Kardin716 Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
Kardin716 Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Opublikowano 1 Listopada 2019 4 minuty temu, Kardin716 napisał: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Dodam że w czerwcu robiona regeneracja turbiny i przejechałem jakieś 6tys km. I już 2 razy wpadła w tryb awaryjny
kamil-vag Opublikowano 2 Listopada 2019 Opublikowano 2 Listopada 2019 Kolego masz duże przeladowanie, raczej przycina się zmienna geometria, turbo do czyszczenia.
Kardin716 Opublikowano 2 Listopada 2019 Autor Opublikowano 2 Listopada 2019 Teraz, kamil-vag napisał: Kolego masz duże przeladowanie, raczej przycina się zmienna geometria, turbo do czyszczenia. Jak napisałem, po regeneracji przejechałem 6tys km. Widzę że za mocno pompuje. Dzisiaj jeździłem na 3 biegu, 3000 obrotów. Potem 4 i 5 do 4500 obrotów i nic się nie działo. Może kierowniczki puścili
Kardin716 Opublikowano 15 Listopada 2019 Autor Opublikowano 15 Listopada 2019 W dniu 2.11.2019 o 19:41, Kardin716 napisał: Jak napisałem, po regeneracji przejechałem 6tys km. Widzę że za mocno pompuje. Dzisiaj jeździłem na 3 biegu, 3000 obrotów. Potem 4 i 5 do 4500 obrotów i nic się nie działo. Może kierowniczki puścili A czy może czujnik przepływu powietrza nawalił?
kamil-vag Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 Przyrost MAP jest proporcjonalny do MAF więc czujniki są raczej OK.
Kardin716 Opublikowano 15 Listopada 2019 Autor Opublikowano 15 Listopada 2019 4 minuty temu, kamil-vag napisał: Przyrost MAP jest proporcjonalny do MAF więc czujniki są raczej OK. To jak w takim razie mogła geometria tak szybko się zanieczyścić się?
kamil-vag Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) Mało dynamicznej jazdy, jazda w większości po mieście, słaba regeneracja turbiny, lejące wtryski, olej w dolocie itd, itp... Edytowane 15 Listopada 2019 przez kamil-vag
Kardin716 Opublikowano 18 Listopada 2019 Autor Opublikowano 18 Listopada 2019 W dniu 15.11.2019 o 07:40, kamil-vag napisał: Mało dynamicznej jazdy, jazda w większości po mieście, słaba regeneracja turbiny, lejące wtryski, olej w dolocie itd, itp... A czy może być źle ustawiona gruszka?
kamil-vag Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 Możesz wydłużyć na próbę ramię gruszki o pół obrotu i znowu zrobić loga...ale jeśli zaraz po regeneracji nie łapał awaryjnego to nie sądze, że to gruszka a geo...
Kardin716 Opublikowano 20 Listopada 2019 Autor Opublikowano 20 Listopada 2019 Teraz, kamil-vag napisał: Możesz wydłużyć na próbę ramię gruszki o pół obrotu i znowu zrobić loga...ale jeśli zaraz po regeneracji nie łapał awaryjnego to nie sądze, że to gruszka a geo... Pompuje zaraz maksymalnie 2800 kpa, czyli 1.8bar. przesada troche
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się