Baker35 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 Proszę o sprawdzenie logów , brak mocy do 2100 rpm a później strzał Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Leejon Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Baker35 napisał: Proszę o sprawdzenie logów , brak mocy do 2100 rpm a później strzał Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Sprawdź wężyki podciśnienia, kolejno zawór n75, sprawdź szczelność podciśnienia przy vaccum pompie, loguj na vagu w trybie BS grupę 011 i obserwuj sztangę czy wstaje i opada oraz postaraj się określić jej skok. Miałem u siebie dokładnie te same problemy i winowajcą była nieszczelność krućca vaccum pompy oraz zabrudzony n75. Edytowane 11 Października 2019 przez Leejon
\baker35 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 W Takim samy silniku tak miałeś?
Mordeliuss Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 Ja mam u siebie ten sam problem. Ale niestety BRD mają to do siebie ze suszarka wstaje po ponad 2k obrotów :)
\baker35 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 No tak ,ale ja wiem jak było, jechało to w miarę dobrze , a teraz z dolu to trzeba czekać aż się bujnie
Leejon Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) Godzinę temu, \baker35 napisał: W Takim samy silniku tak miałeś? Nie. Ale to nie jest fizyka kwantowa. Sprawdź to co pisałem. Jeżeli sterowanie sztangą jest elektryczne to sprawdź te logi. Wygląda to na problem ze sterowaniem zmienną geometrią. Patrząc na logi turbo uzyskuje właściwe ciśnienie doładowania dopiero przy 2100 obrotów. Czyli za wolno wstaje... Edytowane 11 Października 2019 przez Leejon
Leejon Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) 54 minuty temu, Mordeliuss napisał: Ja mam u siebie ten sam problem. Ale niestety BRD mają to do siebie ze suszarka wstaje po ponad 2k obrotów Ciężko mi w to uwierzyć patrząc na mapę Zerknij na logi grupę 011, już przy 1300 obrotów powinno być 1600 mbar. To znaczy, że trzeba szukać problemu, a nie mówić że BRD tak ma. U kolegi w brd pomogła wymiana katalizatora. był totalnie zapchany i turbo nie chciało się wkręcać. Były dokładnie te same objawy co tutaj. Edytowane 11 Października 2019 przez Leejon
Mordeliuss Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 55 minut temu, Leejon napisał: Ciężko mi w to uwierzyć patrząc na mapę Zerknij na logi grupę 011, już przy 1300 obrotów powinno być 1600 mbar. To znaczy, że trzeba szukać problemu, a nie mówić że BRD tak ma. U kolegi w brd pomogła wymiana katalizatora. był totalnie zapchany i turbo nie chciało się wkręcać. Były dokładnie te same objawy co tutaj. Masz na mysli Dpfu? Ja u siebie wyciąłem i mam problemy z głowy. BRD to duża suszarka więc zanim sie napełni to chwile zejdzie. Wszystkimi BRD które widziałem i jeździłem czuć moc powyżej 2 tys obrotów. Rozumiem że wszystkie miały te samą usterkę?
Leejon Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) 18 minut temu, Mordeliuss napisał: Masz na mysli Dpfu? Ja u siebie wyciąłem i mam problemy z głowy. BRD to duża suszarka więc zanim sie napełni to chwile zejdzie. Wszystkimi BRD które widziałem i jeździłem czuć moc powyżej 2 tys obrotów. Rozumiem że wszystkie miały te samą usterkę? Tak DPFu, jeździłem kolegi BRD i idzie jak rakieta od samego dołu, żadnych modyfikacji, czysta seria. poza tym tu nie chodzi o to aby się spierać i spekulować. Mamy logi , a na nich widać że ciśnienie doładowania w zakresie do 2100 rpm jest stanowczo za niskie. Jest problem trzeba szukać rozwiązania. Edytowane 11 Października 2019 przez Leejon
Mordeliuss Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 Podpowiesz kolego które grupy zlogowac zeby dojść do tego co może być nie tak ;)?
Leejon Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 4 minuty temu, Mordeliuss napisał: Podpowiesz kolego które grupy zlogowac zeby dojść do tego co może być nie tak ;)? Test dynamiczny 003, 008, 011 tak jak kolega \baker35 zrobił
Mordeliuss Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 Mogę odezwać się PW jak zrobie logi ;)?
Leejon Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) Kolego \baker35 Zrób taki test dynamiczny. Logujemy grupę 074. Wrzucasz bieg 4 i logujesz od 3500 - 3800 rpm. Zrób tak 4 - 5 razy i wrzuć logi. I najważniejsze - między 3500 - 3800 pedał gazu do samej deski bo nie wyjdzie poprawnie. Edytowane 11 Października 2019 przez Leejon
Leejon Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 4 minuty temu, Mordeliuss napisał: Mogę odezwać się PW jak zrobie logi ;)? Tak
Leejon Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) Jak teraz patrzę to nie podobają mi się także Logi dotyczące przepływomierza dlatego spróbuj kupić jakiś środek do czyszczenia przepływki i przeczyść po prostu. Potem powtórz logi. Edytowane 11 Października 2019 przez Leejon
kamil-vag Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 MAF nie ma tu nic do rzeczy, więc go nawet nie czysc, turbo wstaje trochę przywolno, zazwyczaj brd to 3 - 3,3s z pedałem w podłodze, ale wydaje mi się ze to przez zasyfioną geometrię, bo nawet na chwilę się zacina... Jedź w dłuższą trasę, podeptaj kilka razy na 3 biegu mocno w podłogę, przegon porządnie i powtórz loga. Druga sprawa nie ma co przyrownywac tdi w B6 z tdi w B7, tu program jest lagodniejszy, nie ma nagłego overboostu powyżej zadanego, a powolne narastanie do zadanej... Pomogła by pewnie trochę zabawa u tunera ze zmianą charakterystyki wysterowania N75...
Baker35 Opublikowano 11 Października 2019 Autor Opublikowano 11 Października 2019 6 godzin temu, Leejon napisał: Nie. Ale to nie jest fizyka kwantowa. Sprawdź to co pisałem. Jeżeli sterowanie sztangą jest elektryczne to sprawdź te logi. Wygląda to na problem ze sterowaniem zmienną geometrią. Patrząc na logi turbo uzyskuje właściwe ciśnienie doładowania dopiero przy 2100 obrotów. Czyli za wolno wstaje... Jeżeli chodzi o sterowanie sztangi to jest podciśnieniowo , co prawda jest wtyka do gruchy ale ona nie steruję nią 5 godzin temu, Mordeliuss napisał: Ciężko mi w to uwierzyć patrząc na mapę Zerknij na logi grupę 011, już przy 1300 obrotów powinno być 1600 mbar. To znaczy, że trzeba szukać problemu, a nie mówić że BRD tak ma. U kolegi w brd pomogła wymiana katalizatora. był totalnie zapchany i turbo nie chciało się wkręcać. Były dokładnie te same objawy co tutaj. U mnie również brak Dpf i ogólnie brak ekologii , łącznie z Egr 3 godziny temu, Leejon napisał: Jak teraz patrzę to nie podobają mi się także Logi dotyczące przepływomierza dlatego spróbuj kupić jakiś środek do czyszczenia przepływki i przeczyść po prostu. Potem powtórz logi. Co do przepływki , jak robiłem program w Tune-Up , to powiedzieli że w 2.0 Tdi przepływomierz nie ma wpływu na moc
\baker35 Opublikowano 16 Października 2019 Opublikowano 16 Października 2019 W dniu 11.10.2019 o 14:36, Leejon napisał: Kolego \baker35 Zrób taki test dynamiczny. Logujemy grupę 074. Wrzucasz bieg 4 i logujesz od 3500 - 3800 rpm. Zrób tak 4 - 5 razy i wrzuć logi. I najważniejsze - między 3500 - 3800 pedał gazu do samej deski bo nie wyjdzie poprawnie. coś tam zrobiłem dopiero , było robione tak jak napisałeś Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Leejon Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 (edytowane) tu jest ok, czy problem z turbo rozwiązany? co już zrobiłeś z porad? Tak jak kolega kamil napisał podeptaj mu na 3cim biegu. Sprawdź wężyki podciśnienia czy może nie pękł jakiś. Profilaktycznie można wymienić bo to nie jest duży koszt. Potrzebujesz 2-3 metry wężyka w oplocie o średnicy wew. 4mm i z 1m - 1,5m wężyka o średnicy wew. 5mm. Jeżeli chcesz sprawdzić jak działa sztanga podciśnienia to trzeba odpalić kanał 011 w trybie BS i obserwować sztangę na turbo. Ma się poruszać do góry i na dół. Na tym filmiku masz porównanie prawidłowo pracującej sztangi ale jest to silnik afn prawdopodobnie w BRD ta sztanga będzie poruszała się wolniej.Tutaj masz filmik, po rosyjsku z czyszczenia zaworka n75 ale wszystko widać. Edytowane 17 Października 2019 przez Leejon
\baker35 Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 Ogólnie to nic nie robiłem Jeszcze , bawiłem się synchronizacja rozrząd ,bo coś po odpaleniu delikatnie kopcil ale to raczej dynamika się nie zmieniła ? deptane było często i jak się depta dłuższy czas to delikatnie odczuwalna jest większa moc ,ale wstawianie turbo jest takie jakie było. Co do wężyków podciśnienia są plastikowe i szczelne bo sprawdzałem, jeszcze dolot sprawdzę cały A na końcu może turbo przeczyszcze, chociaż nie chciałbym tego robić bo po prostu nie chce mi się ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się