Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania Napinacza POMOCY (drgania w srodku)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam poszukuję pomocy w sprawie drgan na obrotach jałowych , Mianowicie drgania odczuwalne sa na luzie obroty są poprawne auto na vagu nie posiada błędów . podczas postoju drgania przenoszą się na kierownicę i odczuwalnie na fotelu na zimnym silniku sa większe na rozgrzanym troche mniej .Szukam usterki i juz nie mam pojęcia. Kupilem nowy napinacz gates, nowe sprzegło alternatora hella + regeneracjia do tego nowy pasek 6pk 1590 , nowe łorzysko , i nadal nic . podmienione zostało koło pasowe tez bez róznicy to samo . i dalej nie mam pomysłów ... moze ktos miał taki przypadek .. 

Zastanawiam sie nad wymiana jeszcze pompy wspomagania zamuwiłem uzywkę zobaczę bo przy lekkim skrenceniu kierownicy te drgania się nasilaja i napinacz mocniej sie odchyla 

Słyszałem jeszcze ze długosć paska sa tez jakies kwestie inne ale w aso po vin pasek jest idealny 

Bardzo proszę o pomoc Pozdrawiam

drgania jak na filmiku moze i troche mocniejsze  

 

Opublikowano

dodam ze takie walenie jest jak sie przekreci kierownica 

Opublikowano

Pompę zostaw w spokoju, jak wspomaganie działa prawidłowo i nie wyje. Dokładnie to samo było na starym pasku i napinaczu?

Opublikowano (edytowane)

jak dla mnie sprzęgiełko alternatora ale skoro napisałeś że wymienione.... sprawdzałes czy działa prawidłowo?

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

powiem tak auto dostałem w rozliczeniu i bylo tak ale juz nie wiem gdzie lezy przyczyna bo wsiadlem do kumpla 1.8t bfb 2002 rok i tam cisza moze leciutrko drga ale to naprawde . szukam kurcze juz moze ktos taki przyapdek miał bo jest to bardzo wnerwiajace 

moze ten pasek kurcze jakis inny dac czy co ? , przychodzi na myśl dwumasa ale to by tak ten napinacz drgał od dwumasy . pozatym z tego co slyszalem to dwumase ciezko zajechac a tu dziwnych odgłosów nie ma zadnych sprzegło działa dobrze ..

Opublikowano

a sprzęgło jest nowe Hella kupiłem 180 zł odsadzenie orginalne pasek jest dayco no nie wiem wrzuce jeszcze fotke , rozrzad robiony był w marcu wszystkie płyny tak samo wymienone no nie wiem ..

Opublikowano

A pasek jaki jest, luźny? Wygląda to na walnięty napinacz. A może jest niedokręcony?

Opublikowano

trzeba zwracać uwagę na długość paska ,bo różne firmy mają różne długości do tych samych silników ,np w 1,9 jest pasek 1535,a innej firmy 1532 ,czyli 3 mm różnicy i u mnie było to powodem świerszcza pod maską,po wymianie na krótszy cisza,chociaż u ciebie możliwe ,że napinacz padł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...