WunZUU Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Siema, dziś wpiąłem vaga i pojawiły mi się dwa błędy: 2 Znalezione: 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Niepokoi mnie tylko błąd tego wałka rozrządu. Sprawa wygląda tak - jak jest zimno po dopaleniu przez około 2 sekundy słychać lekkie klekotanie, potem znika. Ponadto nieraz ma problem z odpaleniem za pierwszym razem - falują obroty i szybko gaśnie, przy drugim odpaleniu jest okej (możliwe że wtryski puszczają gaz). Nie dzieje się tak za każdym razem (co jakiś czas) Dodatkowo co jakiś czas po odpaleniu falują obroty i po jakiś 30 -40 sekundach wraca do normy. Raz wyskoczył błąd nastawnika rozrządu i po skasowaniu już nie wrócił. Chciałbym dowiedzieć się czego to może być wina, czy napinacza rozrządu albo jakiś czujnik? Może położenia wału (słyszałem że też może dawać takie błędy) lub jaskiś inny, źle ustawione wałki? Co mogę sprawdzić, proszę o pomoc.
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 1 błąd to kwestia napinacza, to org czy jakiś zamiennik?
WunZUU Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Oryginalny z tego co wiem, chyba nie był zmieniany. Problem jest w tym że nie uderza o pokrywę zaworów, nie hałasuje poza tym klekotem po odpaleniu na zimnym, ale nie wiem co wydaje ten klekot. Chcę wyeliminować jak najwięcej, żeby nie płacić za wymianę napinacza jeśli jeszcze jest sprawny Edytowane 1 Grudnia 2019 przez WunZUU
przem8 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) 54 minuty temu, WunZUU napisał: po dopaleniu przez około 2 sekundy słychać lekkie klekotanie, Ten typ tak ma. Jakie masz wartości w gr.93? Edytowane 1 Grudnia 2019 przez przem8
WunZUU Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Okej, a jeśli hipotetycznie winne jest cokolwiek innego niż napinacz, bo generalnie jeśli przestawione by były wałki to po każdym odpaleniu powinien być błąd, a tak nie jest, czyli może problem jest w czujniku położenia wałka ten z tyłu silnika albo w tym drugim czujniku wałka tyle że z przodu za obudową rozrządu czyli tam czujnik halla czy coś takiego Edytowane 1 Grudnia 2019 przez WunZUU
WunZUU Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 5 minut temu, przem8 napisał: Ten typ tak ma. Jakie masz wartości w gr.93? A jakie powinny być to zaraz sprawdzę?
przem8 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Ten błąd często się pojawia, u mnie średnio co pół roku. Jeśli jest sporadyczny to olej i sprawdź gr.93 to się więcej dowiesz. Prócz tego log 90+93 podczas normalnej jazdy żeby sprawdzić działanie nastawnika.
WunZUU Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) 8 minut temu, przem8 napisał: Ten błąd często się pojawia, u mnie średnio co pół roku. Jeśli jest sporadyczny to olej i sprawdź gr.93 to się więcej dowiesz. Prócz tego log 90+93 podczas normalnej jazdy żeby sprawdzić działanie nastawnika. Ten błąd pojawił się po raz pierwszy, wcześniej około miesiąc temu był jeszcze jeden błąd P0011 i po skasowaniu nie wrócił - olej ma 6tyś km przejechane. Przez jaki czas robić logi grupy 90+93 i czy na nagrzanym silniku czy nie, bo mam rozwalony termostat i puszcza od razu na pełen obieg. Edytowane 1 Grudnia 2019 przez WunZUU
przem8 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 2 minuty temu, WunZUU napisał: Przez jaki czas robić logi nastawnika Przejedź ile chcesz, może być kilometr albo i 10.
WunZUU Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Teraz, przem8 napisał: Przejedź ile chcesz, może być kilometr albo i 10. Okej, to jutro podeślę logi (: Dzięki za pomoc
WunZUU Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Dobra logi 90+93 podczas spokojnej jazdy ok. 6km - silnik zimny, gaz włączony Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Edytowane 2 Grudnia 2019 przez WunZUU
Tzw1.8tBEX Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 czy on czasem podczas spokojnej jazdy nie powinien pokazywac innych wartości? tzn coś jak u mnie? u ciebie jest non stop OFF Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
WunZUU Opublikowano 3 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2019 I ktoś ma jakiś pomysł? Dzisiaj też brak błędu.
WunZUU Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 Kupiłem z zalanym valvoline 10w40, niedługo będę zmieniał na coś lepszego 5w40
przem8 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Sprawdź czy jak jest na ssaniu to przestawia wałek w gr.90
WunZUU Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 25 minut temu, przem8 napisał: Sprawdź czy jak jest na ssaniu to przestawia wałek w gr.90 Jak dokładnie mam to sprawdzić?
przem8 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Będzie On zamiast Off i wartość cf około 21. Możesz mieć tak, że faza działa tylko w momencie ssania, a w czasie jazdy nie. Mam tak w a3 i w różnych sterownikach różnie to występowało. Ale w bex powinno działać podczas jazdy przy umiarkowanym obciążeniu ale różne są przypadki. Przy pełnym bucie zmienna faza zawsze jest wyłączona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się