Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana, ładowanie i kodowanie akumulatora w A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Na tej 2 pinowej wtyczce masz LIN BUS (fioletowo-niebieski) test to pin  nr 1 i  idzie do sterownika Gateway J533, na 20to pinową wtyczkę na pin nr 2. Wypnij wtyczkę z Gateway i sprawdź ten przewód na przejście. 

Na pinie nr 2 tej 2pinowej wtyczki powinieneś mieć napięcie akumulatora. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

dzięki za podpowiedzi! znalazłem właśnie podobny wątek na forum. Co prawda dotyczy problemów z ładowaniem aku ale ostatecznie kończy się tymi samymi (chyba) błędami tzn brakiem komunikacji z alternatorem i modułem akumulatora.

zacznę chyba od upewnienia się, że mam wszytko OK z alternatorem. bo jeśli on sieje zamieszanie  to może też zakłócać łączność z akumulatorem - tak dedukuję z rozpiski PIN, jeśli i aku i altek wchodzą na pin 2.

Opublikowano (edytowane)

U Ciebie jest raczej inny problem. Podejrzewam, że LIN BUS masz gdzieś przerwany. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Witam, żeby nie zakładać nowego tematu to podepnę sie tu. Auto przestało zime w garażu i niestety padł aku. I tu pytanie, W aucie aku miało około 12-11,9v i auto za cholere nie zapali. Po wyjęciu z auta ładuje sie do 12,5 - 12,6. Gdy zostawię aku na dzień to spada na jakieś 12,3, ale po włożeniu do auta od razu pokazuje około 12 albo poniżej. I tu pytanie czy to już aku ma kape i trzeba nowy czy w aucie coś pobiera prąd. Ale dodam że w aucie też spadnie na jakieś 11,8 - 11,9 i więcej nie spada więc raczej prądu nie bierze na lewo. 

Opublikowano

Aku szrot.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Witam. Jakie wybrac kodowanie do akumulatora Bosch s5 008 77ah?

Opublikowano

Jaki miałeś do tej pory? 

Jaki rodzaj akumulatora jest ten Bosch?

Opublikowano

BOSCH S5 008 zwykly tzn nie agm. Mialem 74ah tez bosch ale nigdy nie zmienilem kodowania a teraz juz slaby i zmienilem na ten

Opublikowano

Wstaw zdjęcie z aktualnego kodowania w sterowniku 19

Opublikowano

Zakodowalem pod zwykly ale 80ah. Nie bylo jak 77 potem bylo 74ah

Opublikowano

No bo oryginalnie nie ma zwykłych 77.

80A może być.

Opublikowano

Tyle ze akumulator bosch s5 to ciut inna niby technologia niz zwykly ale mysle ze kodowanie na zwykly aku 80ah bedzie :) mialem poprzedni 74ah to samo kodowanie i sporo czasu wytrzymal w sumie 8lat. Ale ostatnio juz nie szlo go doladowac. Odpalal za kazdym razem ale wiecznie niedoladowany. Dzieki

Opublikowano

To też jest kwasiak więc nie ma różnicy.

Opublikowano
Teraz, Muskel1 napisał(a):

To też jest kwasiak więc nie ma różnicy.

Jeszcze raz dzieki 

Opublikowano

Aktualnie na aucie takie aku i niestety jego czas dobiegł końca. 

Start/Stop wyłączony/nieaktywny przez cały czas.

Czy nowy koniecznie musi być pod Start/Stop? 

Poleci ktoś, coś budżetowego?

20240629_112341.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...