aprox99 Opublikowano 2 Listopada 2019 Opublikowano 2 Listopada 2019 Witam, miałem 2 tdi, jeden z roku 2013 i drugi z 2014 tdi z normą euro5. Jeżdżę dużo w mieście ale nie miałem żadnych problemów z dpf, rozrzedzeniem oleju itd. Oba silniki osiągały temp. dopiero po około 30 km, w zimie po 40km jazdy. Teraz mam tdi ultra z normą euro6. Spala litr mniej od tamtych i silnik osiąga 90 stopni po jakiś 8 km. Niestety przy tym samym profilu jazdy już 2 razy zaświeciła się żółta lampka (rura wydechowa z punktami). Po jeździe na autostradzie lampka zgasła. Wkurza mnie to bo nie miałem tego w tamtych. Może ma ktoś podobne doświadczenia?. Pozdr.
martin0485 Opublikowano 3 Listopada 2019 Opublikowano 3 Listopada 2019 Też jestem ciekawy jak to jest tymi silnikami Ultra?
aprox99 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 Czekam na kumpla który ma vcds. Wczoraj zrobiłem na autostradzie 460km, jechałem tak pomiędzy 130-140,spalanie 4,4l na dystrybutorze, żadne bajki. W byłym a4 150KM nie było mniej niż 6,1l. Po takiej drodze p dpf powinien być czysty, tzw regeneracja pasywna. Rano dzisiaj odpalam jadę 6km i po wyłączeniu chodzi wentylator a obroty kolo 950 i zużycie momentalne 0,8l.Wkurza mnie to, ale po podłączeniu vcds zobaczymy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się