Leejon Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 Niestety z czyszczeniem turbo jest trochę zachodu ale w tym wypadku wygląda, że tylko to pomoże.
\baker35 Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 No więc właśnie, niby czyszcza nafta która zalewają do strony gorącej, niby działa ale chyba na chwile.
Leejon Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 Naftą to sobie można... Trzeba zdemontować turbo, rozłożyć od strony gorącej i wyczyścić wszystko mechanicznie. Najlepiej użyć szczotki na wiertarkę z mosiądzu. Trzeba pamiętać aby nie czyścić wirnika. Krąży opinia, że można w ten sposób zepsuć wyważenie.
\baker35 Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 Tak myślałem hehe . Ok dzięki za wszystkie info , jak będzie zrobione na pewno dam znać co i jak .
Mordeliuss Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 Ja u siebie zrobiłem wszystko z powyższych co radzili koledzy. Sporo poczytalem i niestety prawda jest taka, że ta turbina po prostu tak ma że nie wstaje od razu tylko powoli stopniowo się napełnia. Żeby to zmienić możesz zmienić jej bebechy żeby podeszła P&P. U siebie znalazłem luzy więc z czasem trafi do odratowania ale nie bede już robił tego co jest tylko wrzucę hybrydę. Porównałem Nasze logi i mniej więcej wychodzi to samo u Ciebie :) trzeba pogodzic się z tym że BRD tak mają i raczej jeżdżą od 2200 obrotów.
kamil-vag Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 Wolne wstawanie w BRD to jedno, ale u kolegi ewidentnie przycina geometria i przeladowuje...
Leejon Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 21 minut temu, Mordeliuss napisał: Ja u siebie zrobiłem wszystko z powyższych co radzili koledzy. Sporo poczytalem i niestety prawda jest taka, że ta turbina po prostu tak ma że nie wstaje od razu tylko powoli stopniowo się napełnia. Żeby to zmienić możesz zmienić jej bebechy żeby podeszła P&P. U siebie znalazłem luzy więc z czasem trafi do odratowania ale nie bede już robił tego co jest tylko wrzucę hybrydę. Porównałem Nasze logi i mniej więcej wychodzi to samo u Ciebie trzeba pogodzic się z tym że BRD tak mają i raczej jeżdżą od 2200 obrotów. Z tego co rozmawialiśmy to nie czyściłeś zmiennej geometrii, a i w Twoim przypadku by to pomogło
Mordeliuss Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 Godzinę temu, Leejon napisał: Z tego co rozmawialiśmy to nie czyściłeś zmiennej geometrii, a i w Twoim przypadku by to pomogło Może i racja, pomyśle więc nad oddaniem turbo do czyszczenia. Tyle że czyszczenie 200 a 600 regeneracja więc nie wiem czy od razu nie polecieć na grubo. Choć wolałbym unikać wydatków bo zaczyna byc wyczuwalny dwumas
Baker35 Opublikowano 17 Października 2019 Autor Opublikowano 17 Października 2019 Ja wiem jak wstawało u mnie turbo więc nie ma mowy że ten typ tak ma ... a tym bardziej z dołu muli i nagle rwie , jak już to powinno być płynnie . Przy 2200 obr to wstawało turbo brd jak miałem wstawione do 1.9 AVF i tam fakt już nic się dało zrobić , ale w b7 brd spokojnie wstawało i płynnie od 1800 obr, znajdę wykres z hamowni to zapodam .
kamil-vag Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 Masz loga z kiedy było dobrze? A może było tak, że przycinalo geometrię, tworząc overboosta, a teraz przestało przycinać przy wstawanie... Trochę takie szukanie na siłę, ale jakbyś miał log, wszystko by się wyjaśniło... Zresztą znajdźcie sobie wykres z BRD ori i zobaczcie na kiedy przypada najwięcej Nm... To jest ~ 2200obr...
Leejon Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 Kamilu bardziej chodzi o to że wielu ludzi nie potrafi zdefiniować problemu z autem dopóki nie dostanie totalnej zmuły. Prawda jest taka że wiele TDI nie tylko brd ma problem z mocą do 2 tys obr własnie ze wzgledu na zapchaną zmienną geometrie lub problem z podcisnieniem. Jak jezdzisz autem caly czas i stopniowo wytraca moc to cięzko jest coś takiego zauwazyć chyba ze jest to nagłe. Kilku moich znajomych też myślało, że jest ok do czasu przejechania się moim. I w kazdym przypadku okazywalo sie ze jednak jest jakis problem. Tak samo jest z mitem o brd. To prawda ze jest to troche bardziej ociężale niż w avf na przyklad ale mam porównanie praktycznie na codzień i takiej wielkiej różnicy nie ma. Zdrowe BRD ma iść ładnie od samego dołu ale wcisk w siedzenie zaczyna się od 2200 obrotów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się