Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logi 1.8T stage 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak pewnie zrobię, jeszcze wymienię ten ezektor i sprawdzę jeszcze raz szczelność i wtedy zabiorę się za kolektor żeby dostać się do sztangi, jeden pełny obr nakrętki by wystarczył ?

a co do spalania przy starej DV korekty były bliskie 0 teraz na nowej u góry się robi troszkę ubogo co prawda rzadko tak jeżdżę żeby wskazówka sięgała czerwonego pola

Opublikowano

co do eżektora to możesz się na początku też pobawić superglue albo zwyczajnie lutownicą zgrzać go jeśli się nie rozpadł na dwa kawałki - taki zabieg powinien wystarczyć :P )
chyba że już masz zachciankę i weźmiesz nowy to teraz są produkowane w trochę inny sposób i skręcane zamiast zgrzewania ;) 

Opublikowano

zrobiła się masakra, pewnie dlatego że dziś piątek 13, wymieniłem ezektor i postanowiłem sprawdzić szczelność, i ucieka powietrze przez takie coś i to dość konkretnie. do czego to jest? rurka idzie od tego do serwa hamulców. 

Druga rzecz to auto straciło moc i wyskoczył błąd

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)


podmieniłem DV i nic bez zmian, jak sprawdzałem szczelność to ciśnienie jakie wtłoczyłem było niewielkie około 1bara, czy  coś się mogło uszkodzić zrobiłem jednego loga tak na szybko

http://vaglogi.pl/log-002_115_118_V1HR0.html

po prostu masakra !!

Bez tytułu.jpg

Opublikowano

To co na  focie to pompa elektryczna podciśnienia wystepująca w automatach. W logu za wiele nie widac bo zaraz na poczatku pewnie złapało bład i tryb awaryjny, choć wygląda jakby gdzieś nieszczelność za turbina, więc narazie ogarnij nieszczelności.

Opublikowano

kiedyś auto było w automacie wiec mogę śmiało to odłączyć i zaślepić zeby nie leciało tam ciśnienie, jak sprawdzałem szczelność to prócz tego co na zdjęciu to było cicho szczególnie przy turbinie, co myslisz o podpieciu na szybko dv pod kolektor z pominięciem n249, chyba ze zrobiła sie nieszczelność jak wyjechałem z garazu bo dodając gazu to mocno szarplo i mogo sie cos rozczelnic, jutro to sprawdze. albo turbo sie przycina na wirniku ?

Opublikowano

pie%&^#$  piątek 13, opaska pękła i ciśnienie uciekało na jednym sylikonie.:angry::angry::angry:

Opublikowano

Witam. Sorki że tak poźno ale dodaje moje logi dynamiczne i statyczne. Sorki ze wtracam się do twojego tematu quik silver

Mój bład jak opisywałem na moim profilu  to 17536 zbyt uboga mieszanka długoterminowa rząd 1 i nie zbiera sie na benzynie oraz na ssaniu dusi sie i nie schodzi z obrotów.  Może ktoś doradzi cos po logach

STATYCZNE

http://vaglogi.pl/log-002_033_lSXDhq.html

http://vaglogi.pl/log-001_003_4ic9uY.html

http://vaglogi.pl/log-032_77zG80.html

DYNAMICZNE

http://vaglogi.pl/log-115_118_23W457.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_kP97RC.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_E8sj0.html

LOG NA LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_krbDk.html

 

PROSZE O ODPOWIEDŹ JESLI KTOS WIE CO TO MOŻE BYĆ

Z GÓRY DZIĘKUJE . POZDRAWIAM

Opublikowano (edytowane)

Przepływka trup albo turbo zdechło, bo nic nie dmucha. Jak nie dmucha to nie ma przepływu. Chyba, że tak padnięta przepływka, że wpada w tryb awaryjny i turbo odcina.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Przem8 i po wymianie przepływomierza będzie wszystko okej?. 

Jaka firmę przepływki polecasz Bosch oryginalna? 

Chodzi mi żeby to dobrze chodziło 

Opublikowano

Tylko z boscha. Jak masz możliwość to podmień od kogoś i powtórz logi. Wydaje mi się, że problem jest w przepływce i ja bym ją wymienił ale wyrocznią to nie jestem :P

Opublikowano
36 minut temu, przem8 napisał:

Tylko z boscha. Jak masz możliwość to podmień od kogoś i powtórz logi. Wydaje mi się, że problem jest w przepływce i ja bym ją wymienił ale wyrocznią to nie jestem :P

Okej niestety nie mam możliwości podmiany ale kupię przepływomierz i sprawdzę. 

Czy może być używana Bosch czy lepiej nowa? 

Dzięki bardzo za diagnozę 

Opublikowano

z używka moze byc roznie jesli masz jakis szrot w okolicy zeby na miejscu podmienic chwila roboty i będziesz wiedział, a zrob tak jak ja kiedys, sciagnij weza co idzie do turbo i zakrec wirnik czy sie kreci czy ma luz itp u mnie pomoglo(opcja padniete turbo) do pierwszego zgaszenia auta, to nic nie kosztuje, a jesli chodzi o przeplywke to bosch niestety cena 350 ja 2 lata temu tyle płaciłem

Opublikowano
Godzinę temu, przemobwski napisał:

Okej niestety nie mam możliwości podmiany ale kupię przepływomierz i sprawdzę. 

Czy może być używana Bosch czy lepiej nowa? 

Dzięki bardzo za diagnozę 

Kup przez alledrogo. W razie w masz 2 tygodnie na zwrot bez podania przyczyny :D Nie raz tak podmieniane części i przechodzi bez problemu.

Opublikowano
7 minut temu, QuikSilver napisał:

z używka moze byc roznie jesli masz jakis szrot w okolicy zeby na miejscu podmienic chwila roboty i będziesz wiedział, a zrob tak jak ja kiedys, sciagnij weza co idzie do turbo i zakrec wirnik czy sie kreci czy ma luz itp u mnie pomoglo(opcja padniete turbo) do pierwszego zgaszenia auta, to nic nie kosztuje, a jesli chodzi o przeplywke to bosch niestety cena 350 ja 2 lata temu tyle płaciłem

Okej dzięki bardzo za podpowiedź będę działać w przyszly weekend jakie efekty będą to poinformuję 

Opublikowano

do 1.8T obowiązkowo kompresor w garażu taki urok :a4fan:

Opublikowano

Witam przepływka wymieniona i auto teraz pracuje na benzynie o wiele lepiej ale na gazie robi teraz tak jak na tamtej przepływce na benzynie.

Tzn dusi się rozlacza na  lpg. Ma ktoś jakiś pomysł? 

Opublikowano

Daj logi, a gaz pewnie do regulacji. 

Opublikowano

Gościu mówił przepływka bedzie dobra ale porownalem że stara i ma inne numery. Czy może to mieć związek z czymś? 

Zauważyłem jeszcze ze wtyczka jest delikatnie peknieta od przepływki tzn plastik

Oto zdjęcie wtyczki 

IMG_20191221_095322.jpg

Opublikowano

Jakie te numery? Jak już piszesz to podawaj szczegóły. Oczekujesz pomocy, a jeszcze utrudniasz temat.

Opublikowano

Oto numery przepływki jednej i drugiej 

IMG_20191221_193452.jpg

IMG_20191221_193446.jpg

IMG_20191221_094703.jpg

IMG_20191221_094657.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...