prentki Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 (edytowane) Cześć wszystkim, Mam problem z moim AVJ 1.8t 150KM. Kod błędu: 17511 Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 35-00 Czy sonda jest do wymiany, czy ewentualnie można coś podziałać aby to poprawić. Świeci się check engine. Proszę o analizę logów. Co wydaje się dziwne: - brak korekt? co może być powodem? - przeładowanie turbo? - zbyt małe wartości mass flow? jaki powinien być max dla sprawnego 1.8t avj? Sprawdzałem DV manualnie wciskając tłoczek i przytrzymując krucieć podcisnienia. Tłoczek się trzyma i nie opada ale pytanie czy powinien się trzymać na samej górze czy może opaść 0.5/1cm? n75 nowy założony 2msc temu 003 + 020 Pb przejazd 1: https://log.malonetuning.com/chart/263532 Pb przejazd 2: https://log.malonetuning.com/chart/263533 LPG: https://log.malonetuning.com/chart/263534 002 + 033 Pb przejazd 1: https://log.malonetuning.com/chart/263528 Pb przejazd 2: https://log.malonetuning.com/chart/263529 LPG: https://log.malonetuning.com/chart/263535 115 + 118 Pb przejazd 1: https://log.malonetuning.com/chart/263530 Pb przejazd 2: https://log.malonetuning.com/chart/263531 LPG: https://log.malonetuning.com/chart/263536 Statyczne 000 https://log.malonetuning.com/chart/263537 Macie jakieś rady? Dzięki z góry za poświęcony czas Edytowane 7 Sierpnia 2019 przez prentki
przem8 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 (edytowane) Turbo żyje własnym życiem. Sprawdź szczelność dolotu. Sonda raczej do wymiany. Sprawdź rezystancje między pinami w kostce sondy. Na przyszłość logi rób do odcinki, bo inaczej nie ma większego sensu. Edytowane 8 Sierpnia 2019 przez przem8 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się