Gość Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Witam, moje autko ma muła, na blokach pomiarowych przeplywka na biegu jałowym pokazuje 3,5g, a na obrotach 5000 okolo 50g, po odpieciu przeplywki auto gasnie w czasie jazdy i strasznie szarpie, czy mój przeplywomierz kwalifikuje się do wymiany??
Przemek.1997 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 (edytowane) Witam, pytanie czy robiłeś też pomiar w czasie jazdy? na luzie więcej Ci nie pokaże bo silnik nie potrzebuje takiej dawki. Ja miałem to samo, 3,6 g/s na jałowym a ok 50-60 g/s przy obciążeniu, auto paliło więcej, nie miało kopyta itp. Zanim weźmiesz się za przepływomierz sprawdź cały dolot pod względem szczelności bo wtedy też będzie zaniżał. U mnie było wszystko ok więc skończyło się na wymianie przepływki, teraz na jałowym ok 2,5 g/s a przy obciążeniu ok 100 g/s czyli tak jak powinno być (liczone ze wzoru 0,8*moc w KM). Od razu Ci doradzę że nie warto się pchać ani w używki ani w zamienniki. Przechodziłem przez to i skończyło się na nowym oryginale (koszt dość duży wg mnie ale przynajmniej teraz święty spokój i wszystko wróciło do normy. Edytowane 10 Sierpnia 2019 przez Przemek.1997
przem8 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 (edytowane) 10 godzin temu, Wojtass2828 napisał: Witam, moje autko ma muła, na blokach pomiarowych przeplywka na biegu jałowym pokazuje 3,5g, a na obrotach 5000 okolo 50g, po odpieciu przeplywki auto gasnie w czasie jazdy i strasznie szarpie, czy mój przeplywomierz kwalifikuje się do wymiany?? Powinien pokazać 2x tyle i musiał byś mieć dużą dziurę żeby aż tyle brakowało więc szukaj nowej. Edytowane 10 Sierpnia 2019 przez przem8
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Jak go dziada odpinam, to strasznie szarpie obrotami rzuca aż gasnie, czy na uwalonej przeplywce nie powinien on lepiej się zachowywać, czy działa to tylko wtedy gdy mamy manualną przepustnice? U mnie siedzi calkowicie zautomatyzowana bestia
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Co do zakupu to wiem ze nie pozostaje nic innego jak tylko oryginał, dolot szczelny, kolektor ssący trzyma podcisnienie jak powinien, wszędzie gdzie była możliwość założone nowe przewody, łączniki itp. Pozostaje tylko jeszcze jedna kwestia, mianowicie czy przepustnica musi być całkowicie domknięta czy ma fabrycznie otwartą klapę na około 2 milimetry?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się