PrzemekBBB Opublikowano 21 Lipca 2019 Opublikowano 21 Lipca 2019 Witam. Mam takie pytanko,czy mogę jeździć moim a4b6 bez czynnika? Zmieniałem w niej pękniętą chłodnice klimy,dlatego go niema,a wiadomo że dzisiaj nigdzie nie nabiję. Sprawa byłaby oczywista,gdyby była to klima z tym sprzęgłem,które dołącza kompresor gdy włączymy klime,a wiadomo że w a4b6 jest kompresor z elektrozaworem i nawet na wyłączonej klimie sprężarka w minimalnym stopniu pracuje. Więc pytanie czy można tak jeździć przez jakiś czas? Z góry dzięki za pomoc
Dawid-1999 Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 Jak dla mnie to nie możesz, będzie chodzić na sucho, przycierajac się a wszystkie opilki pójdą w układ, jak dla mnie to krótszy pasek i ominąć sprężarke
GreGoriO Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 Jeśli wyciek był na instalacji a nie przy samej sprężarce to jest olej który ją smaruje, nawet na biegu jałowym. Co innego jeśli wyciek był przy sprężarce, i razem z czynnikiem ubyło oleju PAG. Wtedy istnieje ryzyko zatarcia samej sprężarki. Rozwiązaniem jest krótszy pasek klinowy z pominięciem jej samej, na czas do naprawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się