QuikSilver Opublikowano 29 Listopada 2019 Autor Opublikowano 29 Listopada 2019 tak pewnie zrobię, jeszcze wymienię ten ezektor i sprawdzę jeszcze raz szczelność i wtedy zabiorę się za kolektor żeby dostać się do sztangi, jeden pełny obr nakrętki by wystarczył ? a co do spalania przy starej DV korekty były bliskie 0 teraz na nowej u góry się robi troszkę ubogo co prawda rzadko tak jeżdżę żeby wskazówka sięgała czerwonego pola
3r4 Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 co do eżektora to możesz się na początku też pobawić superglue albo zwyczajnie lutownicą zgrzać go jeśli się nie rozpadł na dwa kawałki - taki zabieg powinien wystarczyć ) chyba że już masz zachciankę i weźmiesz nowy to teraz są produkowane w trochę inny sposób i skręcane zamiast zgrzewania
QuikSilver Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2019 zrobiła się masakra, pewnie dlatego że dziś piątek 13, wymieniłem ezektor i postanowiłem sprawdzić szczelność, i ucieka powietrze przez takie coś i to dość konkretnie. do czego to jest? rurka idzie od tego do serwa hamulców. Druga rzecz to auto straciło moc i wyskoczył błąd 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) podmieniłem DV i nic bez zmian, jak sprawdzałem szczelność to ciśnienie jakie wtłoczyłem było niewielkie około 1bara, czy coś się mogło uszkodzić zrobiłem jednego loga tak na szybko http://vaglogi.pl/log-002_115_118_V1HR0.html po prostu masakra !!
Łukasz13 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Opublikowano 13 Grudnia 2019 To co na focie to pompa elektryczna podciśnienia wystepująca w automatach. W logu za wiele nie widac bo zaraz na poczatku pewnie złapało bład i tryb awaryjny, choć wygląda jakby gdzieś nieszczelność za turbina, więc narazie ogarnij nieszczelności.
QuikSilver Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2019 kiedyś auto było w automacie wiec mogę śmiało to odłączyć i zaślepić zeby nie leciało tam ciśnienie, jak sprawdzałem szczelność to prócz tego co na zdjęciu to było cicho szczególnie przy turbinie, co myslisz o podpieciu na szybko dv pod kolektor z pominięciem n249, chyba ze zrobiła sie nieszczelność jak wyjechałem z garazu bo dodając gazu to mocno szarplo i mogo sie cos rozczelnic, jutro to sprawdze. albo turbo sie przycina na wirniku ?
QuikSilver Opublikowano 14 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2019 pie%&^#$ piątek 13, opaska pękła i ciśnienie uciekało na jednym sylikonie.
przemobwski Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Witam. Sorki że tak poźno ale dodaje moje logi dynamiczne i statyczne. Sorki ze wtracam się do twojego tematu quik silver Mój bład jak opisywałem na moim profilu to 17536 zbyt uboga mieszanka długoterminowa rząd 1 i nie zbiera sie na benzynie oraz na ssaniu dusi sie i nie schodzi z obrotów. Może ktoś doradzi cos po logach STATYCZNE http://vaglogi.pl/log-002_033_lSXDhq.html http://vaglogi.pl/log-001_003_4ic9uY.html http://vaglogi.pl/log-032_77zG80.html DYNAMICZNE http://vaglogi.pl/log-115_118_23W457.html http://vaglogi.pl/log-003_020_kP97RC.html http://vaglogi.pl/log-002_033_E8sj0.html LOG NA LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_krbDk.html PROSZE O ODPOWIEDŹ JESLI KTOS WIE CO TO MOŻE BYĆ Z GÓRY DZIĘKUJE . POZDRAWIAM
przem8 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 (edytowane) Przepływka trup albo turbo zdechło, bo nic nie dmucha. Jak nie dmucha to nie ma przepływu. Chyba, że tak padnięta przepływka, że wpada w tryb awaryjny i turbo odcina. Edytowane 15 Grudnia 2019 przez przem8
przemobwski Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Przem8 i po wymianie przepływomierza będzie wszystko okej?. Jaka firmę przepływki polecasz Bosch oryginalna? Chodzi mi żeby to dobrze chodziło
przem8 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Tylko z boscha. Jak masz możliwość to podmień od kogoś i powtórz logi. Wydaje mi się, że problem jest w przepływce i ja bym ją wymienił ale wyrocznią to nie jestem
przemobwski Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 36 minut temu, przem8 napisał: Tylko z boscha. Jak masz możliwość to podmień od kogoś i powtórz logi. Wydaje mi się, że problem jest w przepływce i ja bym ją wymienił ale wyrocznią to nie jestem Okej niestety nie mam możliwości podmiany ale kupię przepływomierz i sprawdzę. Czy może być używana Bosch czy lepiej nowa? Dzięki bardzo za diagnozę
QuikSilver Opublikowano 15 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2019 z używka moze byc roznie jesli masz jakis szrot w okolicy zeby na miejscu podmienic chwila roboty i będziesz wiedział, a zrob tak jak ja kiedys, sciagnij weza co idzie do turbo i zakrec wirnik czy sie kreci czy ma luz itp u mnie pomoglo(opcja padniete turbo) do pierwszego zgaszenia auta, to nic nie kosztuje, a jesli chodzi o przeplywke to bosch niestety cena 350 ja 2 lata temu tyle płaciłem
przem8 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Godzinę temu, przemobwski napisał: Okej niestety nie mam możliwości podmiany ale kupię przepływomierz i sprawdzę. Czy może być używana Bosch czy lepiej nowa? Dzięki bardzo za diagnozę Kup przez alledrogo. W razie w masz 2 tygodnie na zwrot bez podania przyczyny Nie raz tak podmieniane części i przechodzi bez problemu.
przemobwski Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 7 minut temu, QuikSilver napisał: z używka moze byc roznie jesli masz jakis szrot w okolicy zeby na miejscu podmienic chwila roboty i będziesz wiedział, a zrob tak jak ja kiedys, sciagnij weza co idzie do turbo i zakrec wirnik czy sie kreci czy ma luz itp u mnie pomoglo(opcja padniete turbo) do pierwszego zgaszenia auta, to nic nie kosztuje, a jesli chodzi o przeplywke to bosch niestety cena 350 ja 2 lata temu tyle płaciłem Okej dzięki bardzo za podpowiedź będę działać w przyszly weekend jakie efekty będą to poinformuję
QuikSilver Opublikowano 15 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2019 do 1.8T obowiązkowo kompresor w garażu taki urok
przemobwski Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Witam przepływka wymieniona i auto teraz pracuje na benzynie o wiele lepiej ale na gazie robi teraz tak jak na tamtej przepływce na benzynie. Tzn dusi się rozlacza na lpg. Ma ktoś jakiś pomysł?
przem8 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Daj logi, a gaz pewnie do regulacji.
przemobwski Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Gościu mówił przepływka bedzie dobra ale porownalem że stara i ma inne numery. Czy może to mieć związek z czymś? Zauważyłem jeszcze ze wtyczka jest delikatnie peknieta od przepływki tzn plastik Oto zdjęcie wtyczki
przem8 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Jakie te numery? Jak już piszesz to podawaj szczegóły. Oczekujesz pomocy, a jeszcze utrudniasz temat.
przemobwski Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Oto numery przepływki jednej i drugiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się