kozikozik Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Witam, Mam taki przypadek z moją a4. b7 1.9, że nie odpala jak jest wilgotno. W zimę non stop problemy z odpaleniem, co 2 dzień odpalałem z "Plaka" jak postała dłużej. Wymieniałem czujniki położenia wału i wałka rozrządu, sprawdzałem wtryski, sprawdzałem pompę paliwa i nic, na wiosnę temat ucichł. Ale ostatnio problem powrócił jak zaczęły się wilgotne dni. Samochód kręci ale nie odpala, kolejna sprawa to gaśnie jak się wchodzi w ostrzejsze zakręty, tak jak by gdzieś elektronikę zalewało, ale zazwyczaj odpala od razu. Gaśnie również przy "mocniejszym" zamykaniu schowka albo po uderzeniu ręką w kokpit nad schowkiem. Co to może być?
kamil-vag Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Podszybie sprawdzone ? Nie ma akwarium czasem ? Dobierz się do obudowy kompa i posprawdzaj stan elektroniki i przekaźników...
lewiatan1989 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Pierwsze pytanie podłączałeś pod kompa? Jakieś błędy? Świece żarowe kiedy były wymieniane? Filtr paliwa? W podszybiu w okolicy akumulatora woda Ci nie stoi? Bo tam jest też ECU. Zastanawia mnie bardzo to gaśnięcie przy zamknięciu schowka - czy próbowałeś pukać w okolice licznika i stacyjki?
kozikozik Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) Podłączałem, zawsze po odpaleniu był błąd położenia wałka rozrządu, a raz położenia wału. Wymieniliśmy czujniki. I dalej był błąd położenia wałka, te błędy musiały wyskakiwać od tego że z plaka odpalany był bo po chwili znikał check. Nie sprawdzałem obudowy kompa, ani nie próbowałem pukać w okolice stacyjki i licznika. Sprawdzę wszystko o czym pisaliście i napisze. Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez kozikozik
kozikozik Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Sprawdziłem stan pod obudową komputera, wszystko wygląda ok, sucho, czysto brak widocznych żadnych przetarć. W podszybiu przy akumulatorze też sucho. Pukałem w okolicach licznika, też gaśnie. Gaśnie również czasami na wolnych obrotach zaraz po odpaleniu, mam wrażenie też że "rzuca" silnikiem po odpaleniu, ale za chwilę przechodzi. Jeszcze jedna sprawa, czy może to być związane z rdzą w układzie chłodzenia? Już 2 razy czyściłem układ, raz zmieniony całkiem płyn oraz wyczyszczony zbiorniczek, drugi raz wyczyszczone płukanką i dalej rdzawy płyn w zbiorniczku.
kamil-vag Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 To wyciąg licznik, wypnij wtyki i wepnij ponownie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się