Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Żuławskie w Elblągu - spot 20 wrzesień godz. 19 CH Ogrody


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć chłopaki.

mam pytanko a mianowicie czy wiecie ile w moim silniku jest pinów na kostkach do pompy wtryskowej??

chcę właśnie kupić pompę i sprzedający mi powiedział że podobno są 3 rodzaje tych silników (1Z). ta pompa pochodzi z golfa 3 i jego silnik też jest oznaczony jako 1Z.

  • Odpowiedzi 12.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Patrykbor

    2927

  • dziadek

    1629

  • adadur

    1552

  • GRazny

    1247

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zbyt szczegółowe chyba tym bardziej że nie mój silnik... wejdź na techniczne... :wink4:

Opublikowano

Łukasz już ci mówiłem kupuj pompę od AFNa będzie rocznikowo nowsza i wydajniejsza.

Opublikowano

bielik8506 a naprawdę pompa padła ? Widziałem Twoje logi, czytałem o objawach i moim zdaniem to nie koniecznie może być pompa. Ustawiłeś już poprawny kąt wtrysku ? Sprawdziłeś czy nie masz dziur w dolocie ? EGR sprawdzony ? Może jest nie domknięty i przy większym doładowaniu część powietrza idzie w gwizdek ?

Szkoda zaczynać naprawę od najdroższego elementu. Ja bym zaczął od sprawdzenia kompresji - to moim zdaniem podstawa jeżeli auto słabo pali, po drugie zrobił bym komplet logów dynamicznych. Jak chcesz to w weekend mógłbym Ci pomóc zvagować auto) byle by jasno i niezbyt mokro było. Ja swoje loguję na modrzewinie, jest kawałek prostej i jest gdzie się zatrzymać po logowaniu.

Opublikowano

Witkor no Łukasz jakoś tak z "doskoku" z autem działa ale wiadomą rzeczą jest że trzeba przysiąść i od podstawowych rzeczy zacząć, chyba że jakiś magik elbląski ogarnął mu temat i jest pewien pompy.

Opublikowano

A wy poumierali czy co :decayed:

no właśnie , coś bieda ostatnio na forum :gwizdanie:

Opublikowano

To nie pogoda tylko mnie nie ma z wami tam :decayed::kox:

Opublikowano

No tak chłopak w anglii zaprawił się w takiej pogodzie to cwaniakuje ... nie przepykał bym w tej anglii ;)

i drugi Grzesiek, powiedz co z tą Pocztą sie dzieje - wysłałem dwie przesyłki priorytetowe w zeszły czwartek jedna na śląsk doszła na drugi dzień (!!! :good: !!!) ale druga doszła dopiero dziś czyli ponad tydzień a na dodatek znacznie bliżej wysyłana. już stresa łapałem...

Do mnie też mają dojść dwie ale jakoś ich nie widać ... i kurna robota mi się nie posuwa.

Opublikowano

Adam bo im bliżej tym dłużej :polew: znajomy w Pruszczu czekał 4 dni na list a tam przecież mają sortownie pod nosem

Opublikowano

Witam chłopaki. Jak wiedzie nasz kolega Łukasz ma problem z swoją a4, a dokładniej z elbląskimi partaczami :thumbdown:

Nie potrafią mu ustawić poprawnie kąta wtrysku i pewnie dla tego mu auto ciężko pali. I teraz czy była by możliwość, np w czwartek w ramach klubowego spota zrobić jakieś rezanko u kogoś w garażu ? Ustawić w końcu ten kąt wtrysku poprawnie ? Może już ktoś u siebie regulował, to jeszcze lepiej, bo ja to tylko posiadam wiedzę teoretyczną z forum hehe ;).

Co wy na to ? Bo kolega już i tak za dużo kasy zostawił u pseudo-mechaników, a teraz jeszcze mu pompę wtryskową każą wymieniać ...

Opublikowano

U mechanika na fabryce domow byk moze? :mysli:

Opublikowano

Nie wiem, ale wywalił już kupe kasy a poprawy żadnej. Niby miał regenerowany nastawnik a i tak nadal nie działa poprawnie, podmienili mu sterujący ale bez zmian, kąt wtrysku niby ustawiali a i tak jest taki sam jak wcześniej czyli zły. Oczywiście każda wizyta to zostawiona gotówka. Dzisiaj robiliśmy logi dynamiczne i okazało się że poza tymi usterkami kolega ma softa o którym nic nie wie :naughty:. Tylko możliwe że przez tego softa audiczka pali jak smok i dymi jak batory.

Opublikowano

Wiktor soft w tym aucie to chyba przez wlutowanie chipa trzeba robić także może warto zerknąć do ECU, chyba że mówisz o box'e to wywalić to guwno jak najszybciej.

Z logami nie ma problemu - mam garaż możecie podjechać ... będę niebawem tam więcej spędzał czasu ale dajcie znać to coś podłubiemy

Opublikowano

Ja regulowałem kiedyś (ponad 2 lata temu) u siebie kąt w silniku 1Z według tych parametrów co na forum jest ale u mnie to nie duża różnica była, ale się ustawiło, dodam tylko że palił na dotyk jak był zimny, ciepły musiałem go sporo kręcić i palił 10-11 w mieście tyle że u mnie to na 100% była pompa. Regulacja nastawnikiem już nic nie dawała i zwiększenie dawki rozruchowej VAGiem też miałem na MAXA.

Podaj jaki to silnik coś poczytam i możemy zobaczyć tylko że ja nie mam VAGa [br]Dopisany: 14 Listopad 2010, 21:53_________________________________________________O widzę że Adaś już się wypowiedział :) jak by co to mam sporo czasu teraz to mogę pomóc

Opublikowano

Vaga mam silnik to właśnie 1zecior, więc można by się umówić na jakiś termin, ewentualnie na spocie byśmy coś ustalili ;).

Kąt wtrysku u kolegi to aktualnie 36-37, trzeba by na ~55 ustawić jak radzą forumowi magicy :).

A chip to właśnie w sterowniku bo mapy zmienione, gnojówki podlane ostro, doładowanie też mocno podniesione tylko co z tego jak turbo nie daje rady tyle napompować :thumbdown:

Opublikowano

Słuchajcie dajcie znać kiedy na forum to się zrobi.

Fakt radzą trochę poza zakresem ;)

W pewnym zakresie dawkę można przez VAGa skorygować - możne popróbować jak to wpłynie na auto.

Heee stanie na tym że łukasz powinien szukać komputera do 1Z a nie pompy ;)

Wrzucałeś logi na forum?

Opublikowano

Wrazie czego to te ECU nie są już takie drogi :naughty: właśnie zerknąłem na Allegro nie to co wtedy jak ja szukałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...