Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padnięta pompa AdBlue w Audi A4 B9 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, orientuje się ktoś gdzie mogę kupić sterownik nowy ? w internecie nic nie moge znaleść

Opublikowano
30 minut temu, tvnewage napisał(a):

Witam, orientuje się ktoś gdzie mogę kupić sterownik nowy ? w internecie nic nie moge znaleść

zalany sterownik czy inna przyczyna??

Opublikowano
33 minuty temu, tvnewage napisał(a):

Witam, orientuje się ktoś gdzie mogę kupić sterownik nowy ? w internecie nic nie moge znaleść

Nie możesz u siebie wstawić nowego/aktualnego sterownika, bo nowy/aktualny sterownik wymaga nowej/aktualnej pompy i nowego zbiornika. 

Opublikowano

Najlepiej kupić używany sprawny. 

Opublikowano (edytowane)

z literką D będzie okej? nie znam się ale auto z końca 2017 a model z 2018

/dostała się do niego woda

 

znalazłem aukcje z demotażu Taurega wygląd ten sam, numery te same.. powinno działać ?

Edytowane przez tvnewage
Opublikowano
12 godzin temu, tvnewage napisał(a):

z literką D będzie okej?

Kolego zadaj sobie trud i przeczytaj caly temat - znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania

Opublikowano (edytowane)

Chiałem mieć tylko pewność ale udało się

Stary sterownik z literą B który bardzo cieżko znaleść na aukcjach żeby wygladał przyzwoicie. Znalazłem z literką D po demontażu z taurega. Przepiąłem i wszystkie błędy znikły. Co ciekawe stary sterownik nie wygladał źle tylko poprostu wilgoć mu pomogła. 

 

Jeszcze raz dziekuję wszystkim za pomoc i za takie forum. 

Edytowane przez tvnewage
Opublikowano
2 godziny temu, tvnewage napisał(a):

Znalazłem z literką D po demontażu z taurega. Przepiąłem i wszystkie błędy znikły.

Dzięki za info. Wygląda jednak że chyba można je zmieniać między modelami.

Opublikowano

Witam,

Miałem u siebie 4M0 907 355 D. Postanowiłem wstawić sterownik od Q5 czyli 80A 907 355 D, ale nie wszystkie błędy dało się skasować. Na szczęście udało się wymienić na sterownik z Q7 czyli 4M0 907 355 D. Zakleiłem taśmą do klejenia membran i ... samochód jak nowy ;)

 

IMG_5301 A4 stare i Q7 nowe.jpg

IMG_5305 Q7 i membrana.jpg

Opublikowano

@skaminmam chyba taką samą taśmę, ale boję się czy nie będzie działać w tym środowisku trochę jak gąbka, ja planuję użyć tylko mały kawałek zakrywający otwór.

 

U mnie wersja z D nie zadziałała, błąd komunikacji ze sterownikiem, nie wiem czy to problem samego sterownika, czy jednak jakiś problem zgodności.

Zamówiłem dokładnie taki jaki był do tej pory czyli bez żadnej literki.

Opublikowano

Witam,

 

Poczytałem tu trochę i zdecydowałem się na wymianę sterownika.

Trochę się zdziwiłem gdy się okazało że zamiast 4M0907355 mam 4M0907355B

Wymieniłem na 4M0907355D niestety bez efektu.

Teraz pytanie czy szukać tego z oznaczeniem 4M0907355B czy to oznacza że problem jest gdzieś indziej?

 

 

20230323_090024.jpg

20230323_090015.jpg

Opublikowano

Moźliwe, że kupiłeś uszkodzony sterownik. 

Wrzuć pełny autoscan a nie zdjęcia.

Opublikowano

Zdjęcia zrobiłem w warsztacie przed wymianą i nic więcej nie mam.

Wymieniłem sterownik i adblue nadal się swieci.

Opublikowano

To w czym problem wykonać ponownie autoscan?

Opublikowano

Niedziela...

Rozumiem, że skasować błędy najpierw i liczyć że ruszy?

Opublikowano

Nie skasujesz tych błędów.

Najprawdopodobniej sterownik, który zakupiłeś jest także uszkodzony. Nie jesteś pierwszy i nie ostatni z takim zakupem.

Opublikowano

Brygada!!!

Kto nie ryzykuje ten nie pojedziemy szampana kupiłem uzywke na allegro tym razem 4M0907355B i śmiga jedynie błędy na kompie skasować :)

 

Poczytałem że może być tak ze pompa nie współpracuje ze sterownikami D i pyklo.

 

koszt 270 pln i 15 min roboty

Opublikowano

Cześć,

 

Wczoraj mnie też  dopadł problem z adblue. Zbiornik był pełny kiedy się pojawiły, dolałem 5l do pełnego w poniedziałek.

Błędy jakie się pojawiły w kolejności chronologicznej to:

P20E900 Ciśnienie za wysokie

P208D00 Sterowanie pompy zwarcie z plusem

P208A00 Sterowanie pompy przerwa

P204B00 Czujnik ciśnienia niewiarygodny sygnał

P208C00 Sterowanie pompy zwarcie z minusem

P20E800 Ciśnienie za niskie

 

Dwa ostanie teraz się powtarzaj.

Czy jest ktoś w stanie pomóc czy problem leży w sterowniku, wtrysku czy pompie?

Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.

 

Opublikowano (edytowane)

W 90% przypadków sterownik do wymiany na skutek wtargnięcia do niego wilgoci.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Witam problem? 

Zbyt niskie ciśnienie czynnika redukującego no i odliczanie od 1000 w dół teraz mam 900  oczywiście komunikat a obecnie włącza się Check silnika i jest jeden błąd dotyczący czynnika redukującego przeczytałem wszystkie posty i w 90 % wina jest po stronie sterownika adblue , płyn wlany ok 15 l , i sytuacja kiedy chciałem  wykonać procedurę wypalenia dpf  zapalił mi Check silnika i kod błędu 18111 dotyczący sondy pompy jonowej przerwa w obwodzie po skasowaniu nie powraca , oczywiście przy wykonaniu wszelkich procedur wypalanie nie powiodło się . W jednym z postów zostało zamieszczone zdjęcie usytuowania Sterownika z uwagi na to ze jestem już w podeszłym wieku , w swej wersji pojazdu nie jestem w stanie dokładnie określić gdzie to jest umieszczone proszę o ewentualne wskazówki, jestem już tak zmęczony tymi awariami że skłonny jestem wywalić , wykodować to całe adblue , z drugiej strony szkoda mi bo system o ile drogi w naprawach jest ciekawym rozwiązaniem .proszę o pomoc  .

1681588764476.jpg

IMG_20230412_194009.jpg

1681590989378.jpg

1681590124978.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...