Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0 TDI V6 272KM


bar72

Rekomendowane odpowiedzi

To jest rocznik 2017 jeszcze nawet sprzed pierwszego lifta więc jest silnik CRTC mający 272 KM, a nie 286. Standardowo stukające wałki do sprawdzenia. Na pokrywie zaworów jest naklejka z kodem silnika oraz numeren produkcyjny silnika. Silniki o numerach produkcji  000001 do 175973 mają te wałki, które mogą z czasem zacząć stukać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dzieki Muskel, moze na UK byl delikatnie zdlawiony bo wszedzie pokazuje 268KM numer silnika CRTC108920 czyli do sprawdzenia tak jak mowisz. 

Tak patrze po ogloszeniach i wyglada na to ze 3.0 tdi zniklo w 2019 w UK

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie były zdławiane. To jest błąd w ogłoszeniu. Silniki CRTC mają 272 KM. Dopiero w poliftach od 2019 roku były inne jednostki z silnikiem DCPC mającymi 286 KM. Od polifta nosiły nazwę 50 TDI a nie 3.0 TDI. 

Wrzuć w tym wątku ten VIN i poproś o rozkodowanie a zobaczysz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Muskel, to wyjasnia wszystko. Zadnego 2019 nie ma w tym momencie na sprzedaz w UK tak ze widocznie malo kto go bral. Zostaje szukac cos 17/18 bo 2020 poza granica finansowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marekcamaro napisał:

 Zadnego 2019 nie ma w tym momencie na sprzedaz w UK tak ze widocznie malo kto go bral.

Lub leasing się jeszcze nie zakończył. To są dość nowe modele więc przyjmując, że leasing trwa przynajmniej 2 lata, powinny pod koniec tego roku lub w przyszłym pojawić się na rynku wtórnym. To są dość drogie auta z tą jednostką i większość z nich to leasingowce. Nikt normalny nie kupuje nowego auta za 80 tyś Euro bez leasingu.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. A mógł by ktoś dla porównania wstawić film prawidłowo pracującego silnika? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muskel jestes w stanie wysluchac z tego filmiku czy juz walki sie tluka? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marekcamaro napisał:

CRTC108920 to jest anglik czyli stuka kierowcy?

Bank 1,  w tym przypadku strona kierowcy. Do nr seryjnego 175973 wychodziły z tymi wałkami, które mogą stukać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie, Zastanawiam sie nad kupnem gwarancji, wychodzi £1500 na rok. Czy orientuje sie ktos czy ta gwarancja to pokryje i nie beda sie zaslaniac ze to jest zuzycie? (wear and tear)

 

36530_audi_extended-warranty_mar21_nav_v1-3.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.01.2021 o 10:20, puczyl1990 napisał:

Nowy wałek ten poprawiony kosztuje według tego nr 059109012EM  532 euro, używkę można kupić już za 550 PLN. Chyba nie jest jakoś tak strasznie drogo jeśli wymieniać poza ASO. I to jest jedyna poważniejsza wada tego silnika?

Dopytuje tak, bo rozglądam się właśnie za B9, obecnie jeżdżę B8 3.0 TDI po programie, a przesiąść się teraz do 2.0 TDI 190 KM może być trochę słabo. 

Puczyl moglbys wypisac liste czesci z numerami jaka jest potrzebna na wymiane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi drodzy, skąd okazyjna cena tego auta? 

Pisze, że był wymieniany silnik, ktoś chce sprzedać albo zamienic na coś tańszego. Czy ktoś chce się pozbyc tego?

Mechanik mówił, że te silniki przy 200 000 km same się zacierają? Co Wy na to?

 

WWW.OTOMOTO.PL

Audi A4, Czarny, Diesel, 272 KM, 2 967 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest okazyjna cena za auto które ma prawie 300 kkm?

Bywały przypadki zatarcia się tych silników ale nie przy magicznych 200 kkm. Spowodowane jest to pompą oleju o zmiennych wartościach ciśnienia sterowaną mapką sterownika silnika. W niektórych przedziałach obrotów ciśnienie oleju było naprawdopodobniej za niskie. Można to dopasować u tunera i po kłopocie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z kolegów  posiada i  udostępniłby z  elsy  opis ( momenty kolejność)  montażu wałków oraz  rozrządu w  3.0 TDI a dokładniej motor CSWB ( chyba  też jest problem z wałkiem wydechowym  głowica po stronie pasażera).. Z góry wielkie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego Audi i wpadła mi w oko A4 B9 3.0 272KM 10/2017, przebieg 270kkm

Wyposażenie dosyć bogate i wygląd też niczego sobie ;)

Numer silnika 145245 czyli podatna na problemy z walkami rozrządu, jednak do tej pory nie było problemów.

Chciałbym się Was zapytać czy macie jakieś uwagi do pracy silnika?

 

Pytanie czy jeszcze na coś szczególnego zwrócić uwagę przy tym modelu?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc!

Edytowane przez Antro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...