Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polepszenie jakości światła


Marciol

Rekomendowane odpowiedzi

Na otrzeźwienie:

12351050-przeglad-auta-643-385.jpg
AUTO.DZIENNIK.PL

Niemal 100 proc. polskich kierowców doświadcza oślepiania przez inne samochody, a jedną z przyczyn jest plaga nielegalnych zamienników żarówek – alarmuje Instytut Transportu Samochodowego. Dlatego policja do 15...

Niech policja się za to bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo ?

Aczkolwiek tutaj jakiś paradox występuje bo dużo nowych aut również  oślepia. 

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dobrze ustawione światła to nikogo nie będziesz oślepiał ;)

Gratuluje temu kto czyta wypowiedzi ludzi tego typu " Jeśli będą za wysoko ustawione to automatycznie będą stale oślepiać, a jeśli za nisko – kierowca stale nie będzie dobrze widział. " Zaczerpnięte z linka powyżej :D

Edytowane przez Mordeliuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, tranduo napisał:

Na pewno wszelkie hidy dobrze ustawisz... Za używanie tego shitu powinni prawo jazdy zabierać na 3 msc.

Ale co ma żarówka do kąta granicy załamania światła jeżeli masz soczewkę? Jak masz soczewkę to z daleka nie jesteś w stanie rozpoznać czy to hid czy ori xenon jak masz dobrze ustawione światła i odpowiednią barwę żarówki. Dodatkowo chciałbym Ci przypomnieć że spryskiwacze niewiele dają w myciu lampy a po to są. Mając xenon tak czy siak warto przecierać lampę z kurzu ręcznie. Starasz się przyczepić ale nie bardzo wiesz jak. Hidy nie są problemem, tylko problemem są Janusze którzy zakładają je w garażu, nie potrafią ustawić ani zachować w czystości reflektor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Mordeliuss napisał:

 Hidy nie są problemem, tylko problemem są Janusze którzy zakładają je w garażu, nie potrafią ustawić ani zachować w czystości reflektor.

Czyli 95 % je używających. Ciekawe skąd te oślepienia na drodze Twoim zdaniem bo czasami w nocy przejechać się normalnie nie da. Tak samo xenon bez samopoziomu ciekawe jak ustawisz, a też pełno tego jeździ po drogach

Edytowane przez tranduo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, tranduo napisał:

Czyli 95 % je używających. Ciekawe skąd te oślepienia na drodze Twoim zdaniem bo czasami w nocy przejechać się normalnie nie da. Tak samo xenon bez samopoziomu ciekawe jak ustawisz, a też pełno tego jeździ po drogach

Yyyy no xenon bez samopoziomu ustawisz manualną regulacją reflektora ;)? Z reguły oślepienie powodowane jest brudnym i zakurzonym reflektorem który inaczej rozprasza światło, jeżeli tego nie rozumiesz polecam cofnąć się do podstawówki na lekcję fizyki, czy tam do gimnazjum.

Rozumiem że w nocy jesteś w stanie rozpoznać oryginalny xenon od dokładanego jeżeli oba są na soczewce :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Mordeliuss napisał:

Yyyy no xenon bez samopoziomu ustawisz manualną regulacją reflektora ;)?

Dziwnym trafem fabryczna nie będzie działać :decayed:

Nie no super, sam się cofnij do podstawówki. I tak jestem w stanie rozpoznać nieoryginalny xenon bez samopoziomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, tranduo napisał:

Dziwnym trafem fabryczna nie będzie działać :decayed:

Nie no super, sam się cofnij do podstawówki. I tak jestem w stanie rozpoznać nieoryginalny xenon bez samopoziomu.

Hmmm skoro założysz xenon do lamp z soczewką to przecież jest regulacja ręczna przy lampach (tak taka którą możesz pokręcić wkretaczkiem) więc w czym problemy bo nie rozumiem :O?

I bardzo mnie ciekawi jak rozpoznasz w nocy z daleka dokładany xenon na soczewce dobrze ustawiony od oryginalnego z samopoziomowaniem?

Wiesz, że gdzieś dzwoni ale powtarzasz zdanie po kimś nie za bardzo mając chyba pojęcie o czym mówisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mordeliuss napisał:

Hmmm skoro założysz xenon do lamp z soczewką to przecież jest regulacja ręczna przy lampach (tak taka którą możesz pokręcić wkretaczkiem) więc w czym problemy bo nie rozumiem :O?

Widzę kolejne cenne rady. A jak będziesz miał załadowany bagażnik po dach albo jedziesz z kompletem pasażerów i d*pa auta siedzi, to jak sobie wyobrażasz regulację? Najpierw pojedziesz na skp żeby dobrze ustawić światła i przy okazji zostawić dowód za nielegalną przeróbkę? Ręce opadają:facepalm:

Autor tematu niech uziemi auto na kilka dni, wyśle lampy do regeneracji (na forum na pewno są osoby, które się tym zajmują), założy dobre żarówki i tyle. Najtańsze i jedyne słuszne rozwiązanie wg mnie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz pozostać przy halogenie to nowe lampy depo (przy montażu trzeba uszczelnić połączenie klosza) i żarówki elta vision pro 150% (41zł kosztują) barwa 3700k i homologacja e1 ece. Wszystkie nie oryginalne rozwiązania hidy czy ledy to proszenie się o kłopoty przy stłuczce lub kontroli drogowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...