mateusz8909 Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 Jaka powinna być temperatura w dolocie? Seryjny IC, na zewnątrz 16 stopni, prędkość 100 km/h+. Na kanale 118 pokazuje mi 38/39 stopni w dolocie. Całe lato przy upałach problem z doładowaniem, turbo ładuje i puszcza w całym zakresie obrotów. Teraz zrobiło się chłodniej to problem ustał, niestety nie zmierzyłem temperatury w dolocie przy upałach.
przem8 Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 Zapodaj logi. W upały powyżej 30 stopni nie miałem nigdy takich herezji, a temp. w dolocie 60stopni przy bucie w podłodze.
mateusz8909 Opublikowano 2 Września 2019 Autor Opublikowano 2 Września 2019 Nie mam logów, pomiary robiłem vscanem od Viakena. Dzisiaj przesiedziałem w necie i natrafiłem gdzieś, że jeśli w dolocie za duża temperatura to sterownik odcina paliwo. Mam nadzieję, że jeszcze zrobi się gorąco i zmierzę gdy auto przerywa. A swoją drogą, gdzie znajdę ten czujnik? Bo na wylocie z IC jest chyba od ciśnienia?
BeyerBrown Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 Sprawdzałeś szczelność? Skutki nieszczelności w układzie powietrza doładowującego A - Nieszczelność za przepływomierzem powietrza Możliwe źródła usterek: 1 - Wąż łączący pomiędzy przepływomierzem powietrza a turbosprężarką 2 - Wąż łączący do odpowietrzania skrzyni korbowej 3 - Wąż łączący prowadzący do mechanicznego zaworu obejściowego Skutek: - Brak mocy B - Nieszczelność za turbosprężarką (po stronie ssącej) Możliwe źródła usterek: 1 - Węże i rury prowadzące powietrze między turbosprężarką a chłodnicą powietrza doładowującego 2 - Węże i rury prowadzące powietrze między chłodnicą powietrza doładowującego a kolektorem ssącym 3 - Chłodnica powietrza doładowującego 4 - Uszczelka pod czujnikiem ciśnienia doładowania -G31- 5 - Uszczelka pomiędzy jednostką sterującą przepustnicą a kolektorem ssącym 6 - Uszczelka pomiędzy kolektorem ssącym a głowicą silnika Skutek: - za niskie ciśnienie doładowania C - Nieszczelność za turbosprężarką (strona wydechowa) Możliwe źródła usterek: 1 - Połączenie kolektora wydechowego z turbosprężarką 2 - Połączenie kolektora wydechowego z głowicą silnika Skutek: - Za niskie ciśnienie doładowania, niekiedy zapach spalin, ślady sadzy w komorze silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się