WunZUU Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Witam, mam taki problem, że w moim nowym samochodzie jest straszna turbodziura. Przyśpieszenie czuć dopiero powyżej 2500 obrotów. Dołączam zrzut logów z turbiny, może coś się uda zrobić. Samochód to a4 b6 1.8T bex quattro
przem8 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Silnik Ci się kręci do 4tys tylko? Logi do odcinki, później trzyma doładowanie? Auto po programie, a pełny zadany boost po chipsie przy 2,8 to jest ok, zwłaszcza, że w dolocie ciepło.
WunZUU Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) Jeśli jest to ważne żeby zrobić do odciny, albo chociaż do 6tyś to mogę jutro to zrobić raz jeszcze. Potrzebuję tylko instrukcji jak ten test poprawnie wykonać. Ten robiłem z 3 biegu przy prędkości 30km/h i but w podłogę. Druga sprawa że on jest po chipie? Skąd ten wniosek i czy może nie jest to po prostu problem zaworu N75? Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez WunZUU
przem8 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) Bo ma zadane większe doładowanie żądane przez ecu i nie szukaj winnego, bo takie są fakty. Zrób logi 2+33, 3+20 i 115+118 3 bieg od 1,5 do 6tys chociaż. Przed logami kasuj błędy nawet jak ich nie ma. Jak jest lpg to jeszcze 2+33 dodatkowo na gazie. Wrzuć to na vaglogi.pl i wklej linki. Może profilaktycznie sprawdzić dv póki co, bo one lubią padać z czasem. Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez przem8
WunZUU Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2019 No dobra to jutro będę robił logi. Ale wychodzi na to, że obecnie wszystko jest w normie. Bałem się tylko, że układ może być nieszczelny ale kiedy złapie wartość zadaną od tych 3000-4000 trzyma ciśnienie
przem8 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Czy jest w normie to będzie widać po reszcie logów. Doładowanie to nie wszystko.
WunZUU Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2019 A jeszcze zapytam gdzie jest ten zawór DV i jak go sprawdzić? To jest ten który puszcza powietrze tylko w jedną stronę?
przem8 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) Tu masz jak sprawdzić. Najszybciej znajdziesz od spodu, lewy przód stojąc przed autem. Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez przem8
WunZUU Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Dobra logi robiłem na rozgrzanym silniku, z wyłączoną klimą i radiem, przed każdym logiem kasowanie błędów 3+20 Malone Tuning Log Viewer TINYURL.COM 115+118 Malone Tuning Log Viewer TINYURL.COM 2+33 benzyna Malone Tuning Log Viewer TINYURL.COM 2+33 gaz Malone Tuning Log Viewer TINYURL.COM
przem8 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Przplywomierz mało mierzy i jeśli po sprawdzeniu szczelnosci dolotu nic nie wyjdzie to do wymiany. Gaz porażka ale póki na benzynie nie będzie dobrze to nie ma sensu nic z nim robić.
WunZUU Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2019 (edytowane) Czyli wiem już, że jest po chipie, jest nieszczelność albo przepływka niedomaga, gaz jest do regulacji i turbo działa poprawnie? Edytowane 14 Sierpnia 2019 przez WunZUU
przem8 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Mogło by trochę szybciej wstawać ale ogarnij na razie to co jest na teraz, powtórz logi po wszystkim i dalej się już będzie myśleć. Przeplywka tylko z boscha. Mozesz tą spróbować przemyc IPA, tylko nie mechanicznie.
WunZUU Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2019 A jeszcze wspomnę o świcach, prawdopodobnie są stare i jest lekkie wypadanie zapłonu szczególnie na zimnym silniku. Planuję zmianę świec, może to coś poprawi. A wracając do przepływki to co jest nie tak? Wartość maksymalna jest za mała czy na niskich obrotach jest zła wartość?
przem8 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Przepływ za mały i uboga mieszanka. Świece zmień na ngk pfr6q.
WunZUU Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2019 O wielkie dzięki, ciągle się zabierałem żeby zobaczyć te świece jakie kupić, a tu mam odpowiedź
WunZUU Opublikowano 25 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2019 (edytowane) Dobra, dawno mnie w tym temacie nie było, ale w końcu trzeba coś zrobić . Szybki skrót tematu: Myślałem, że turbo słabo się zbiera, ale okazało się iż jest po programie, a sama turbina jest całkiem ok, wyszło że gaz jest fatalnie ustawiony; ma za małe wskazania na przepływce oraz ubogą mieszankę. Wymieniłem więc świece na NGK pfr6q i chce powtórzyć logi, zrobić znowu 2+33, 3+20 i 115+118? Kolejną sprawą jest to co wymienić dalej, przepływkę czy komplet cewek, bo wydaje mi się że jest lekkie wypadanie zapłonów i nie przyśpiesza tak "gładko", tylko lubi szarpnąć zwłaszcza na gazie. Jeszcze wracając do przepływki to obroty trzyma ładnie, ale podczas przyśpieszania słychać gwizd albo świst z turbiny (tylko podczas przyśpieszania) Może to z elastycznego łącznika, bo mam tam jakieś przedmuchy. Ale może ten gwizd to jakaś nieszczelność w dolocie tylko nie wiem jak to zdiagnozować :/ Edytowane 25 Grudnia 2019 przez WunZUU
przem8 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Czyli od tamtej pory nic nie ogarnąłeś? Masz napisane wyżej co robić i sprawdzać więc do roboty Nie ma sensu powtarzać logów jeśli tylko wymieniłeś świece. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się