Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Żuławskie w Elblągu - spot 20 wrzesień godz. 19 CH Ogrody


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Auto wróciło od Roberta z TUNE-UP. Zapierdacza jak szalone :evil::kox:

Przerywane kreska - przed chipsem

Ciągłe - po chipsie.

Do wymiany mam przepływomierz - Robert dał mu jeszcze max pół roku.

Przydało by się zainwestować w nową turbinę moja już dość zurzyta jest a po chipsie może długo nie pożyć. Prawdopodobnie poszukam czegoś od AWX albo BRD. Poza tym auto idealne :)

mocw.jpg

Miałem okazje się bujnąć za kółkiem :facepalm:

jak to za***rdala . Na modrzewinie do avante okna 160 na budziku :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Patrykbor

    2927

  • dziadek

    1629

  • adadur

    1552

  • GRazny

    1247

Top użytkownicy w tym temacie

Auto wróciło od Roberta z TUNE-UP. Zapierdacza jak szalone :evil::kox:

Przerywane kreska - przed chipsem

Ciągłe - po chipsie.

Do wymiany mam przepływomierz - Robert dał mu jeszcze max pół roku.

Przydało by się zainwestować w nową turbinę moja już dość zurzyta jest a po chipsie może długo nie pożyć. Prawdopodobnie poszukam czegoś od AWX albo BRD. Poza tym auto idealne :)

mocw.jpg

no to gratki...całe szczęście że dałeś się nam namówić... :wink4: bo szkoda by było zmarnować, teraz tylko turbinka od AWX, strojenie i 160 pęknie spokojnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wróciło od Roberta z TUNE-UP. Zapierdacza jak szalone :evil::kox:

Przerywane kreska - przed chipsem

Ciągłe - po chipsie.

Do wymiany mam przepływomierz - Robert dał mu jeszcze max pół roku.

Przydało by się zainwestować w nową turbinę moja już dość zurzyta jest a po chipsie może długo nie pożyć. Prawdopodobnie poszukam czegoś od AWX albo BRD. Poza tym auto idealne :)

To zbieraj na przepływkę - przy obecnych cenach paliwa opłaca ją się wymienić ;)

Moc OK rozsądna, nieco więcej liczyłem w Nm - zapytaj Roberta co go tu ograniczało. Zaleta tego taka że sprzęgło się nie wysra, węc można powiedzieć że rozsądnie wszystko.

Polecam poczytac o różnicach w turbienie AWX/AVF a BRD - podpasuj pod siebie bo możesz się zdziwić zmianą charakterystyki w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bo możesz się zdziwić zmianą charakterystyki w aucie.

no jak zmieni to musowo na korektę softa trza się wybrać i dojdzie parę KM-ów :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bo możesz się zdziwić zmianą charakterystyki w aucie.

no jak zmieni to musowo na korektę softa trza się wybrać i dojdzie parę KM-ów :cool1:

no musowo ... ale w KM już bym nie szedł ... bardziej w Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bo możesz się zdziwić zmianą charakterystyki w aucie.

no jak zmieni to musowo na korektę softa trza się wybrać i dojdzie parę KM-ów :cool1:

no musowo ... ale w KM już bym nie szedł ... bardziej w Nm

a ja bym poszedł bo co on teraz ma przy tych gratach? zwykłe AFN-y na 140KM rogal robi a tu PD i to nie seryjne, kolektor AWX no i jak turbinka jeszcze by doszła :gwizdanie: przecież po coś on to ma dołożone, nie po to żeby robić program prawie pod seryjne graty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nm zostawiliśmy praktycznie bez zmian większych ze względu na sprzęgło. Obecne nadaje się do wymiany a w domu mam już nowe LUKA. Po zamontowaniu AWX Robert powiedział że spokojnie 170KM da się zrobić. Montaż turbiny 200,- korekta 200,- i sama turbina jakieś 700-800 mam nadzieję.

_________________________________________________

Żeby w Nm iść musiałbym wymienić sprzęgło na mocniejsze i dwumas. A to koszta spore. Na kuniach też mi już zbytnio nie zależy. Bardziej chce wymienić turbinę na AWX ze względu na to żeby przy obecnej szlag jej nie trafił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zamontowaniu AWX Robert powiedział że spokojnie 170KM da się zrobić.

no właśnie to to rozumiem, po coś te graty są w końcu...zwykła seria po sofcie to tutaj np jest

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=187652.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie tak jak napisałem zależy mi żeby auto trochę u mnie pojeździło więc nie chce nie wiadomo ile KM. Z tym się wiążą później koszta, turbina dostaje po d*pie i inne elementy też dużo bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym się wiążą później koszta, turbina dostaje po pupie i inne elementy też dużo bardziej.

no dlatego założyć by się przydało turbinkę AWX która podoła mocy 170 KM zobacz np tu:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=184774.0

a ty masz jeszcze PD lepsze i kolektor więc nic się nie bój zresztą chyba się przekonałeś że Rob nie dołoży więcej jeżeli nie będzie to wskazane? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo od AWX/AVF da ci ...

- płynniejszy przyrost mocy, wraz ze wzrostem obrotów trochę więcej mocy ale moc max. osiągana będzie ok 4200obr a nie jak teraz 4000 - wg mnie rozsądnie jest dać ok.165KM

- wyraźnie lepszy przebieg momentu tzn. narastać do 2000-2100 będzie podobnie, ale moment max. będzie raczej trochę później (niż seryjny AJM) ok. 2200 (wyższy niż obecnie) i naprawdę na stałym max. poziomie do nawet 3500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...