ravendil Opublikowano 13 Października 2019 Opublikowano 13 Października 2019 Szykuje się przegląd wahaczy , bo słychać już na nich luzy. Spotkałem się z opinią, że "opłaca się jedynie wymiana całego zawieszenia, bo w Audi jak jeden wahacz pada, to zaraz kolejne lecą i przy wymianie jednego nie współgra dobrze z pozostałymi" Czy to jest prawda czy jednak wymiana poszczególnych wahaczy ma sens by nie wchodzić w koszta ?
Dev Opublikowano 13 Października 2019 Opublikowano 13 Października 2019 55 minut temu, ravendil napisał: Szykuje się przegląd wahaczy , bo słychać już na nich luzy. Spotkałem się z opinią, że "opłaca się jedynie wymiana całego zawieszenia, bo w Audi jak jeden wahacz pada, to zaraz kolejne lecą i przy wymianie jednego nie współgra dobrze z pozostałymi" Czy to jest prawda czy jednak wymiana poszczególnych wahaczy ma sens by nie wchodzić w koszta ? wywal wszystko i załóz nowe ZESTAW WAHACZY AUDI A4 B6 2000-2004 MASTER SPORT 6794843137 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 575 zł - ZESTAW WAHACZY AUDI A4 B6 2000-2004 MASTER SPORT (6794843137). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
Langista Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 Lub jak masz Ori to oddaj do regeneracji. Na forum polecają regum firmę.
pila24 Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 (edytowane) 11 godzin temu, ravendil napisał: Szykuje się przegląd wahaczy , bo słychać już na nich luzy. Spotkałem się z opinią, że "opłaca się jedynie wymiana całego zawieszenia, bo w Audi jak jeden wahacz pada, to zaraz kolejne lecą i przy wymianie jednego nie współgra dobrze z pozostałymi" Czy to jest prawda czy jednak wymiana poszczególnych wahaczy ma sens by nie wchodzić w koszta ? Jeżeli masz wszystko ori to wymień cały zestaw bo jednak czas wpływa niekorzystnie na gumę,twardnieje,parcieje, pęka. Edytowane 14 Października 2019 przez pila24
ravendil Opublikowano 14 Października 2019 Autor Opublikowano 14 Października 2019 Ori już dawno nie siedzi Jak oceniacie te z Master Sport ? Nie szukam czegoś z górnej półki tj. Lemforder, raczej coś ze średniej klasy, nie chcę wchodzić w duże koszta, mam budowę domu na głowie, robię 15 tys. km rocznie, latem jeżdżę na 18``, zima 16``, szukam czegoś co da mi spokój przynajmniej na 2 lata z sensowną gwarancją.
pila24 Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 Z wahaczami za 500-600 zł to loteria,średnia półka to RTS cena od 1000 zł w górę-na pewno lepsze niż chinole.
frezergt Opublikowano 18 Października 2019 Opublikowano 18 Października 2019 U mnie rts wytrzymał nie całe 30 tyś
pawlo_SL Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 Dobra to teraz tak, lepiej wahacze SKV czy Master Sport? Oba podobne cenowo.
Langista Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 Tu już zależy od tego co będziesz miał bardziej dostępne. SKV daje gwarancję 24 miesięcy bez limitu kilometrów (najlepiej zamawiać u dystrybutora z forum) Zaś MS chwali się lepszymi opiniami, ale wiadomo, co osoba to opinia, a swego czasu przypomnę (jakoś 2-3 lata temu?) MS zatrudnił ludzi aby wypisywali na każdym możliwym forum pozytywne opinie na ich temat.. Ja jak kupiłem swoje B5 "świeżo" po wymianie zawieszenia to siedział w nim własnie komplet MS i wytrzymał tylko 1000 km (wymieniłem bo przy cofaniu było słychać i czuć jak dolne banany przeskakują, takie luzy miały na tulejach) Nie wiem czy przez zły montaż, czy po prostu trafiłem na zły egzemplarz. Wymieniłem na SKV, sam założyłem na podwórku i jeździłem tak przez 3 lata, po czym sprzedałem auto. Ja zrobiłem na nim ok 45k km, kolejny właściciel bije licznik dalej (gdyby zmienił zawieszenie wiedział bym, bo wszystkie naprawy robi u kumpla - mechanika, którego też często odwiedzam). Nie powiem że się nie zużyło, bo sam chciałem je już wymienić przy granicy 30-35k ale jak mechanik wszedł do auta i się przejechał, to mi tylko powiedział, że ja chyba nie wiem co to wybite zawieszenie, które już kwalifikuje się do wymiany). Przydałaby się w sumie tez taka szczera opinia o MS, miałbyś w tedy porównanie.
wyzyk83 Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 (edytowane) W dniu 14.10.2019 o 09:14, pila24 napisał: Jeżeli masz wszystko ori to wymień cały zestaw bo jednak czas wpływa niekorzystnie na gumę,twardnieje,parcieje, pęka. regeneracja polega na wymianie sworzni a tuleje wszystkie są nowe przeprasowane Edytowane 24 Października 2019 przez wyzyk83
pila24 Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, wyzyk83 napisał: regeneracja polega na wymianie sworzni a tuleje wszystkie są nowe przeprasowane Yyy czemu mnie cytujesz i piszesz o regeneracji?nie napomniałem o tym koledze tylko o tym by wszystko wymienił. Edytowane 24 Października 2019 przez pila24
wyzyk83 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 W dniu 24.10.2019 o 20:12, pila24 napisał: Yyy czemu mnie cytujesz i piszesz o regeneracji?nie napomniałem o tym koledze tylko o tym by wszystko wymienił. napisałeś żeby wszystko wymienił bo guma parcieje. to ci odpisałem że regeneracja polega na wymianie sworzni i wymianie tulei
pila24 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 3 godziny temu, wyzyk83 napisał: napisałeś żeby wszystko wymienił bo guma parcieje. to ci odpisałem że regeneracja polega na wymianie sworzni i wymianie tulei Chodziło mi o nowe wahacze a na czym regeneracja polega to wiem bo mam wahacze z reguma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się