Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 sedan polift, 3.0 tdi in progress


Awra

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Awra napisał:

Poprzednia aplikacja była na starej szybie i 3 miesiące wytrzymała ta wycieraczka - odprysk zbił szybę. Teraz aplikowalem na świeżo wymienioną szybę czołową, wcześniej odtluszczoną itd. I zauważyłem że wycieraczki skaczą, nie mam zdania póki co ale jak tak będzie to źle. Pióra mam świeże Bosch, mają z pół roku czyli ok 2.5-3tys km. Narazie wstrzymam się od opinii.

Ok dzięki za info :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta wycieraczka fajnie daje rade, miałem ją u siebie na poprzednim aucie i nowe opakowanie czeka na nałożenie na moją B8. Fajnie zrzuca wodę nawet przy małych prędkościach. Co do trwałości to warto nałożyć i odstać auto w garażu 24h. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany trafiłem od s4b8 wydech. Nada się do mojej? 

20200506_131032.jpg

Edytowane przez Awra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.05.2020 o 13:12, Awra napisał:

Pany trafiłem od s4b8 wydech. Nada się do mojej? 

20200506_131032.jpg

Oczywiście że się nada:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie zacznę od usunięcia środkowego i wstawienia rury, dp już jest. Zobaczymy czy to poprawi dźwięk. Jeżeli nadal będzie lipa to usuwam też końcowe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kopciuchu nie ma szans na dobry dzwięk 

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Dev napisał:

w kopciuchu nie ma szans na dobry dzwięk 

Przecież on ma 3 litry a nie 2. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ma nawet 5, będzie tylko charczał A na postoju dudnił. 

Wycinalem naście takich wydechowy, efekt wszędzie ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Dev napisał:

Niech ma nawet 5, będzie tylko charczał A na postoju dudnił. 

Wycinalem naście takich wydechowy, efekt wszędzie ten sam.

Znajomy w A6 ogarniał temat. Jest na pewno inaczej, ale czy lepiej:eusathink:to już indywidualne podejście

Na wolnych  dudni, jak w 1.9 z filtra powietrza, tym samym zagusza całkiem fajną pracę V6. A wycie podczas jazdy nijak ma się do jakiejkolwiek benzyny. Kiedyś przeglądałem na YT filmiki i nie wiem, jak w niektórych 3.0 tdi osiągają oni w miarę znośny dzwięk....sam się zastanawiałem, ale już mi przeszło.

Nie spróbujesz - nie bedziesz wiedział :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalwnie tłumików na.pewno poprawi dynamikę auta, w dieslu im swobodniejszy przepływ spalin tym lepszy pałer :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dev napisał:

Wywalwnie tłumików na.pewno poprawi dynamikę auta, w dieslu im swobodniejszy przepływ spalin tym lepszy pałer :decayed:

Tylko wiadomo, pałer to jedno ale żeby łeb nie bolał. No zobaczymy, dałem za ten wydech 400zł to nie żal mi eksperymentować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom smoluch nie jest specjalnie głośny na wydechu, nawet jest jest mocno wysterylizowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie u mnie nic nowego. Wyciszyłem przód matami. Zrobiłem program, zregenerowałem hamulce tył, no i przelot - chyba coś poszło nie tak bo w środku trochę głośno.

Seria chyba dość ciekawie  - bez dpfa, egr, klap wirowych i zrobionym rozrządem. 

Jeżeli jest jakiś chętny to będę pewnie sprzedawał swoje pływające kierunki, albo całe lampy albo moduły z okablowaniem jak ktoś sam będzie chciał porobić. 

Screenshot_20210724-212708_Gmail.jpg

Screenshot_20210724-212125_Messenger.jpg

Edytowane przez Awra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cooler na dniach zamawiaj bo będzie w upały puchło. A do swojej zamawiam airteca, myślę że conowo wychodzi w miarę i na pewno wykonanie o niebo lepsze od fmic. A odnośnie hybrydy ja osobiście dzwoniłem do profiturbo i powiedzieli ze z gtb2060vz można 420 wyciągnąć tylko później kwestia skrzyni. Kiedyś gdzieś czytałem że 850 nm wytrzyma ale widziałem projekty po 1000nm w tipe. U mnie wyszło po tych samych modach 330 i 670 więc podobnie. Program bezdymny. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bojka1 napisał:

Cooler na dniach zamawiaj bo będzie w upały puchło. A do swojej zamawiam airteca, myślę że conowo wychodzi w miarę i na pewno wykonanie o niebo lepsze od fmic. A odnośnie hybrydy ja osobiście dzwoniłem do profiturbo i powiedzieli ze z gtb2060vz można 420 wyciągnąć tylko później kwestia skrzyni. Kiedyś gdzieś czytałem że 850 nm wytrzyma ale widziałem projekty po 1000nm w tipe. U mnie wyszło po tych samych modach 330 i 670 więc podobnie. Program bezdymny. Pozdro

U mnie manual także nie ma stresu że się automat rozsypie, a pytałeś ile taka hybryda? I nie wiem czy takie moce ogarnie układ paliwowy, mam na myśli ciśnienie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Awra napisał:

U mnie manual także nie ma stresu że się automat rozsypie, a pytałeś ile taka hybryda? I nie wiem czy takie moce ogarnie układ paliwowy, mam na myśli ciśnienie. 

Pytałem się na 380-400 to ok 3k. Manual manulem ale tarcze warto obić kevlarem przynajmniej bo parę razy strzelisz i po tarczy będzie jak będzie ponad 700 nm. Najpierw cooler później turbo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadły nowe klosze, soczewki i kierunki  - nadal pływające ale przy okazji trochę inaczej zasilane. Niby nic szczególnego ale auto wygląda na dużo świeższe dzięki tym kloszom. Warto 4 stówki wydać. 

20210829_145134.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnimi czasy był problem z nieszczelnoscia, w przeciągu 1000 km wlałem z 2l oleju. Mechanik znalazł chyba miejsce gdzie ten olej wylatuje, chłodniczka oleju ma prawdopodobnie nieszczelność. Olej zauważyłem dopiero pod maską jak przy ostrym chamowaniu wyleciał do przodu i paski rozpyliły go pod maską po całej komorze. Także No jest grubo, bo i alternator wymoczony.

 

Z rzeczy fajniejszych, regeneracja zacisków P+T. Tak wyszło że tyłem zajmował się DEV a przodem Gibons, obydwu bardzo polecam!

Ma ktoś numer grilla czarnego c+ czy tam sline do b8 polifta? Znudził mi się plaster miodu chyba

20211110_170403.jpg

IMG_6700.jpg

Edytowane przez Awra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narobił bałaganu pod maską, ale za to w portfelu przeczyścił :decayed: razem z zaciskami i łożyskiem lewy przód wyszło prawie 8.500. Miał być fmic, większe turbo, wymiana pompy paliwa na wydajniejszą i atak na 350/700nm, nie będzie narazie - turbina o dziwo w bardzo dobrym stanie. Co ciekawe, po 900km olej nadal był czyściutki jakby dopiero zalany, wymienialiśmy po całej operacji filtr po takim przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...