Jaraw Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 Witam zmieniałem dziś świece i przy okazji zmierzyłem kompresję na cylindrach 1. 8.5 2. 7.5 3. 8 4 8.5 Z tego co książki piszą 7.5 to dolna granica. Wziąłem się również za sprawdzenie ciśnienia oleju odkręcenie czujnika zajęło mi ponad godz i tem na pewno nie była 90stopni Jałowe 2bar 2tys 4bar 3.5tys= zerwało mi zegar z manometru całe ściany w warsztacie w oleju i zrezygnowałem. Ciśnienie oleju sprawdzałem tym samym manometrem co kompresję silnika. Dodam że auto zapierd... Żadnych problemów błędów bez problemu zamyka licznik. Na zimnym głośniej pracuje jakby może łańcuch dlatego zdecydowałem się na pomiar ciśnienia oleju bo myślę że smok wymaga czyszczenia. Pytanie moje co robić i czekać aż nastąpi zgon i być gotów na kapitalke czy podjąć jakieś czynnosci
przem8 Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 Zrób pomiar innym manometrem. Są stuki w gr.20 na vagu?
Jaraw Opublikowano 15 Września 2019 Autor Opublikowano 15 Września 2019 Jutro będę w domu to zrobie log na 020. Podczas pomiaru gaz w podłodze ale czy w przypadku przepustnicy elektrycznej otworzy się ona podczas testu kompresji?
przem8 Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 16 minut temu, Jaraw napisał: utro będę w domu to zrobie log na 020 Najlepiej komplet 2+33, 115+118 i 3+20 na pb od 1,5 do odcinki na 3-cim biegu po kasowaniu błędów, nawet jak ich nie ma.
Jaraw Opublikowano 15 Września 2019 Autor Opublikowano 15 Września 2019 Bateria w kompie rozładowała się dlatego resztę zrobie jutro 115+118 benzyna http://vaglogi.pl/log-115_118_4igxh.html 002+033 benzyna http://vaglogi.pl/log-002_033_Y8nW4Y4.html 002+033 lpg http://vaglogi.pl/log-002_033_q2QUz.html
Jaraw Opublikowano 15 Września 2019 Autor Opublikowano 15 Września 2019 Niedawno stroniłem byłem świadkiem jak gazownik to robił trochę słabo to wyglądało bo podłączył do kompa wszedł w sterownik i poprostu trochę zmniejszył dawkę na oko bo powiedziałem że zbyt duża dawka. Powiedział no faktycznie to trochę zmniejsze i na oko trochę zmniejszył
Dev Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 Do pomiaru kompresji zdejmij PRzepustnice
przem8 Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 (edytowane) Auto masz po programie. Wtryski pętlą na pb zapewne przez przesadzony soft. Turbo nie daje rady pompować. Na lpg jest przylany ale lepsze to niż ubogo. Edytowane 15 Września 2019 przez przem8
Emejcz Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 9 minut temu, Jaraw napisał: Niedawno stroniłem byłem świadkiem jak gazownik to robił trochę słabo to wyglądało bo podłączył do kompa wszedł w sterownik i poprostu trochę zmniejszył dawkę na oko bo powiedziałem że zbyt duża dawka. Powiedział no faktycznie to trochę zmniejsze i na oko trochę zmniejszył Idiota i tyle. Jedź do kogoś kto to zrobi jak trzeba.
Jaraw Opublikowano 15 Września 2019 Autor Opublikowano 15 Września 2019 2 minuty temu, przem8 napisał: Auto masz po programie. Wtryski pętlą zapewne przez przesadzony soft. Turbo nie daje rady pompować. Gdzie jest 3+20? Na lpg jest przylany ale lepsze to niż ubogo. Tak jest po programie. 3+20 zrobię jutro ponieważ bateria w lapku padła
Jaraw Opublikowano 16 Września 2019 Autor Opublikowano 16 Września 2019 Dokończyłem logi 003+020 benzyna http://vaglogi.pl/log-003_020_59b1ys.html 003+020 lpg http://vaglogi.pl/log-003_020_0qcPqU5.html
przem8 Opublikowano 16 Września 2019 Opublikowano 16 Września 2019 (edytowane) Bardzo duże stuki. W jakim stanie świece, kat? Paliwo 95 czy 98? Edytowane 16 Września 2019 przez przem8
Jaraw Opublikowano 16 Września 2019 Autor Opublikowano 16 Września 2019 36 minut temu, przem8 napisał: Bardzo duże stuki. W jakim stanie świece, kat? Paliwo 95 czy 98? Świece w sobotę wymienione zostały na nowe ngk, kata brak siedzi dp, paliwo 95
przem8 Opublikowano 16 Września 2019 Opublikowano 16 Września 2019 Na lpg też już się pojawiają stuki więc nie jest dobrze. Niech się ktoś jeszcze wypowie ale tu główną przyczyną będzie ta kiepska kompresja.
Emejcz Opublikowano 16 Września 2019 Opublikowano 16 Września 2019 Na LPG są symboliczne, ale kompresja jest bardzo słaba.
hała Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 Zdjąć przepustnicę i zmierzyć ciśnienie sprężania jeszcze raz.
przem8 Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 Wgraj serię, zalej 98 i sprawdź czy też będą duże stuki. Jeśli tak to remoncik.
Kejsi Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 W jakim celu ma zdejmować przepustnice?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się