Arpa Opublikowano 7 Września 2019 Opublikowano 7 Września 2019 Witam, jak w temacie... opcje mam 3: - szukać głowicy w dobrym stanie - graniczy z cudem - dać do regeneracji - pytanie gdzie i za ile - poszukać grubszych oringów na pompowtryskiwacze bo zamienniki oryginałów daja poprawny efekt na parę tyś km Ktoś może coś doradzić w temacie?
kamil-vag Opublikowano 8 Września 2019 Opublikowano 8 Września 2019 23 godziny temu, Arpa napisał: - dać do regeneracji - pytanie gdzie i za ile - poszukać grubszych oringów na pompowtryskiwacze bo zamienniki oryginałów daja poprawny efekt na parę tyś km Ktoś na forum kiedyś stosował te zamienniki grubsze, pomogło... Tulejowanie jak zrobią dobrze, to też jest dobrym rozwiązaniem, ale już było kilka postów, że te tuleje mosiężne wylatują z gniazda ?
Arpa Opublikowano 8 Września 2019 Autor Opublikowano 8 Września 2019 czyli metoda z tulejowaniem albo lipa albo mało fachowa firma.. szkoda że nikt nie jest po zabiegu co by polecił..
robi4020 Opublikowano 8 Września 2019 Opublikowano 8 Września 2019 Policz sobie koszty tulejowania: - tuleja mosiężna - tuleja z brązu planowanie głowicy a może nową głowice Camshaft Int z zaworami i uszczelniaczami + uszczelka to koszt około 2100 zł. {2 lata gwarancji]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się