Muskel1 Opublikowano 4 Grudnia 2022 Opublikowano 4 Grudnia 2022 (edytowane) Na tej 2 pinowej wtyczce masz LIN BUS (fioletowo-niebieski) test to pin nr 1 i idzie do sterownika Gateway J533, na 20to pinową wtyczkę na pin nr 2. Wypnij wtyczkę z Gateway i sprawdź ten przewód na przejście. Na pinie nr 2 tej 2pinowej wtyczki powinieneś mieć napięcie akumulatora. Edytowane 4 Grudnia 2022 przez Muskel1
marekg Opublikowano 4 Grudnia 2022 Opublikowano 4 Grudnia 2022 dzięki za podpowiedzi! znalazłem właśnie podobny wątek na forum. Co prawda dotyczy problemów z ładowaniem aku ale ostatecznie kończy się tymi samymi (chyba) błędami tzn brakiem komunikacji z alternatorem i modułem akumulatora. zacznę chyba od upewnienia się, że mam wszytko OK z alternatorem. bo jeśli on sieje zamieszanie to może też zakłócać łączność z akumulatorem - tak dedukuję z rozpiski PIN, jeśli i aku i altek wchodzą na pin 2.
Muskel1 Opublikowano 4 Grudnia 2022 Opublikowano 4 Grudnia 2022 (edytowane) U Ciebie jest raczej inny problem. Podejrzewam, że LIN BUS masz gdzieś przerwany. Edytowane 4 Grudnia 2022 przez Muskel1
Hassano Opublikowano 17 Marca Opublikowano 17 Marca Witam, żeby nie zakładać nowego tematu to podepnę sie tu. Auto przestało zime w garażu i niestety padł aku. I tu pytanie, W aucie aku miało około 12-11,9v i auto za cholere nie zapali. Po wyjęciu z auta ładuje sie do 12,5 - 12,6. Gdy zostawię aku na dzień to spada na jakieś 12,3, ale po włożeniu do auta od razu pokazuje około 12 albo poniżej. I tu pytanie czy to już aku ma kape i trzeba nowy czy w aucie coś pobiera prąd. Ale dodam że w aucie też spadnie na jakieś 11,8 - 11,9 i więcej nie spada więc raczej prądu nie bierze na lewo.
Patrykjagoda Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Witam. Jakie wybrac kodowanie do akumulatora Bosch s5 008 77ah?
Muskel1 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Jaki miałeś do tej pory? Jaki rodzaj akumulatora jest ten Bosch?
Patrykjagoda Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca BOSCH S5 008 zwykly tzn nie agm. Mialem 74ah tez bosch ale nigdy nie zmienilem kodowania a teraz juz slaby i zmienilem na ten
Muskel1 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Wstaw zdjęcie z aktualnego kodowania w sterowniku 19
Patrykjagoda Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Zakodowalem pod zwykly ale 80ah. Nie bylo jak 77 potem bylo 74ah
Muskel1 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca No bo oryginalnie nie ma zwykłych 77. 80A może być.
Patrykjagoda Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Tyle ze akumulator bosch s5 to ciut inna niby technologia niz zwykly ale mysle ze kodowanie na zwykly aku 80ah bedzie mialem poprzedni 74ah to samo kodowanie i sporo czasu wytrzymal w sumie 8lat. Ale ostatnio juz nie szlo go doladowac. Odpalal za kazdym razem ale wiecznie niedoladowany. Dzieki
Patrykjagoda Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Teraz, Muskel1 napisał(a): To też jest kwasiak więc nie ma różnicy. Jeszcze raz dzieki
Udała30 Opublikowano 8 Lipca Opublikowano 8 Lipca Aktualnie na aucie takie aku i niestety jego czas dobiegł końca. Start/Stop wyłączony/nieaktywny przez cały czas. Czy nowy koniecznie musi być pod Start/Stop? Poleci ktoś, coś budżetowego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się