Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bex na wykończeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zmieniałem dziś świece i przy okazji zmierzyłem kompresję na cylindrach

1. 8.5

2. 7.5

3. 8

4 8.5

Z tego co książki piszą 7.5 to dolna granica.

Wziąłem się również za sprawdzenie ciśnienia oleju odkręcenie czujnika zajęło mi ponad godz i tem na pewno nie była 90stopni

Jałowe 2bar

2tys 4bar

3.5tys= zerwało mi zegar z manometru całe ściany w warsztacie w oleju i zrezygnowałem.

Ciśnienie oleju sprawdzałem tym samym manometrem co kompresję silnika. 

Dodam że auto zapierd... Żadnych problemów błędów bez problemu zamyka licznik. Na zimnym głośniej pracuje jakby może łańcuch dlatego zdecydowałem się na pomiar ciśnienia oleju bo myślę że smok wymaga czyszczenia.

Pytanie moje co robić i czekać aż nastąpi zgon i być gotów na kapitalke czy podjąć jakieś czynnosci

Opublikowano

Zrób pomiar innym manometrem. Są stuki w gr.20 na vagu?

Opublikowano

Jutro będę w domu to zrobie log na 020. Podczas pomiaru gaz w podłodze ale czy w przypadku przepustnicy elektrycznej otworzy się ona podczas testu kompresji?

Opublikowano
16 minut temu, Jaraw napisał:

utro będę w domu to zrobie log na 020

Najlepiej komplet 2+33, 115+118 i 3+20 na pb od 1,5 do odcinki na 3-cim biegu po kasowaniu błędów, nawet jak ich nie ma.

Opublikowano

LPG masz do regulacji na pewno.

Opublikowano

Niedawno stroniłem byłem świadkiem jak gazownik to robił trochę słabo to wyglądało bo podłączył do kompa wszedł w sterownik i poprostu trochę zmniejszył dawkę na oko bo powiedziałem że zbyt duża dawka. Powiedział no faktycznie to trochę zmniejsze i na oko trochę zmniejszył 

Opublikowano

Do pomiaru kompresji zdejmij PRzepustnice

Opublikowano (edytowane)

Auto masz po programie. Wtryski pętlą na pb zapewne przez przesadzony soft. Turbo nie daje rady pompować. Na lpg jest przylany ale lepsze to niż ubogo.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
9 minut temu, Jaraw napisał:

Niedawno stroniłem byłem świadkiem jak gazownik to robił trochę słabo to wyglądało bo podłączył do kompa wszedł w sterownik i poprostu trochę zmniejszył dawkę na oko bo powiedziałem że zbyt duża dawka. Powiedział no faktycznie to trochę zmniejsze i na oko trochę zmniejszył 

Idiota i tyle.
Jedź do kogoś kto to zrobi jak trzeba.

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Auto masz po programie. Wtryski pętlą zapewne przez przesadzony soft. Turbo nie daje rady pompować. Gdzie jest 3+20? Na lpg jest przylany ale lepsze to niż ubogo.

Tak jest po programie. 3+20 zrobię jutro ponieważ bateria w lapku padła

Opublikowano (edytowane)

Bardzo duże stuki. W jakim stanie świece, kat? Paliwo 95 czy 98?

Edytowane przez przem8
Opublikowano
36 minut temu, przem8 napisał:

Bardzo duże stuki. W jakim stanie świece, kat? Paliwo 95 czy 98?

Świece w sobotę wymienione zostały na nowe ngk, kata brak siedzi dp, paliwo 95

Opublikowano

Na lpg też już się pojawiają stuki więc nie jest dobrze. Niech się ktoś jeszcze wypowie ale tu główną przyczyną będzie ta kiepska kompresja.

Opublikowano

Na LPG są symboliczne, ale kompresja jest bardzo słaba.

Opublikowano

Jakie działania podjąć?

Opublikowano

Zdjąć przepustnicę i zmierzyć ciśnienie sprężania jeszcze raz.

 

Opublikowano

Wgraj serię, zalej 98 i sprawdź czy też będą duże stuki. Jeśli tak to remoncik.

Opublikowano

W jakim celu ma zdejmować przepustnice? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...