Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z paskiem po wymianie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

A4 B8 2012 polift 2,0 TDI CJCC. Po wymianie kompletnego rozrządu wraz z pompą wody pasek się dziwnie zachowuje i pływa:

 

 

Silnik pracuje normalnie. Gdzie szukać problemu? Czy po takiej akcji od razu wymienić pasek na nowy? 

 

Opublikowano
Godzinę temu, qmek napisał:

Witam,

 

A4 B8 2012 polift 2,0 TDI CJCC. Po wymianie kompletnego rozrządu wraz z pompą wody pasek się dziwnie zachowuje i pływa:

 

 

Silnik pracuje normalnie. Gdzie szukać problemu? Czy po takiej akcji od razu wymienić pasek na nowy? 

Jakiej firmy rozrząd zamontowales? To nie problem z silnikiem czy osprzętem a samym paskiem. Paski cięte są z rękawa i ten jest krzywo uciety, dlatego cyklicznie pływa. Wg mnie nic się nie powinno stać ale masz gwarancję na rozrząd więc dlaczego by nie skorzystać. Na pewno nie oddadzą za demontaż tego i montaż następnego. 

Opublikowano

Firmy SKF. Boję się, że pęknie ten pasek po jakimś czasie. 

Opublikowano
W dniu 9.12.2019 o 21:56, corradoowner napisał:

Jakiej firmy rozrząd zamontowales? To nie problem z silnikiem czy osprzętem a samym paskiem. Paski cięte są z rękawa i ten jest krzywo uciety, dlatego cyklicznie pływa. Wg mnie nic się nie powinno stać ale masz gwarancję na rozrząd więc dlaczego by nie skorzystać. Na pewno nie oddadzą za demontaż tego i montaż następnego. 

Miałeś rację. Problemem był wadliwy pasek. Po wymianie na inny wszystko idealnie. 

Przestrzegam przed kupowaniem od użytkownika niem-cars na jednym ze znanych portali aukcyjnych. Musiałem dokupić pasek gdzie indziej. Obsługa osiągnęła dno. 

Opublikowano

Ale to chyba nie sprzedawca winien tylko producent? 

Opublikowano (edytowane)

Co zrobiłeś z tym paskiem SKF ?.

SKF to bardzo rzetelna firma sama pasków nie produkuje zleca je firmom od gumy kiedyś dla SKF robiło paski Dayco, radzę pasek wysłać do SKF z opisem wady.

Miałem kiedyś problem z produktem SKF i po złożeniu do nich reklamacji otrzymałem rekompensatę w częściach z nawiązką, która pokryła nawet włożoną robociznę.

Sprzedawca nic nie winien jakości paska, rolki, pompy czy tak dalej, nawet nie powinien mieć możliwości zaglądania do produktu i otwierania opakowania.

Uważam, że paski powinny być szczelnie pakowane w sztywne opakowania otwierane tuż przed montażem, patrz zasady obchodzenia się z paskiem przed jego montażem.

Edytowane przez KINIAM
Opublikowano
12 godzin temu, qmek napisał:

 Problemem był wadliwy pasek. Po wymianie na inny wszystko idealnie.

Jakiej firmy teraz pasek ?.

Conti ? Gates ?.

Opublikowano

To jasne, że wina jest po stronie producenta ale sprzedawca pośredniczy w procesie reklamacji a z tym byl problem. Ewidentnta wina paska bo po podmianie na stary wszystko idealnie:

Sprzedawca robi ze mnie idiote, że na pewno źle złożone, że nie wiem jak działają reklamacje, że on będzie miał problem z księgowościa a co mnie to interesuje auto mam rozebrane na podjeździe gdzie kolejnego dnia potrzebuje jechać w trasę a ten każe mi całość rozbierać włącznie z pompą wody i odesłać na swój koszt bez gwarancji, że odzyskam pieniądze. O tonie rozmowy w ogole nie wspominam. Generalnie podejście: mam to w d*pie - radź sobie. To chyba nie tak powinno wyglądać? 

Teraz pasek gates, niestety musiałem go kupić a swój koszt. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...