Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Porada dot. wymiany


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szykuje się przegląd wahaczy , bo słychać już na nich luzy. Spotkałem się z opinią, że "opłaca się jedynie wymiana całego zawieszenia, bo w Audi jak jeden wahacz pada, to zaraz kolejne lecą i przy wymianie jednego nie współgra dobrze z pozostałymi" Czy to jest prawda czy jednak wymiana poszczególnych wahaczy ma sens by nie wchodzić w koszta ? 

Opublikowano
55 minut temu, ravendil napisał:

Szykuje się przegląd wahaczy , bo słychać już na nich luzy. Spotkałem się z opinią, że "opłaca się jedynie wymiana całego zawieszenia, bo w Audi jak jeden wahacz pada, to zaraz kolejne lecą i przy wymianie jednego nie współgra dobrze z pozostałymi" Czy to jest prawda czy jednak wymiana poszczególnych wahaczy ma sens by nie wchodzić w koszta ? 

wywal wszystko i załóz nowe

 

ZESTAW-WAHACZY-AUDI-A4-B6-2000-2004-MAST
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 575 zł - ZESTAW WAHACZY AUDI A4 B6 2000-2004 MASTER SPORT (6794843137). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

Opublikowano

Lub jak masz Ori to oddaj do regeneracji. Na forum polecają regum firmę.

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, ravendil napisał:

Szykuje się przegląd wahaczy , bo słychać już na nich luzy. Spotkałem się z opinią, że "opłaca się jedynie wymiana całego zawieszenia, bo w Audi jak jeden wahacz pada, to zaraz kolejne lecą i przy wymianie jednego nie współgra dobrze z pozostałymi" Czy to jest prawda czy jednak wymiana poszczególnych wahaczy ma sens by nie wchodzić w koszta ? 

Jeżeli masz wszystko ori to wymień cały zestaw bo jednak czas wpływa niekorzystnie na gumę,twardnieje,parcieje, pęka.

Edytowane przez pila24
Opublikowano

Ori już dawno nie siedzi :) Jak oceniacie te z Master Sport ? Nie szukam czegoś z górnej półki tj. Lemforder, raczej coś ze średniej klasy, nie chcę wchodzić w duże koszta, mam budowę domu na głowie, robię 15 tys. km rocznie, latem jeżdżę na 18``, zima 16``, szukam czegoś co da mi spokój przynajmniej na 2 lata z sensowną gwarancją. 

Opublikowano

Z wahaczami za 500-600 zł to loteria,średnia półka to RTS cena od 1000 zł w górę-na pewno lepsze niż chinole. 

Opublikowano

U mnie rts wytrzymał nie całe 30 tyś

Opublikowano

Dobra to teraz tak, lepiej wahacze SKV czy Master Sport? Oba podobne cenowo.

Opublikowano

Tu już zależy od tego co będziesz miał bardziej dostępne. SKV daje gwarancję 24 miesięcy bez limitu kilometrów (najlepiej zamawiać u dystrybutora z forum) Zaś MS chwali się lepszymi opiniami, ale wiadomo, co osoba to opinia, a swego czasu przypomnę (jakoś 2-3 lata temu?) MS zatrudnił ludzi aby wypisywali na każdym możliwym forum pozytywne opinie na ich temat.. Ja jak kupiłem swoje B5 "świeżo" po wymianie zawieszenia to siedział w nim własnie komplet MS i wytrzymał tylko 1000 km (wymieniłem bo przy cofaniu było słychać i czuć jak dolne banany przeskakują, takie luzy miały na tulejach) Nie wiem czy przez zły montaż, czy po prostu trafiłem na zły egzemplarz. Wymieniłem na SKV, sam założyłem na podwórku i jeździłem tak przez 3 lata, po czym sprzedałem auto. Ja zrobiłem na nim ok 45k km, kolejny właściciel bije licznik dalej (gdyby zmienił zawieszenie wiedział bym, bo wszystkie naprawy robi u kumpla - mechanika, którego też często odwiedzam). Nie powiem że się nie zużyło, bo sam chciałem je już wymienić przy granicy 30-35k ale jak mechanik wszedł do auta i się przejechał, to mi tylko powiedział, że ja chyba nie wiem co to wybite zawieszenie, które już kwalifikuje się do wymiany). 

Przydałaby się w sumie tez taka szczera opinia o MS, miałbyś w tedy porównanie.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 14.10.2019 o 09:14, pila24 napisał:

Jeżeli masz wszystko ori to wymień cały zestaw bo jednak czas wpływa niekorzystnie na gumę,twardnieje,parcieje, pęka.

regeneracja polega na wymianie sworzni a tuleje wszystkie są nowe przeprasowane

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, wyzyk83 napisał:

regeneracja polega na wymianie sworzni a tuleje wszystkie są nowe przeprasowane

 

Yyy czemu mnie cytujesz i piszesz o regeneracji?nie napomniałem o tym koledze tylko o tym by wszystko wymienił.

Edytowane przez pila24
Opublikowano
W dniu 24.10.2019 o 20:12, pila24 napisał:

Yyy czemu mnie cytujesz i piszesz o regeneracji?nie napomniałem o tym koledze tylko o tym by wszystko wymienił.

napisałeś żeby wszystko wymienił bo guma parcieje. to ci odpisałem że regeneracja polega na wymianie sworzni i wymianie tulei

Opublikowano
3 godziny temu, wyzyk83 napisał:

napisałeś żeby wszystko wymienił bo guma parcieje. to ci odpisałem że regeneracja polega na wymianie sworzni i wymianie tulei

Chodziło mi o nowe wahacze :) a na czym regeneracja polega to wiem bo mam wahacze z reguma :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...