Dead_Universe Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 (edytowane) Cześć, wiem że temat się może powtarza, ale nie mam już pomysłu co może jeszcze być nie tak. Więc na start opiszę co się dzieje. Na wolnych obrotach auto co jakiś czas ma "pik" i podbija obroty do około 1000. Na włączonej klimatyzacji są wyższe podbicia, na wyłączonej niższe. Podbicia zauważyłem tylko jak jest bardzo gorąco na dworze. Wszystko zaczęło się jak wróciłem około Maja z krótkiej trasy, zjechałem z autostrady i po zatrzymaniu na światłach zaczęły się podbicia pod 3000 obr oraz zapalił sie check engine. Pojechałem do warsztatu i zrobiliśmy smoke test. Wyszło nieszczelność grzybka odmy, po wymianie obroty spadły lecz trzymały się na około 1100-1200. Więc kolejny raz smoke test i wyszły kolejne nieszczelności. Ogólnie wymieniłem: - Rura odpowietrzająca Odmę 06A103213F - śrubę odpowietrzającą 035103245G - ezektor 058133753B - zawór odcinający 06A145710P Plus przy okazji, świece, gumki na wtryskach, gniazda wtrysków, uszczelka pod kolektorem dolotowym oraz rozrusznik. Obroty teraz są ok, lecz występuje to podbicie co jakiś czas. Dodatkowo po nabiciu klimatyzacji i wymianie czujnika wysokiego ciśnienia 8E0959126. Raz na jakiś czas rozłącza klimatyzację. Wystarczy zgasić silnik i wraca do normy. Proszę o pomoc bo już zgłupiałem co może być nie tak. Zapomniałem dodać silnik 1.8T BFB 2005 rok Edytowane 27 Sierpnia 2019 przez Dead_Universe
Langista Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 A jak z odczytami temperatury silnika? Ten czujnik gdy jest niesprawny potrafi wiele namieszać.
Repik Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Jak masz problem z obrotami. Weź rurę która wychodzi z kolektora ssącego ściśnij, nawet ręką. Jeśli obroty "sie ogarną" to do wymiany "zawór odpowietrzający skrzynię korbową", ale jego wymiana tylko i wyłącznie na oryginał. 2 lata temu we Wrocławiu w ASO koszt 47 zł.
Dead_Universe Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, Repik napisał: Jak masz problem z obrotami. Weź rurę która wychodzi z kolektora ssącego ściśnij, nawet ręką. Jeśli obroty "sie ogarną" to do wymiany "zawór odpowietrzający skrzynię korbową", ale jego wymiana tylko i wyłącznie na oryginał. 2 lata temu we Wrocławiu w ASO koszt 47 zł. Masz może numer lub zdjęcie tego zaworku ? możliwe że go wymieniłem. Jeśli to numer 035103245G to wymieniłem i kupiłem przy okazji w ASO. Edytowane 27 Sierpnia 2019 przez Dead_Universe dopis numeru części
Dead_Universe Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, Langista napisał: A jak z odczytami temperatury silnika? Ten czujnik gdy jest niesprawny potrafi wiele namieszać. Temp. silnika idealna. Przynajmniej na desce rozdzielczej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się