Mordeliuss Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 Witajcie, Przeanalizowałem z kolegą logi na PW i zauważył że mam sporą lukę w doładowaniu. Wrzucam dla szerszego grona może uda się Wam znaleźć coś więcej Czy turbo w BRD jest takie mułowate? Mam sporą rozbieżność między 1800-2200 obrotów. Auto faktycznie w ostatnim czasie sporo osłabło. Wrzucam do analizy logi z turbo i pompek (ktoś powie mi czemu przy pompkach nie ma wartości w 013)? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pompki BRD.pdf turbo BRD.pdf
kamil-vag Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 wrzuć logi na stronę vaglogi.pl
Mordeliuss Opublikowano 15 Października 2019 Autor Opublikowano 15 Października 2019 Podrzucam linki do logów i proszę o ocenę: Dynamiczny 013/18/23 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczny 003/008/011 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
kamil-vag Opublikowano 15 Października 2019 Opublikowano 15 Października 2019 Turbo z BRD leniwie wstaje... tak już ma. Pomaga zmiana turbo czy koła kompresji... logi są OK. Ładnie trzyma Ci ciśnienie Albo musisz nauczyć się z tym żyć, albo poczytaj o mułowatym BRD i zmianie turbo... Ogólnie 2.0 TDI mają inną charakterystykę pompowania, narasta powoli, nie jak w AVF czy AWX gdzie przyrost ciśnienia jest gwałtowny, nawet z overboostem i dopiero powrót do zadanego... Mozliwe, że tuner ugrałby coś samym programem, zmieniając trochę wysterowanie N75...
Mordeliuss Opublikowano 15 Października 2019 Autor Opublikowano 15 Października 2019 57 minut temu, kamil-vag napisał: Turbo z BRD leniwie wstaje... tak już ma. Pomaga zmiana turbo czy koła kompresji... logi są OK. Ładnie trzyma Ci ciśnienie Albo musisz nauczyć się z tym żyć, albo poczytaj o mułowatym BRD i zmianie turbo... Ogólnie 2.0 TDI mają inną charakterystykę pompowania, narasta powoli, nie jak w AVF czy AWX gdzie przyrost ciśnienia jest gwałtowny, nawet z overboostem i dopiero powrót do zadanego... Mozliwe, że tuner ugrałby coś samym programem, zmieniając trochę wysterowanie N75... Czyli nie widzisz niedomagania i spadku ciśnienia między 1800 a 2200? A możesz mi powiedzieć dlaczego w bloku 013 mam same zera :O?
kamil-vag Opublikowano 15 Października 2019 Opublikowano 15 Października 2019 W dynamicznym nie działa korekcja wtryskiwaczy, statycznie się pokazuje cokolwiek ?
Mordeliuss Opublikowano 15 Października 2019 Autor Opublikowano 15 Października 2019 12 minut temu, kamil-vag napisał: W dynamicznym nie działa korekcja wtryskiwaczy, statycznie się pokazuje cokolwiek ? Hmmm w dynamicznym nie działa korekcja pompek? To dość dziwne bo przecież mogą rozjeżdzać się od danych obrotów. Z tego co pamiętam w B5 działało to i w dynamicznym i statycznym tutaj w B7 jeszcze nie sprawdzałem czy działa w statycznym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się