Trojan1980 Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 Pozdrawiam użytkowników Mam problem wypada mi błąd misfire na 4 5 6 wypadanie zapłonu żółta kontrolka engine się zapala ale w jeździe nie odczuwam różnicy silnik nie trzęsie nie wydaje dziwnych dźwięków. Czytałem różne fora i powodów może być mnóstwo czy ktoś może coś poradzić ?
.Cinek Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 Wypadanie masz na 1 glowicy. Spróbuj na początek przełzyć cewkę np z 5 na 3 i zobaczysz czy błąd się przeniesie, tak samo zrób ze świecą. Podociskaj oraz poprzeczyszczaj kostki wiązki kabli co ida do cewek. Czytałem gdzieś kiedyś ze nawet moze być zaśniedziała klema od aku. Po przejechaniu kilka km nie nagrzewa Ci sie któraś?
Langista Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 Jaki przebieg? Możliwe że cewki już padają.
Trojan1980 Opublikowano 2 Lipca 2019 Autor Opublikowano 2 Lipca 2019 Przebieg auta to 90000 mil jakieś 145000 km jak narazie zamieniłem cewki miejscami 4,5,6 na 1,2,3 auto mam od miesiąca jak kupiłem zrobiłem rozrząd wymieniony olej filtry i świece. Jak wyskoczy znowu błąd muszę podłączyć kompa i zobaczyć czy ciagle pokazuje ten sam. Sprawdzę klemy , dzięki za podpowiedz to musi być jakaś głupota bo auto jeździ dobrze tzn przyspiesza i nie trzęsie. Dam znać dzięki pzdr
.Cinek Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 2 godziny temu, Trojan1980 napisał: A jakie masz wartości w grupie 93?
BeyerBrown Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) https://drive.google.com/drive/folders/1L1ogSgHuX6r6kgk8qLtx3tBcK1PIffWB?usp=sharing Postąp wg. tej instrukcji. Nie może być ŻADNYCH wypadań zapłonu! Pomimo, że soft silnika dopuszcza ich pojedyncze braki w określonym przedziale czasu (ok. 120sek.) W moim dawnym 3.0 było tam zawsze czyściutko a rozrząd nie miałem jakoś wzorcowo ustawiony (np. jeden wałek pow. 12st. odchyłu był z tego co pamiętam) 1. Silnik rozgrzać i pozostawić na jałowych obrotach 2. Wyłączyć wszystkie możliwe odbiorniki prądu, w szczególności klimatyzację (OFF), radio i światła, samochód na luzie lub skrzynia w pozycji P/N jeśli automat. 3. Jednocześnie obserwować/zlogować statycznie przez 1-2 minuty grupy pomiarowe: 014, 015, 016 4. Udostępnić log na http://vaglogi.pl/ albo zdać relację na forum z poczynionych obserwacji Edytowane 7 Lipca 2019 przez BeyerBrown
Langista Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 14 godzin temu, Trojan1980 napisał: Przebieg auta to 90000 mil jakieś 145000 km No to masz rodzynka, którego tylko do kościoła trzymali przebieg nie bez powodu cofnięty, pewno 400 na budziku już było. Na moje cewki do wymiany.
Trojan1980 Opublikowano 9 Lipca 2019 Autor Opublikowano 9 Lipca 2019 W dniu 2.07.2019 o 01:38, Trojan1980 napisał: Pozdrawiam użytkowników Mam problem wypada mi błąd misfire na 4 5 6 wypadanie zapłonu żółta kontrolka engine się zapala ale w jeździe nie odczuwam różnicy silnik nie trzęsie nie wydaje dziwnych dźwięków. Czytałem różne fora i powodów może być mnóstwo czy ktoś może coś poradzić ?
Trojan1980 Opublikowano 9 Lipca 2019 Autor Opublikowano 9 Lipca 2019 Załączyłem fotkę po zamianie cewek ten sam błąd się pojawił po 3 dniach
BeyerBrown Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) Jeśli w grupie pomiarowej MVB 015 i 016 na którymkolwiek cylindrze wyskoczy więcej niż 5 missfierów na wolnych obrotach w określonym interwale pomiarowym (ok. 2 min.) to wg. ELSY to są możliwe przyczyny: Spark plug faulty Ignition coil faulty Fuel injector faulty Crankshaft housing leaking (do sprawdzenia stan rurek karbowanych i zaworu PVC - wszystko rozebrać, oczyścić i ocenić stan gumowej membrany w zaworze PVC!) Check compression Dodatkowo sprawdziłbym stan katalizatorów (MVB 046 i 047). Jaki masz kod gotowości? Same zera? Możliwe też, że masz uszkodzenie wiązki kablowej między ECU a cewkami i wtryskami po stronie kierowcy. Względnie uszkodzone ECU (może pojawiły się tzw. zimne luty?) Edytowane 10 Lipca 2019 przez BeyerBrown
Trojan1980 Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Opublikowano 10 Lipca 2019 4 godziny temu, Langista napisał: Pokaż jak masz rozrząd ustawiony. A jak mam ci to pokazać rozumiem ze rozebrać pas przedni?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się