Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Audik Armiego - koniec przygody - SPRZEDANE


Armi

Rekomendowane odpowiedzi

nie zawsze da sie vagiem zmienić

tylko w małym zakresie potem trzeba ruszyc nastawnik :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wybieramy 1-engine

11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 (napewno pasuje do wszystkich na VP-37)

10 adaptacja

W adaptacji zaczynamy od :

1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg

Kiedyś mogłem sobie ustawiać, dawkę na wolnych obrotach, teraz vag mi się ... popsuł :kwasny:[br]Dopisany: 31 Grudzień 2011, 00:44_________________________________________________Powoli zaczynam myśleć o tunerze, chyba jednak pojadę do Goodhope zamiast do "mistrza" Rogala :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli zaczynam myśleć o tunerze, chyba jednak pojadę do Goodhope zamiast do "mistrza" Rogala

tylko najpierw zadzwoń do niego , powiedz kto ci robił ori program , Mariusz ma fochy i rzadko chce mu się stroić po kimś :confused4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miały być nowe felgi ale nie mogłem znaleźć sensownych felg do moich opon 225/40/18, więc świnie zostają a $$$ pójdzie w moc.

:oklaski: :oklaski: :oklaski: Lepiej nie mogłeś wykombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli zaczynam myśleć o tunerze, chyba jednak pojadę do Goodhope zamiast do "mistrza" Rogala

tylko najpierw zadzwoń do niego , powiedz kto ci robił ori program , Mariusz ma fochy i rzadko chce mu się stroić po kimś :confused4:

Już dawno z nim rozmawiałem, zaraz po strojeniu u Rogala.

Wolę pojechać na nowy program niż na korektę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli zaczynam myśleć o tunerze, chyba jednak pojadę do Goodhope zamiast do "mistrza" Rogala

tylko najpierw zadzwoń do niego , powiedz kto ci robił ori program , Mariusz ma fochy i rzadko chce mu się stroić po kimś :confused4:

Już dawno z nim rozmawiałem, zaraz po strojeniu u Rogala.

Wolę pojechać na nowy program niż na korektę.

nie wiem czy dobrze robisz, no ale jak chcesz, korekta była by tańsza o wiele, a to tak naprawde nowy program jest, no ale znam twoje argumenty :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z rogalem nie tak ?? :)

Z Rogalem jest wszystko ok, dobry a nawet bardzo dobry specjalista ale atmosfera w jakiej odbywa się strojenie - dla mnie jest nie do przyjęcia. Żałowałem, że do niego pojechałem.

Nie ma czegoś takiego jak rozmowa o oczekiwaniach, jest wizja, Ty jako klient nie masz nic do gadania. Mnie np. nie interesował bezdymny program. Dostałem całkowicie bezdymne 170KM :disgust:

Dobrze, że nie wystroił mi na 150KM i nie powiedział : tyle Ci wystarczy :wink4:

Bo i takie przypadki się zdarzały.

Miałem wrażenie, że to on mi robi łaskę, że w ogóle mi samochód wystroi. A przecież to tuner jest dla klienta, nie odwrotnie.

To bym jeszcze przeżył, najbardziej wkurzyło pojechałem na diagnozę przed programem (za free + dla niego), tylko że ta diagnoza miała się ni jak do rzeczywistości. Miałem nową pompę, nowiutkie wtryski a on z tekstem że mam niesprawny układ paliwowy :decayed: bo uwaga: przy -20 na postoju z wydechu leci biały dym i śmierdzi nie do końca przepalonym paliwem.

Na zimnym silniku, na postoju zaczął butować auto i mówi, że pompa wpada w wibracje .

Przejechalismy się, tak przebieg masz oryginalny. Silnik w dobrym stanie, wnętrze niezniszczone ale ten układ paliwowy (dym i wibracje pompy na postoju).

Moja dziewczyna niewiele myśląc mówi, zmniejsz dawkę na wolnych obrotach - zmniejszył z 2.2mg na 9mg.

Rzeczywiście, pompa już nie wpada w wibracje. Ale ten dym, nie coś sprawne :no:

Diagnoza:

Wyczyść turbo (to było wiadome od początku) i napraw układ paliwowy.

Mało mnie szlag nie trafił, miałem ochotę sprzedać wszystkie graty i wrócić do serii.

Zadzwoniłem do Bogdana Podkowińskiego z Nadarzyna, który układ paliwowy mi remontował. Mówię, jaka jest sytuacja.

Jadę (ponad 100km w jedną stronę), sprawdzanie całego układ paliwowego. Nie było do czego się przyczepić.

Później pojechałem do dwóch innych serwisów o mniejszej randze na sprawdzenie. Wszystko ok.

Cały czas nie mogłem w to uwierzyć bo przecież mistrz powiedział, że jest niesprawny.

Pojechałem na strojenie, myślę trudno najwyżej mnie wygoni.

I co i jakoś ten zepsuty układ paliwowy wypluł bezdymne 170KM&355Nm :gwizdanie:

Więcej do tego człowieka nie pojadę, kosztowało mnie to za dużo nerwów. O pieniądzach nie wspominam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wszystko jasne :good: Pytam z ciekawości bo raczej opinie na forum krążą że lepszego fachowca nie ma ciekawie przeczytać inny punkt widzenia :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z rogalem nie tak ?? :)

Z Rogalem jest wszystko ok, dobry a nawet bardzo dobry specjalista ale atmosfera w jakiej odbywa się strojenie - dla mnie jest nie do przyjęcia. Żałowałem, że do niego pojechałem.

Nie ma czegoś takiego jak rozmowa o oczekiwaniach, jest wizja, Ty jako klient nie masz nic do gadania. Mnie np. nie interesował bezdymny program. Dostałem całkowicie bezdymne 170KM :disgust:

Dobrze, że nie wystroił mi na 150KM i nie powiedział : tyle Ci wystarczy :wink4:

Bo i takie przypadki się zdarzały.

Miałem wrażenie, że to on mi robi łaskę, że w ogóle mi samochód wystroi. A przecież to tuner jest dla klienta, nie odwrotnie.

To bym jeszcze przeżył, najbardziej wkurzyło pojechałem na diagnozę przed programem (za free + dla niego), tylko że ta diagnoza miała się ni jak do rzeczywistości. Miałem nową pompę, nowiutkie wtryski a on z tekstem że mam niesprawny układ paliwowy :decayed: bo uwaga: przy -20 na postoju z wydechu leci biały dym i śmierdzi nie do końca przepalonym paliwem.

Na zimnym silniku, na postoju zaczął butować auto i mówi, że pompa wpada w wibracje .

Przejechalismy się, tak przebieg masz oryginalny. Silnik w dobrym stanie, wnętrze niezniszczone ale ten układ paliwowy (dym i wibracje pompy na postoju).

Moja dziewczyna niewiele myśląc mówi, zmniejsz dawkę na wolnych obrotach - zmniejszył z 2.2mg na 9mg.

Rzeczywiście, pompa już nie wpada w wibracje. Ale ten dym, nie coś sprawne :no:

Diagnoza:

Wyczyść turbo (to było wiadome od początku) i napraw układ paliwowy.

Mało mnie szlag nie trafił, miałem ochotę sprzedać wszystkie graty i wrócić do serii.

Zadzwoniłem do Bogdana Podkowińskiego z Nadarzyna, który układ paliwowy mi remontował. Mówię, jaka jest sytuacja.

Jadę (ponad 100km w jedną stronę), sprawdzanie całego układ paliwowego. Nie było do czego się przyczepić.

Później pojechałem do dwóch innych serwisów o mniejszej randze na sprawdzenie. Wszystko ok.

Cały czas nie mogłem w to uwierzyć bo przecież mistrz powiedział, że jest niesprawny.

Pojechałem na strojenie, myślę trudno najwyżej mnie wygoni.

I co i jakoś ten zepsuty układ paliwowy wypluł bezdymne 170KM&355Nm :gwizdanie:

Więcej do tego człowieka nie pojadę, kosztowało mnie to za dużo nerwów. O pieniądzach nie wspominam.

:mysli: :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadziwia mnie to auto kiedy patrzę jak wyglądało na początku a jak wygląda teraz, a jeszcze moc :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z rogalem jest jak z baba im wiecej chetnych tym bardziej mniemanie rosnie,juz sie nazar i wydziwia :fool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale, Panowie to jak to jest? przeciez to MISTRZ ? czyż nie?

:polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale, Panowie to jak to jest? przeciez to MISTRZ ? czyż nie?

:polew: :polew: :polew:

szydera zalatuje,a to chyba nie na miejscu.

u mnie niedlugo bedzie 2lata od finalnego strojenia i nie mam zadnych problemow z autem czy sprzeglem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zalatuje, jak mozna nazywac zwyklego tunera Mistrzem, ktory ma takie podejcie. a wiem,ze Adam to nie jedyny przypadek, ale mniejsza z tym. Mistrz jest tylko jeden .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zalatuje, jak mozna nazywac zwyklego tunera Mistrzem, ktory ma takie podejcie. a wiem,ze Adam to nie jedyny przypadek, ale mniejsza z tym. Mistrz jest tylko jeden .

jak tos uwaza go za mistrza to czemu mamy mu tego zabraniac...

jest wielu bdb tunnerow i kto choc ma troche wieksze rozeznanie na ten temat to to wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...