adadur Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 niestety nie posiadam ładowanie spr. jak odpalisz auto ... można poszukać przez kody klimatronika w którym to kanale siedzi lub podpiąć VAGa ewentualnie manualnie pomierzyć. Da ci to też pogląd czy twoje aku zostało dorżnięte przez niesprawny alternator - ale chyba nie wiesz ile lat aku siedzi w aucie wiec może to być naturalny zgon - odnajdź jego datę produkcji, najczęściej chyba są bite na klemie jak nie do na obudowie gdzieś - jak będzie miał z 7 latek to nadszedł jego koniec. Normalną ładowarką to co najmniej 10 godz. ładowania.
voytek80 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 jeśli dojdzie do kupna nowego aku to jaki kupić - widziałem że polecany Bosch Silwer S5 77Ah 780A Czy koleś na mostowej ma jakieś rabaty czy ceny takie jakie wystawia na allegro?
dziadek Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 jeśli dojdzie do kupna nowego aku to jaki kupić - widziałem że polecany Bosch Silwer S5 77Ah 780A Czy koleś na mostowej ma jakieś rabaty czy ceny takie jakie wystawia na allegro? Ma ceny takie jak na allegro - zresztą nikt nie wie jak on takie ceny może utrzymać poniżej tego co kupują sklepy
bielik Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 72 ah za boscha s4 280 zl na mostowej. a s5 to nie wiem bo mało ludzi go kupuje. wolą s4 bo tańsza. przynajmniej tak zaobserwowałem u mnie w sklepie. a prostownika niestety też nie mam :no:
kbibi Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 BOSCH SILVER S5 74AH 750A P+ 278X175X175 cena 310zł BOSCH SILVER S5 77AH 780A P+ 278X175X190 cena 330zł ale żadnego jak narazie nie mamy na stanie
voytek80 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 ok dzięki za info aku postał trochę w ciepłym i bez ładowania dał radę odpalić i nawet nie pisnął przy odpalaniu
kbibi Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 ja ma roczny aku i tez zabieram teraz do ciepłego
dziadek Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zobaczcie jaka lalka : http://otomoto.pl/audi-a4-serwis-oryginal-tylko-100tkm-C20939823.html Masakra jeżeli ten przebieg jest prawdziwy , no ale i cena też konkret
voytek80 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 niestety nie posiadam ładowanie spr. jak odpalisz auto ... można poszukać przez kody klimatronika w którym to kanale siedzi lub podpiąć VAGa ewentualnie manualnie pomierzyć. Da ci to też pogląd czy twoje aku zostało dorżnięte przez niesprawny alternator - ale chyba nie wiesz ile lat aku siedzi w aucie wiec może to być naturalny zgon - odnajdź jego datę produkcji, najczęściej chyba są bite na klemie jak nie do na obudowie gdzieś - jak będzie miał z 7 latek to nadszedł jego koniec. Normalną ładowarką to co najmniej 10 godz. ładowania. Jeśli kod klimatronika który dotyczy ładowania to:20 C to pokazuje 14,2
kbibi Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 sto lat panie Bartku :drunk: Pińcet Bartku....... :) są okazje nie ma chętnych
Buszek Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 stowa bartek u mnie dzis wpadlo cos nowego do autka :kox: :evil:
dawidos89 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam Panowie mam do was pytanko zwłaszcza do posiadaczy aut z silnikiem diesla gdzie w Elblągu tankowaliście paliwo w ostatnich dniach? I czy tankowaliście zwykły ON czy ulepszony? Czy stosujecie jakieś dodatki?
Buszek Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Siema Moj tata tankuje raz zwykly raz dynamic na lotosie
dawidos89 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 To w takie mrozy lepiej niech się przerzuci na dynamica bo zwykły ON z lotosu przy -16C się wytrąca osad a dynamic elegancki jest. Ja ostatnio zrobiłem próby pobrałem próbki paliw w słoik z Lotosu zwykły ON i Dynamic oraz z Lotos Optima, Statoil i Neste, wystawiłem za okno i wszystkie zwykłe ON zmieniają swój kolor oraz przestają być klarowne i wytrąca się osad przy -16C -17C a na wszystkich stacjach zapewniono mnie że ich paliwa krzepną przy -25C -27C. Jedyne klarowne i przejrzyste pozostaje paliwo Lotos Dynamic diesel. Dzisiaj dodatkowo po lekturze akademii parkingowych kierowców większych aut i starych drajwerów, postanowiłem spróbować dolać do próbki denaturatu który podobno wiąże wodę w paliwie i zauważyłem że w ogóle denaturat nie chce połączyć się z ON po dolaniu, denaturat skrapla się na dnie słoika czyli dużego pożytku z niego niema. Do następnej próbki dolałem trochę płynu hamulcowego DOT 4 i zobaczę co z tego wyjdzie, podobno to najlepszy sposób na nie zamarzanie paliwa kierowców z dalekiego wschodu oraz tych którzy jeżdżą na daleką Rosję gdzie panują siarczyste mrozy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się