Patrykbor Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Auto wróciło od Roberta z TUNE-UP. Zapierdacza jak szalone Przerywane kreska - przed chipsem Ciągłe - po chipsie. Do wymiany mam przepływomierz - Robert dał mu jeszcze max pół roku. Przydało by się zainwestować w nową turbinę moja już dość zurzyta jest a po chipsie może długo nie pożyć. Prawdopodobnie poszukam czegoś od AWX albo BRD. Poza tym auto idealne Miałem okazje się bujnąć za kółkiem jak to za***rdala . Na modrzewinie do avante okna 160 na budziku
dziadek Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Auto wróciło od Roberta z TUNE-UP. Zapierdacza jak szalone Przerywane kreska - przed chipsem Ciągłe - po chipsie. Do wymiany mam przepływomierz - Robert dał mu jeszcze max pół roku. Przydało by się zainwestować w nową turbinę moja już dość zurzyta jest a po chipsie może długo nie pożyć. Prawdopodobnie poszukam czegoś od AWX albo BRD. Poza tym auto idealne no to gratki...całe szczęście że dałeś się nam namówić... bo szkoda by było zmarnować, teraz tylko turbinka od AWX, strojenie i 160 pęknie spokojnie
adadur Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Auto wróciło od Roberta z TUNE-UP. Zapierdacza jak szalone Przerywane kreska - przed chipsem Ciągłe - po chipsie. Do wymiany mam przepływomierz - Robert dał mu jeszcze max pół roku. Przydało by się zainwestować w nową turbinę moja już dość zurzyta jest a po chipsie może długo nie pożyć. Prawdopodobnie poszukam czegoś od AWX albo BRD. Poza tym auto idealne To zbieraj na przepływkę - przy obecnych cenach paliwa opłaca ją się wymienić Moc OK rozsądna, nieco więcej liczyłem w Nm - zapytaj Roberta co go tu ograniczało. Zaleta tego taka że sprzęgło się nie wysra, węc można powiedzieć że rozsądnie wszystko. Polecam poczytac o różnicach w turbienie AWX/AVF a BRD - podpasuj pod siebie bo możesz się zdziwić zmianą charakterystyki w aucie.
dziadek Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 ...bo możesz się zdziwić zmianą charakterystyki w aucie. no jak zmieni to musowo na korektę softa trza się wybrać i dojdzie parę KM-ów
adadur Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 ...bo możesz się zdziwić zmianą charakterystyki w aucie. no jak zmieni to musowo na korektę softa trza się wybrać i dojdzie parę KM-ów no musowo ... ale w KM już bym nie szedł ... bardziej w Nm
dziadek Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 ...bo możesz się zdziwić zmianą charakterystyki w aucie. no jak zmieni to musowo na korektę softa trza się wybrać i dojdzie parę KM-ów no musowo ... ale w KM już bym nie szedł ... bardziej w Nm a ja bym poszedł bo co on teraz ma przy tych gratach? zwykłe AFN-y na 140KM rogal robi a tu PD i to nie seryjne, kolektor AWX no i jak turbinka jeszcze by doszła :gwizdanie: przecież po coś on to ma dołożone, nie po to żeby robić program prawie pod seryjne graty...
kroliek Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Nm zostawiliśmy praktycznie bez zmian większych ze względu na sprzęgło. Obecne nadaje się do wymiany a w domu mam już nowe LUKA. Po zamontowaniu AWX Robert powiedział że spokojnie 170KM da się zrobić. Montaż turbiny 200,- korekta 200,- i sama turbina jakieś 700-800 mam nadzieję. _________________________________________________ Żeby w Nm iść musiałbym wymienić sprzęgło na mocniejsze i dwumas. A to koszta spore. Na kuniach też mi już zbytnio nie zależy. Bardziej chce wymienić turbinę na AWX ze względu na to żeby przy obecnej szlag jej nie trafił
dziadek Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Po zamontowaniu AWX Robert powiedział że spokojnie 170KM da się zrobić. no właśnie to to rozumiem, po coś te graty są w końcu...zwykła seria po sofcie to tutaj np jest http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=187652.0
kroliek Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Ogólnie tak jak napisałem zależy mi żeby auto trochę u mnie pojeździło więc nie chce nie wiadomo ile KM. Z tym się wiążą później koszta, turbina dostaje po d*pie i inne elementy też dużo bardziej.
dziadek Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Z tym się wiążą później koszta, turbina dostaje po pupie i inne elementy też dużo bardziej. no dlatego założyć by się przydało turbinkę AWX która podoła mocy 170 KM zobacz np tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=184774.0 a ty masz jeszcze PD lepsze i kolektor więc nic się nie bój zresztą chyba się przekonałeś że Rob nie dołoży więcej jeżeli nie będzie to wskazane?
adadur Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Turbo od AWX/AVF da ci ... - płynniejszy przyrost mocy, wraz ze wzrostem obrotów trochę więcej mocy ale moc max. osiągana będzie ok 4200obr a nie jak teraz 4000 - wg mnie rozsądnie jest dać ok.165KM - wyraźnie lepszy przebieg momentu tzn. narastać do 2000-2100 będzie podobnie, ale moment max. będzie raczej trochę później (niż seryjny AJM) ok. 2200 (wyższy niż obecnie) i naprawdę na stałym max. poziomie do nawet 3500.
kroliek Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Na wymianę na AWX już się nastawiłem tylko kwestia znalezienia dobrej turbiny.
Zaleczeq Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 a gdzie ten waz różowiutki partyzant zwany Patrykiem
dziadek Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Widzieliście to cudo na mieście? padłem :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się