Muskel1 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 To jest rocznik 2017 jeszcze nawet sprzed pierwszego lifta więc jest silnik CRTC mający 272 KM, a nie 286. Standardowo stukające wałki do sprawdzenia. Na pokrywie zaworów jest naklejka z kodem silnika oraz numeren produkcyjny silnika. Silniki o numerach produkcji 000001 do 175973 mają te wałki, które mogą z czasem zacząć stukać.
marekcamaro Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Hej, dzieki Muskel, moze na UK byl delikatnie zdlawiony bo wszedzie pokazuje 268KM numer silnika CRTC108920 czyli do sprawdzenia tak jak mowisz. Tak patrze po ogloszeniach i wyglada na to ze 3.0 tdi zniklo w 2019 w UK
Muskel1 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Nie były zdławiane. To jest błąd w ogłoszeniu. Silniki CRTC mają 272 KM. Dopiero w poliftach od 2019 roku były inne jednostki z silnikiem DCPC mającymi 286 KM. Od polifta nosiły nazwę 50 TDI a nie 3.0 TDI. Wrzuć w tym wątku ten VIN i poproś o rozkodowanie a zobaczysz.
marekcamaro Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Dzieki Muskel, to wyjasnia wszystko. Zadnego 2019 nie ma w tym momencie na sprzedaz w UK tak ze widocznie malo kto go bral. Zostaje szukac cos 17/18 bo 2020 poza granica finansowa.
Muskel1 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Godzinę temu, marekcamaro napisał: Zadnego 2019 nie ma w tym momencie na sprzedaz w UK tak ze widocznie malo kto go bral. Lub leasing się jeszcze nie zakończył. To są dość nowe modele więc przyjmując, że leasing trwa przynajmniej 2 lata, powinny pod koniec tego roku lub w przyszłym pojawić się na rynku wtórnym. To są dość drogie auta z tą jednostką i większość z nich to leasingowce. Nikt normalny nie kupuje nowego auta za 80 tyś Euro bez leasingu. 1
Deamian Opublikowano 25 Czerwca 2021 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Witam wszystkich. A mógł by ktoś dla porównania wstawić film prawidłowo pracującego silnika?
marekcamaro Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 Muskel jestes w stanie wysluchac z tego filmiku czy juz walki sie tluka?
Muskel1 Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 Strona pasażera lekko stuka moim zdaniem.
marekcamaro Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 CRTC108920 to jest anglik czyli stuka kierowcy?
Muskel1 Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 2 godziny temu, marekcamaro napisał: CRTC108920 to jest anglik czyli stuka kierowcy? Bank 1, w tym przypadku strona kierowcy. Do nr seryjnego 175973 wychodziły z tymi wałkami, które mogą stukać.
marekcamaro Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 Dzieki wielkie, Zastanawiam sie nad kupnem gwarancji, wychodzi £1500 na rok. Czy orientuje sie ktos czy ta gwarancja to pokryje i nie beda sie zaslaniac ze to jest zuzycie? (wear and tear) 36530_audi_extended-warranty_mar21_nav_v1-3.pdf
Muskel1 Opublikowano 4 Lipca 2021 Opublikowano 4 Lipca 2021 Przeczytaj dokładnie warunki lub zapytaj u nich.
marekcamaro Opublikowano 6 Lipca 2021 Opublikowano 6 Lipca 2021 W dniu 31.01.2021 o 10:20, puczyl1990 napisał: Nowy wałek ten poprawiony kosztuje według tego nr 059109012EM 532 euro, używkę można kupić już za 550 PLN. Chyba nie jest jakoś tak strasznie drogo jeśli wymieniać poza ASO. I to jest jedyna poważniejsza wada tego silnika? Dopytuje tak, bo rozglądam się właśnie za B9, obecnie jeżdżę B8 3.0 TDI po programie, a przesiąść się teraz do 2.0 TDI 190 KM może być trochę słabo. Puczyl moglbys wypisac liste czesci z numerami jaka jest potrzebna na wymiane?
Mymlok Opublikowano 22 Września 2021 Opublikowano 22 Września 2021 Panowie jakie jeszcze problemy pojawiają się w tym silniku ?
Lechu85 Opublikowano 30 Marca 2022 Opublikowano 30 Marca 2022 Moi drodzy, skąd okazyjna cena tego auta? Pisze, że był wymieniany silnik, ktoś chce sprzedać albo zamienic na coś tańszego. Czy ktoś chce się pozbyc tego? Mechanik mówił, że te silniki przy 200 000 km same się zacierają? Co Wy na to? Używane Audi A4 - 80 900 PLN, 290 400 km, 2016 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A4, Czarny, Diesel, 272 KM, 2 967 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS,
Muskel1 Opublikowano 30 Marca 2022 Opublikowano 30 Marca 2022 To jest okazyjna cena za auto które ma prawie 300 kkm? Bywały przypadki zatarcia się tych silników ale nie przy magicznych 200 kkm. Spowodowane jest to pompą oleju o zmiennych wartościach ciśnienia sterowaną mapką sterownika silnika. W niektórych przedziałach obrotów ciśnienie oleju było naprawdopodobniej za niskie. Można to dopasować u tunera i po kłopocie.
wrhz Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Czy ktoś z kolegów posiada i udostępniłby z elsy opis ( momenty kolejność) montażu wałków oraz rozrządu w 3.0 TDI a dokładniej motor CSWB ( chyba też jest problem z wałkiem wydechowym głowica po stronie pasażera).. Z góry wielkie dzięki
Antro Opublikowano 10 Maja 2022 Opublikowano 10 Maja 2022 (edytowane) Hej! Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego Audi i wpadła mi w oko A4 B9 3.0 272KM 10/2017, przebieg 270kkm Wyposażenie dosyć bogate i wygląd też niczego sobie Numer silnika 145245 czyli podatna na problemy z walkami rozrządu, jednak do tej pory nie było problemów. Chciałbym się Was zapytać czy macie jakieś uwagi do pracy silnika? Pytanie czy jeszcze na coś szczególnego zwrócić uwagę przy tym modelu? Z góry bardzo dziękuję za pomoc! Edytowane 11 Maja 2022 przez Antro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się