kamo502 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Witam Mój pierwszy post. Dotyczy tak naprawdę auta A6 C5 z silnikiem AWT (1.8T) Postanowiłem napisać u Was na forum bo widzę, że chętnie pomagacie. Problem z check engine. Bład składu mieszanki. Zrobione ze 100km na samej benzynie aby skasować korekty długoterminowe. Najnowsze logi wyglądają tak: 003+020 https://log.malonetuning.com/chart/269746#H8KLCADDl2TCm10CA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D 002+033 https://log.malonetuning.com/chart/269745#H8KLCADCu2rCm10CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA 115=118 https://log.malonetuning.com/chart/269747#H8KLCADDj2rCm10CA33DjsOBDsKCMAwGw6B3w5nCuUvChsKAL8KzcMKowq7DgsKSw4nDiFYMw7rDtMKyYcKIMcOMY8O7wrXDvcKrwrXCuMO6w7vDhcKOJMO7w6DDpykKUB3CpMKmw7PDgcK%2BaC1Bw7Q0UkAmwrHDicO4wqDDgMKSwr1cJC42bWw7woM1JA0yRsOiw5TCrMKBw4NMScOQGMO5w5zCh0XCsMO9w4DDucOYOsO5BVpBC00HwqLDisKIM8O7ODnCm8KPVcONUcKEw5ojfsOlVMKUwqYobVHDjn9ybsOoIh0%2FV8Kkw7pDw50bwp0RZMOhwoABAAA%3D Jak widac sonda idzie na +25% i czasy wtrysków strasznie długie Po turbo widać że ładuje. Obstawiam brak dziury i nieszczelności w dolocie Czy siada pompa paliwa? Czy przepływka OK? Jakieś rady? Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Sprawdź ciśnienie paliwa pod obciążeniem.
kamo502 Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 Dziękuję Mam jej się przyjrzeć. Czy MAF pokazuje dobrze? Wg mnie jest dobrze. Turbo jak wstaje? Nie wiem jak długo było jeżdżone z tym problemem. Auto ma ciężko zapalić z rana. Zapala dopiero za drugim razem. Mam nadzieję, że gniazda zaworowe nie powypalane. Zrobię jeszcze test kompresji.
przem8 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Teraz, kamo502 napisał: Auto ma ciężko zapalić z rana Bo pompa do d*py. Reszta jest git, wszystko można powiedzieć książkowe oprócz korekt przez padniętą pompę.
kamo502 Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 Dzięki! Testuje pompę i daje znać
kamo502 Opublikowano 16 Października 2019 Autor Opublikowano 16 Października 2019 Witam Wymieniłem pompę paliwa Logi wyglądają tak: Podzielone na 3 częsci: - Dynamiczny Benzyna - Normalna jazda -Dynamiczny na LPG (Tu widać, że trzeba wystroić. Nie chciałem dłużej logować) https://log.malonetuning.com/chart/270753#H8KLCADDsEjCp10CA33DjsOBDsKDIAwGw6B3w6FcEmDDqsOLGA9sdErComLCoBrCt8Knwp%2FDisKyeMKwO8Oyf39Lw6taRBzDgsKCw5JZwrIJScKAwoZbA1fCscK5worDjXXDm8Okw7YjDHc%2FwqJsY8KYwqckQMOlwrAPw5HCv3F7woJoccOEaAlFwpZxw4FIwpLCglzCpV3DvT7CkWfCrHPDssO1wotEw7RtR8OHw4jDtsObCWoFNyjCocOawq4tGhDDusKow5jCmULCmnpPe0MXe8OUeXc6VkEBFGfCvMKSwpIVw4PCimZFwrFSw73DmcO2wrR9Yk5gwqnDoMKpw6TCqcOiSX3CqcO5AMOhwpsBIDMCAAA%3D Korekcje się uspokoiły Ale czy czasy wtrysków nadal nie są za długie?
przem8 Opublikowano 16 Października 2019 Opublikowano 16 Października 2019 Na pb jest wszystko ok ale gaz masakra i ja bym na lpg nie jeździł póki co.
kamo502 Opublikowano 16 Października 2019 Autor Opublikowano 16 Października 2019 Jak zobaczyłem te korekty to przerwałem jazdę. Wróciłem na benzynę. Jutro korekty gazu. Mam interfejs. Będziemy się szkolić ;) Dzięki za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się