Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z DPF


Master911

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie znalazłem konkretnej odpowiedzi więc pytam tutaj: czy zapalenie się na liczniku kontrolki dpf oznacza że właśnie w tym momencie wypala się dpf czy oznacza że nie może rozpocząć procedury wypalania?  W ciągu 1000km na autostradzie zapaliła mi się 2x i musiałem wypalić vcds bo po kilkudziesięciu km z kontrolka wchodził w tryb awaryjny. Vcds pokazał P2002 i jeszcze coś żeby odczytac błędy w liczniku. Co ciekawsze 2 razy przy trybie awaryjnym zapalił mi się błąd czujnika hamulca który dawał się normalnie skasować ale czy ma to jakiś związek... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka na zegarach oznacza ze dpf probowal sie wypalic 3 razy ale mu sie nie udalo. Czyli autko mowi do Ciebie "nie zatrzymuj sie i jedz mnie wypal bo jak nie to wywale Ci tryb awaryjny" ... ;) Skoro zapala sie na autostradzie to znaczy ze nie ma warunkow do wypalenia a tu mozliwosci sa 3.

1. Zapier..alasz jak szalony po tej autostradzie. - Jadac za szybko procedura wypalenia nie zostanie uruchomiona.

2. Za malo powietrza w spalinach. -Turbo slabo dmucha/ nieszczelnosc.

3. Nie domkniety EGR. -Zasyfiony/ uszkodzony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapala sie bład czujnika hamulca to jest spalony bezpiecznik w skrzynce sterownika od n75 i dpf sie nie wypali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...