Grzes A4 Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 mi szrpało jak miałem dziure w tej krótkiej rurze gumowej cisnieniowej od turba. sprawdz wszystkie weze moze to przez to
wojciu0308 Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 Rura tysz może być ale nie koniecznie grześ Marcin a jak z moca jest czym jechać czy ledwo sie toczy?
marcin1371 Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Od początku problem wygląda tak, działo się tak od kiedy pamiętam że szarpał jak się przyśpieszało w przedziale obrotów od 1700-1800 do 2000 obr/min zrobiłem logi niby wszystko ok ale przepływka mi się nie podobała bo w tym przedziale obrotów miała wartości 1200 więc nic dziwnego że szarpie bo myśli ze jest za***iście dużo powietrza więc pakuje oporowo paliwa i mieszanka wychodzi za bogata wyczyściłem przepływke troszkę zmalały wartości i ciut mniej szarpało wie postanowiłem wymienić na nowa pow wydaniu 330 zł dalej to samo ale teraz już można w miarę normalnie przyspieszać. EGR wyczyszczony okazało się że fryce zaślepili sterowanie EGR odetkałem ale poza delikatniejsza prac silnika na wolnych obrotach nie stwierdziłem żadnych innych efektów. Żadnych ubytków mocy nie stwierdziłem ale też nie jeździłem żadnym innym AJM-em więc nie wiem jak powinien się zbierać a4 b6 101 km została w tyle a a3 130 km nie mogła mnie za bardzo odejść więc chyba jest ok. Wybiorę się jeszcze na jakieś strojenie turbiny i reszty może coś sztanga jest pokręcona. Mam jeszcze jeden pomysł zaślepić dolot spalin do EGR może się uchyla bo w tym przedziale wstaje turbina i jest maksymalne doładowanie. jutro jade w trase 600 km więc zobaczę jak będzie ze spalaniem na nowej przepływce bo ostatnio na trasie 100 km wciągnął 6,5 litra to chyba jak na trase na tempomacie troszkę za dużo przy prędkości 115 km/h.
Grzes A4 Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 no spalanie srednie zalezy jak jezdzisz jeszcze. sprawdz wszystko do okoła turbiny. ale jak 130 nie mogła ci za bardzo odejsc to przerywanie nie powinno miec miejsca jedno wyklucza drugie. dziwna sprawa. oby okazala sie pierola. ale za to masz nowa przepływke bedzie od kogo podmieniac
marcin1371 Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Napisałem ze cała trasę leciałem na tempomacie ustawionym na 115 km/h więc troszkę za dużo. Przerywane jest wylko w przedziale 1700-2000 odr/min wiec przy zmianie biegów powyżej 2000 obr nie szarpie wiem ze ktoś zaraz napisze że może to za małe obroty ale najgorzej jest jak się jedzie 90 na 5 biegu i chce się przyśpieszyć to szarpie . Przepływke mam nowa i stararą po przetestowaniu u chętnego na sprzedaż po czyszczeniu na logach pokazywała jak ta nowa co kupiłem więc myślę że jest sprawna.
Grzes A4 Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 czaje co mówisz i popieram twoje przemyslenia. moze łapiesz notlaufa. poczytaj o tym, wczesne objawy mogą byc rózne
marcin1371 Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Notlauf to całkowite odcięcie turbiny jak przeładuje a u mnie turbinka pakuje ile trzeba no może w tym przedziale o 100 więcej niż wymaga mapa ze sterownika ale to nie powinien być problem ludzie łapią notlaufa jak maja przeładowanie w granicy 200 300 a u mnie jest objaw jak by silnik podskakiwał nie ma spadku mocy przy szarpaniu tylko czuć drżenie silnika ale ciągnie normalnie. Poduszki pod silnikiem sprawdzone wszystkie sztywne silnik ani nie drgnie.
Grzes A4 Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 ja go miałem i czesc z tych obiawow mialem dlatego mowie. no to juz nie mam pojecia narazie co to moze byc, skoro turbina ok przeplywka ok. przewody ok. poduszki i tlumienie ok. hmmm ciezko cos wymyslec. drugi link moze to byc to http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=165655.0;highlight=szarpie+gdy+przyspiesza http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=198630.0;highlight=szarpie+gdy+przyspiesza
marcin1371 Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Filtr wymieniałem przy wymianie oleju w tamtym roku i nic nie pomogło . Te dwa linki są silników z pompą a ja jej nie mam.
sebski1993 Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 a jest różnica w szarpaniu na zimnym a na ciepłym silniku?
marcin1371 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 sprawdze czy na zimnym tez szarpie bo staram się spokojnie jeździć jak jest zimny [br]Dopisany: 24 Lipiec 2011, 00:18_________________________________________________na zimnym tak samo jak nie gorzej.
jedrekx Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Zapraszam do udziału w głosowaniu na Najładniejsze zdjęcie A4 do kalendarza na rok 2010: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=115921.885 pozdrawiam i zapraszam do nadsyłania zdjęć!
wojciu0308 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zapraszam do udziału w głosowaniu na Najładniejsze zdjęcie A4 do kalendarza na rok 2010: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=115921.885 pozdrawiam i zapraszam do nadsyłania zdjęć! toż to żeby jeszcze było co fotografofać :gwizdanie:
marcin1371 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Walnij zdjecie twojego cuda z garażu 1 miejsce masz jak w banku
Hubi241 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Witam Wszystkich Mam takie pytanie kogo polecacie jako mechanika od audi ?? Mam mały problem z ABS słychać lekkie trykanie przy wolnym hamowaniu z małych prędkości
Grzes A4 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 sprawdz czy wogole masdz jeszcze klocki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się