Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Żuławskie w Elblągu - spot 20 wrzesień godz. 19 CH Ogrody


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niestety nie posiadam

ładowanie spr. jak odpalisz auto ... można poszukać przez kody klimatronika w którym to kanale siedzi lub podpiąć VAGa ewentualnie manualnie pomierzyć.

Da ci to też pogląd czy twoje aku zostało dorżnięte przez niesprawny alternator - ale chyba nie wiesz ile lat aku siedzi w aucie wiec może to być naturalny zgon - odnajdź jego datę produkcji, najczęściej chyba są bite na klemie jak nie do na obudowie gdzieś - jak będzie miał z 7 latek to nadszedł jego koniec.

Normalną ładowarką to co najmniej 10 godz. ładowania.

  • Odpowiedzi 12.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Patrykbor

    2927

  • dziadek

    1629

  • adadur

    1552

  • GRazny

    1247

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jeśli dojdzie do kupna nowego aku to jaki kupić - widziałem że polecany Bosch Silwer S5 77Ah 780A

Czy koleś na mostowej ma jakieś rabaty czy ceny takie jakie wystawia na allegro?

Opublikowano

jeśli dojdzie do kupna nowego aku to jaki kupić - widziałem że polecany Bosch Silwer S5 77Ah 780A

Czy koleś na mostowej ma jakieś rabaty czy ceny takie jakie wystawia na allegro?

Ma ceny takie jak na allegro - zresztą nikt nie wie jak on takie ceny może utrzymać poniżej tego co kupują sklepy :naughty:

Opublikowano

72 ah za boscha s4 280 zl na mostowej.

a s5 to nie wiem bo mało ludzi go kupuje.

wolą s4 bo tańsza.

przynajmniej tak zaobserwowałem u mnie w sklepie.

a prostownika niestety też nie mam :no: :no:

Opublikowano

BOSCH SILVER S5 74AH 750A P+ 278X175X175 cena 310zł

BOSCH SILVER S5 77AH 780A P+ 278X175X190 cena 330zł

ale żadnego jak narazie nie mamy na stanie

Opublikowano

ok dzięki za info

aku postał trochę w ciepłym i bez ładowania dał radę odpalić i nawet nie pisnął przy odpalaniu

Opublikowano

ja ma roczny aku i tez zabieram teraz do ciepłego :decayed:

Opublikowano
:hi::decayed:
Opublikowano

niestety nie posiadam

ładowanie spr. jak odpalisz auto ... można poszukać przez kody klimatronika w którym to kanale siedzi lub podpiąć VAGa ewentualnie manualnie pomierzyć.

Da ci to też pogląd czy twoje aku zostało dorżnięte przez niesprawny alternator - ale chyba nie wiesz ile lat aku siedzi w aucie wiec może to być naturalny zgon - odnajdź jego datę produkcji, najczęściej chyba są bite na klemie jak nie do na obudowie gdzieś - jak będzie miał z 7 latek to nadszedł jego koniec.

Normalną ładowarką to co najmniej 10 godz. ładowania.

Jeśli kod klimatronika który dotyczy ładowania to:20 C to pokazuje 14,2

Opublikowano

Dziadek zapomniałem :wallbash: Sto lat :good:

Opublikowano

Dziadek zapomniałem :wallbash: Sto lat :good:

:notworthy:

Opublikowano

sto lat panie Bartku :radocha::drunk: :drunk: :drunk:

Opublikowano

sto lat panie Bartku :radocha::drunk: :drunk: :drunk:

Pińcet Bartku....... :) :) :)

są okazje nie ma chętnych :decayed:

Opublikowano

stowa bartek :decayed:

u mnie dzis wpadlo cos nowego do autka :kox: :kox: :evil: :evil:

Opublikowano

Witam

Panowie mam do was pytanko zwłaszcza do posiadaczy aut z silnikiem diesla gdzie w Elblągu tankowaliście paliwo w ostatnich dniach? I czy tankowaliście zwykły ON czy ulepszony? Czy stosujecie jakieś dodatki?

Opublikowano

Siema Moj tata tankuje raz zwykly raz dynamic na lotosie :wink4:

Opublikowano

To w takie mrozy lepiej niech się przerzuci na dynamica bo zwykły ON z lotosu przy -16C się wytrąca osad a dynamic elegancki jest. Ja ostatnio zrobiłem próby pobrałem próbki paliw w słoik z Lotosu zwykły ON i Dynamic oraz z Lotos Optima, Statoil i Neste, wystawiłem za okno i wszystkie zwykłe ON zmieniają swój kolor oraz przestają być klarowne i wytrąca się osad przy -16C -17C a na wszystkich stacjach zapewniono mnie że ich paliwa krzepną przy -25C -27C. Jedyne klarowne i przejrzyste pozostaje paliwo Lotos Dynamic diesel. Dzisiaj dodatkowo po lekturze akademii parkingowych kierowców większych aut i starych drajwerów, postanowiłem spróbować dolać do próbki denaturatu który podobno wiąże wodę w paliwie i zauważyłem że w ogóle denaturat nie chce połączyć się z ON po dolaniu, denaturat skrapla się na dnie słoika czyli dużego pożytku z niego niema. Do następnej próbki dolałem trochę płynu hamulcowego DOT 4 i zobaczę co z tego wyjdzie, podobno to najlepszy sposób na nie zamarzanie paliwa kierowców z dalekiego wschodu oraz tych którzy jeżdżą na daleką Rosję gdzie panują siarczyste mrozy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...