Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w silniku 3:0 TDI V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, Awra napisał:

Fmic musi być pod większą moc? Czy taki na styka na 350? Bo nie wiem o czym gadać z fmic.pl

"300" starczy w 100%

Opublikowano (edytowane)

Wielkie dzięki za pomoc! ?

Ale przypomniała mi się jedna rzecz. Intercooler to gdzieś mi zalega w garażu - nosb kiedyś tutaj na forum sprzedawał i on gdzieś leży a pamiętam że był tam pod 300ps. Jaki to musi mieć wymiar, wiem że tamten to była samoróbka. Nie pamiętam z czego on to przerobił ale może by się nadał.

Edytowane przez Awra
Opublikowano

4297E23D-3D84-40B6-A408-5CD49B70E2A9.png

Opublikowano

Ten co ty podałeś to chyba niczym się nie różni od tego co masz obecnie na aucie . Jeśli chodzi o a4 b8, a5 i q5 z 3.0 tdi to większość wkłada o takich wymiarach jak mam ja . 

Opublikowano

3E21AF32-3CB7-47A0-876C-FAA434387622.jpeg

57B3EC1D-28D9-47E1-B6FA-0D2BD9E3D8FC.jpeg

Opublikowano

Dobra, u mnie to nie turbo. Przedmuch jest gdzieś na wtryskach. Gniazda były oczyszczone, dana świeża podkładka miedziana i są spocone. Sam program narazie zrobię jak już bo muszę najpierw technicznie mieć idealnie żeby zaczynać temat modów

Opublikowano (edytowane)

Żeby zrobić sam program to tez powinieneś mieć w pełni sprawny technicznie pojazd . Doprowadź wszystko do ładu  i dopiero zabieraj się za podnoszenie mocy . 

Edytowane przez peter22
Opublikowano
17 minut temu, peter22 napisał:

Żeby zrobić sam program to tez powinieneś mieć w pełni sprawny technicznie pojazd . Doprowadź wszystko do ładu  i dopiero zabieraj się za podnoszenie mocy . 

No dlatego już przeniosłem wizytę u tunera. Spokojnie, ja nie mam zamiaru szminkować trupa. Chodzi o to, że muszę zrobić wszystko. Pojeżdżę na samym sofcie, liczę że później poleci mi sprzęgło przy okazji hybrydy i fmica. Nie mam czasu stawiać auta co chwilę na coś nowego a i muszę mieć zapas pieniędzy jakby się nagle coś wysypało większego. I tak mi już coś koło 15k pękło w przeciągu listopada, ale robie tak od A do Z idealnie jak widzę że tu czy tam go coś może boleć. 

Opublikowano
14 godzin temu, peter22 napisał:

3E21AF32-3CB7-47A0-876C-FAA434387622.jpeg

 

A intercooler od biturbo z C7 nie będzie wystarczający? Tamten chyba lepiej podchodzi, jesli mówić o p&p?

Opublikowano
8 godzin temu, puczyl1990 napisał:

A intercooler od biturbo z C7 nie będzie wystarczający? Tamten chyba lepiej podchodzi, jesli mówić o p&p?

Taki to ja włożyłem do ojca 2.0 tdi 

6571C656-42CD-4AF3-B4D2-E2F1A5B2D92D.jpeg

Opublikowano

Trochę mnie kusi temat aktywnego wydechu z SQ5, nie bardzo podoba mi się dźwięk tego auta. Zamiast DPF mam downpipe i końcowe puchy zostały póki co. Nie ma jakiegoś dramatu ale coś mi nie leży teraz ten dźwięk. Fajnie byłoby też mieć trochę komfortu dlatego nie chcę dawać 3" odrazu tylko przemyślanie to zrobić. 

Opublikowano

Ja jadę właśnie 12 na podłączenie aktywnych wydechów . Obecnie w aucie mam już założone Puszki od sq5 . Ale ja to robię dlatego, ze nie chce wywalać dpf. Bez dpf i na przelocie moje q5 brzmiało obłędnie . Jak już wywaliłeś dpf i nie chcesz do niego wracać to  taniej wyjdzie wsadzenie jakichś Fajnych sportowych końcowych puszek nawet możesz pokusić się ze sterowaniem na pilota.  Podłączenie aktywnych wydechów to cena za jaka uda ci się kupić puszki z głośnikami oraz dodatkowo od 3000 do 5000 za elektronikę i dodatkowe moduły jeśli chcesz mieć możliwość zmieniania np dźwięku za pomocą aplikacji w telefonie. 
tak chodziła moja q5 na przelocie bez dpf. Obecnie w aucie nadal jest przelot tylko dpf powrócił na swoje miejsce i w aucie i poza nim jest cisza .

Opublikowano (edytowane)
W dniu 5.12.2019 o 01:06, Awra napisał:

Jesteś pewien? Tam jest napisane do 900ps... a myślałem że ma być taki do 300.

nie patrz na te bzdury

W dniu 5.12.2019 o 07:19, peter22 napisał:

57B3EC1D-28D9-47E1-B6FA-0D2BD9E3D8FC.jpeg

matko jedyna... kto Ci to tak spartolił ? zostawili to tak ? Z opaskami nie masz problemu ?

 

14 godzin temu, Awra napisał:

Nie ma jakiegoś dramatu ale coś mi nie leży teraz ten dźwięk. Fajnie byłoby też mieć trochę komfortu dlatego nie chcę dawać 3" odrazu tylko przemyślanie to zrobić. 

im bardziej rozprężony wydech tym ciszej (w teorii)

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, marcin4x4 napisał:

 

im bardziej rozprężony wydech tym ciszej (w teorii)

To znaczy że jak teraz zamiast puch komcowych dałbym proste rury to będzie jeszcze ciszej? Może to głupie pytanie ale jestem zdziwiony jeżeli tak. Trochę drogo wychodzi ten aktywny, elektronika itd. Coś bym taniej myślałem, tylko kompletnie się nie znam. Myślałem żeby dać cały z s4 b8 ale teraz nie wiem czy to ma sens. 

Edytowane przez Awra
Opublikowano

Ja miałem u siebie dp 3 cale i dalej ori rury z wydechu i ostatnie puszki wywalone a w ich miejsce wsadzone ori z głośnikami , czyli przelot po całości i na trasie już było głośno przy prędkościach powyżej 120-130. Męczyło to tym bardziej ze na tyle dzieciaki.

Opublikowano

A zostawiając dpf nie zrobimy za bardzo nic z dźwiękiem? Oczywiście pomijając aktywny. 

Opublikowano
20 minut temu, puczyl1990 napisał:

A zostawiając dpf nie zrobimy za bardzo nic z dźwiękiem? Oczywiście pomijając aktywny. 

Wydaje mi się ze może być ciężko . Byłem w szoku jak dpf zatrzymuje dźwięk - głośność . Ale to już niech się wypowiedzą fachowcy od wydechów .

Opublikowano
9 godzin temu, Awra napisał:

To znaczy że jak teraz zamiast puch komcowych dałbym proste rury to będzie jeszcze ciszej?

pomyśl zanim coś napiszesz.

9 godzin temu, Awra napisał:

Trochę drogo wychodzi ten aktywny, elektronika itd. Coś bym taniej myślałem, tylko kompletnie się nie znam. Myślałem żeby dać cały z s4 b8 ale teraz nie wiem czy to ma sens. 

do q7 rok temu wyrwaliśmy za ~2500 komplet.

1 godzinę temu, puczyl1990 napisał:

A zostawiając dpf nie zrobimy za bardzo nic z dźwiękiem? Oczywiście pomijając aktywny. 

tłumikami, po za tym pamiętaj że CCWA to starsza generacja głośniejsza sama w sobie. To co pokazał kolega drze ryja i fajne jest przez pierwsze kilometry potem tylko męczy i bezsensownie przyciąga uwagę.

 

 

Opublikowano
50 minut temu, marcin4x4 napisał:

tłumikami, po za tym pamiętaj że CCWA to starsza generacja głośniejsza sama w sobie. To co pokazał kolega drze ryja i fajne jest przez pierwsze kilometry potem tylko męczy i bezsensownie przyciąga uwagę.

 

 

Samymi tłumikami końcowym można coś zdziałać? Czy jak, bo trochę nie zrozumiałem. A co do dźwięku u kolegi to również mi się to za bardzo nie podoba. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...