boss1123 Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Witam wszystkich grupowiczów. To jest mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Na wstępie zaznaczę że widziałem i czytałem już posty o podobnym temacie. Ale już wymieniłem pół auta i jestem trochę zdesperowany..... Oto moja historia: w 2016 roku kupiłem wymarzone auto audi A4 b6 (8E ASN) quattro 3,0 220 km tiptronic. Sprowadzone z niemiec, po kupnie zostało zrobione: -uszczelnienie silnika, wymienione uszczelki -zregenerowany alternator, rozrusznik, pompa klimy -świece -kompletny rozrząd -nowa pompa olejowa kompleta z nowym łańcuchem -oleje filtry akumulator itd. 3 lata nic się nie działo tylko lać i jechać w lutym nowe zawieszenie przód, tarcze i klocki. W maju w niedziele po odpaleniu check engine wyskoczył i odcięło moc, tryb awaryjny. W poniedziałek byłem u mechanika i wyskoczył błąd przypadkowe wypadanie zapłonu na cylindrach od 1 do 6. Nie wiadomo co poszło, decyzja jechać na serwis na diagnostykę. W serwisie kazali wymienić świece, cewki, przewody. zrobiłem to, nowe świece ngk 400 zł cewki beru 153 zł za sztukę. Przewody tylko serwis na zamówienie 800 zł i 2 miesiące czekania ;(( I po 2 miesiącach znowu diagnostyka, wynik wymiany klapki w kolektorze, same klapki 1800 zł a wymiana drugie tyle... ;( I znowu diagnostyka w serwisie audi w Łodzi, wynik: zapchane katalizatory plus sondy... układ wydechowy wysłałem do Wrocławia na regenerację a sony 1 wymieniłem na nowe boscha a 2 tzw. testowy wykasowałem w Łodzi z komputera, bo niby nie potrzebne bo tylko do testów. Podsumowanie, włożyłem w auto ponad 10 tys zł a dalej nie wiadomo co mu dolega, w serwisie jak tak dalej pójdzie tu wymienią mi silnik na nowy. Nie wiem co mam robić proszę o pomoc. Nie znam się na mechanice więc pomóżcie mi. Co mogło pójść albo wskażcie mechanika co mi to zrobi, bo w okolicy wszyscy rozkładają ręce....;((( Mieszkam w Zduńskiej Woli woj Łódzkie kod 98-220. Jestem wstanie dostarczyć auto pod wskazany adres do ok 200km od miejsca zamieszkania. Co nie wyklucza że jak jest ktoś np. w Gdańsku kto mi to zrobi to mogę wynająć lawetę i dostarczyć auto tylko muszę mieć pewność że zostanie zrobione bo nie ukrywam że już dość pieniędzy w nie włożyłem.
.Cinek Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Aktualnie zapala Ci się check engine? Posiadasz jakis program by odczytać błędy? Po 1 zwrócil bym uwagę na wartości kątów w grupie 093? Chodzi o ustawienie rozrządu, Po 2, sprawdź grupie 032, 033 tylko najpierw skasuj błędy. To są krótko terminowe korekty i można z nich odczytać czy są jakieś nieszczelności w układzie kolorowym. Przyczyn może być bardzo dużo, najpierw pasowało by podpiąć kompa i sprawdzić czy są błędy jakieś bo tak ciężko jest wróżyć.
boss1123 Opublikowano 12 Września 2019 Autor Opublikowano 12 Września 2019 15 godzin temu, .Cinek napisał: Aktualnie zapala Ci się check engine? Posiadasz jakis program by odczytać błędy? Po 1 zwrócil bym uwagę na wartości kątów w grupie 093? Chodzi o ustawienie rozrządu, Po 2, sprawdź grupie 032, 033 tylko najpierw skasuj błędy. To są krótko terminowe korekty i można z nich odczytać czy są jakieś nieszczelności w układzie kolorowym. Przyczyn może być bardzo dużo, najpierw pasowało by podpiąć kompa i sprawdzić czy są błędy jakieś bo tak ciężko jest wróżyć. Check pali się cały czas. Jak się skasuje błąd to jak się odpali auto to jest ok do czasu aż się nie przygazuje pow 1900 obrotów, wtedy kontrolka mruga i już nie gaśnie. Wrócę do domu w przyszłym tygodniu to porobie testy i logi z tych grup co podałeś. A są jakieś wartości domyślne?
.Cinek Opublikowano 12 Września 2019 Opublikowano 12 Września 2019 3 godziny temu, boss1123 napisał: Check pali się cały czas. Jak się skasuje błąd to jak się odpali auto to jest ok do czasu aż się nie przygazuje pow 1900 obrotów, wtedy kontrolka mruga i już nie gaśnie. Wrócę do domu w przyszłym tygodniu to porobie testy i logi z tych grup co podałeś. A są jakieś wartości domyślne? Jeżeli wartości są dodatnie i to wysokie to znaczy ze jest nieszczelność w dolocie i bedzie sypać błąd, może być nierówna praca silnika oraz wypadanie zapłonów.
przem8 Opublikowano 12 Września 2019 Opublikowano 12 Września 2019 Zrób logi statyczne i dynamiczne 2+33, dynamiczny 3+20+21, daj screena z gr.93. Statyczny 14+15+16 - licznik wypadań zapłonów.
boss1123 Opublikowano 12 Września 2019 Autor Opublikowano 12 Września 2019 Oki dziękuję za informację. Około 22 wracam z wyjazdu służbowego to wezmę się za samochód. Porobie to wszystkie logi, i wrzucę na stronę.
mirek31071977 Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Odnajdź na forum kolegę o nicku waskivw i odezwij sie do niego.Całą masę ASN już uleczył.Ze Zduńskiej do Czeladzi w 200 km od domu się mieścisz chyba.
boss1123 Opublikowano 24 Września 2019 Autor Opublikowano 24 Września 2019 Witam. kupiłem kabel i zrobiłem program wg instrukcji na forum. miałem problemy z logami dynamicznymi bo przy ok 1900 obrotów odcina moc ;(. Ale co mi się udało to pokażę wam... Logi.rar
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się