Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zapalająca się kontroka ESP


a4avant

Rekomendowane odpowiedzi

czesto w ASO sa ceny niewiele wyzsze niz w innych zrodlach. a jedno jest pewniejsze ze jakosciowo nie bedzie problemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tez mam ten problem z ESP tylko w B7 jutro sprawdze delikatne naciskanie hamulca mam nadzieje ze to to :decayed: koszty małe :good: napisze jak poszło pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.u mnie bylo podobnie.kontrolka esp sie swiecila i do tego mrugala kontrolka swiec zarowych.wymienilem przepalona zarowke stopu i jest ok.nie wiem jaki zwiazek ma zarowka z esp ale u mnie rozwiazalo to caly problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo :kwasny: (delikatne wciśnięcie hamulca powoduje zapalenie ESP pomaga wyłączenie i włączenie zapłonu)

gdzie jest ten czujnik pedału hamulca ????

wystarczy foto telefonem

czujnik jest przy pedale hamulca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem do ASO i wymienili - ale zapaliła się kontrolna ESP i ABS :shocked: więc wróciłem do ASO i okazało się że czujnik pedału hamulca podobno trzeba jeszcze odpowiednio wyregulować :mysli:

Po 5 minutach dostałem kluczyki z powrotem i jak na razie wszystko OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem do ASO i wymienili - ale zapaliła się kontrolna ESP i ABS :shocked: więc wróciłem do ASO i okazało się że czujnik pedału hamulca podobno trzeba jeszcze odpowiednio wyregulować :mysli:

Po 5 minutach dostałem kluczyki z powrotem i jak na razie wszystko OK

a kolego jakie koszty ?? jak cos to na PW dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, u mnie sytuacja wyglądała podobnie tj zapalała sie po bliżej nieokreślonym czasie kontrolka esp, a dość często towarzyszyła jej mrugająca kontrolka świec żarowych. Akurat miałem przepaloną żarówkę stopu i z tym to wiązałem, ale po podjechaniu do mechanika wyszło jasno i klarownie ze winien temu jest czujnik stopu, koszt niewielki ,a problem znika jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie chyba też walnięty czujnik.Jak jest mróz to rozładowywuje mi akumulator.Po prostu zapala mi światła STOP. Co o tym myślicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w nowym roku :)

U mnie sytuacja wyglądała następująco:

Czasami w trakcie jazdy wyświetlała mi się kontrolka ESP, później (jakieś dwa miesiące) zaczęła mi się świecić non stop podczas jazdy. Kilka dni temu mechanik mi grzebał w czujniku pod pedałem (może oczyścić, naprawić...) Okazuje się że pomimo iż teoretycznie czujnik został naprawiony (faktycznie na taki wyglądał) i tak nie działa, wręcz zaczął wyświetlać się mi ABS. Mało tego, muszę mocniej naciskać hamulec by zapaliły się światła stopu a na światłach gdy pedał lekko naciskam czuję że auto próbuje ruszyć...

Jak się okazuje to nie jest taki znów zwykły czujnik - odpowiada on za światła stopu, odcięcie paliwa w trakcie hamowania, daje informację skrzyni (w automacie) by wysprzęglić itd - a po wymianie powinno spaść spalanie.

Jutro wymieniam więc napiszę czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mi sie zapalila ostatnio kontrolka AIR BAG i stacyjka nie pomaga tak jak w przypadku ESP nie wiem czy to ma jakiś związek ... ?? ktoś też już miał taki przypadek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

"Odkopuję" stary wątek... Przeglądam szukaj i mam pytanie - właściwie 2;) Mam taki problem, zapala się czasami podczas jazdy kontrolka ESP - po wyłączeniu stacyjki wszystko jest OK - później po losowym czasie znowu się zapala. Pomaga wyłączenie zapłonu i włączenie... VAG nie wykazuje nie błędów. 2 sprawa - nie mam pojęcia czy powiązana - od jakiegoś czasu, najprawdopodobniej od momentu problemów z kontrolką ESP zdarza się, że gdy rano wrócę do autka palą sie światła stop! :shocked: zdarzyło się już to 3 razy... Pomaga włożenie kluczka i przekręcenie zapłonu... Znowu zero błędów na VAGu...

"Dyskoteka" z ESP zaczęła się po wpadnięciu lewym przodem niemałą dziurę - jednak mechanik sprawdzał koła i nic nie widać - zero luzów, uszkodzeń, nic nie stuka...

Czy to może być ten czujnik stop pod deską wspomniany w tym wątku? :confused4: Co to dokładnie za czujnik i czy ktoś z opisujących problem uporał się z nim?

Będę wdzięczny za każdą poradę :notworthy:

Miałem kiedyś tak, że jak rano przychodziłem to świeciły się "stopy". Wystarczyło wyciągnąć czujnik stopu poprzez przekręcenie (nie pamiętam w którą stronę) a potem można przesuwać ten cypelek na zewnątrz lub do środka (w tym przypadku na zewnątrz, ale trzeba popróbować metodą prób i błędów). Po włożeniu i przekręceniu czujnika spowrotem regulacja jest nie możliwa bo następuje blokada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobnie...tak moze raz na dwa miesiace podczas normalnej spokojnej jazdy, potrafi zapalic sie kontrolka ESP...pomaga wylaczenie stacyjki...

P.S-VAG nic nie mowi...

Podłącz VAGa w tym momencie jak zapali Ci się kontrolka esp,mi dopiero wtedy pokazał bład,po wyłączeniu zapłonu widocznie część błędów kasuje się. .Ja podjechałem do bratanka żeby się zVAGować jak zapalił mi się esp,podłączyłem na włączonym silniku i jest błędzik :)Czujnik stop (orginał z ASO40zł.)i 15 minut roboty.Póki co działa :>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jak czujnik jest walnienty to tempomat nie będzie działać bo u mnie nie działał od początku jak kupiłem fure , nawet nie wiedziałem ze mam a teraz by się przydał no jak jest to powinien działać (chyba jest bo wajchę mam i wszyscy mi mówią że to tempomat) :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest uszkodzony czujnik, to tempomat nie będzie działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - u mnie problem z palącą się kontrolką ESP powstał po tym jak odłaczyłem gruby czerwony (+ od akumulatora) przewód nad nogami kierowcy.

Zgasły wtedy zegary i zaswiecila sie kontrola ESP , oraz towarzyszy jej bład :

01826 - sensor for steering angle (G85) supply voltage terminal 30

Swieci sie kontrolka ESP i nie działa ABS.

Jakie macie pomysły jak to usunąć ?

Czy kalibracja czujnika skretu kół pomoże ?

Ma ktoś gdzieś taką procedurę do AVF z 2003 r Quattro ?

Pozdrawiam - Jacek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...