qmek Opublikowano 9 Grudnia 2019 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Witam, A4 B8 2012 polift 2,0 TDI CJCC. Po wymianie kompletnego rozrządu wraz z pompą wody pasek się dziwnie zachowuje i pływa: df38c1fc-00f8-46e8-8573-4ba1c0b153da.mp4 Silnik pracuje normalnie. Gdzie szukać problemu? Czy po takiej akcji od razu wymienić pasek na nowy?
corradoowner Opublikowano 9 Grudnia 2019 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Godzinę temu, qmek napisał: Witam, A4 B8 2012 polift 2,0 TDI CJCC. Po wymianie kompletnego rozrządu wraz z pompą wody pasek się dziwnie zachowuje i pływa: df38c1fc-00f8-46e8-8573-4ba1c0b153da.mp4 7 MB · 0 pobrań Silnik pracuje normalnie. Gdzie szukać problemu? Czy po takiej akcji od razu wymienić pasek na nowy? Jakiej firmy rozrząd zamontowales? To nie problem z silnikiem czy osprzętem a samym paskiem. Paski cięte są z rękawa i ten jest krzywo uciety, dlatego cyklicznie pływa. Wg mnie nic się nie powinno stać ale masz gwarancję na rozrząd więc dlaczego by nie skorzystać. Na pewno nie oddadzą za demontaż tego i montaż następnego.
qmek Opublikowano 9 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2019 Firmy SKF. Boję się, że pęknie ten pasek po jakimś czasie.
qmek Opublikowano 12 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2019 W dniu 9.12.2019 o 21:56, corradoowner napisał: Jakiej firmy rozrząd zamontowales? To nie problem z silnikiem czy osprzętem a samym paskiem. Paski cięte są z rękawa i ten jest krzywo uciety, dlatego cyklicznie pływa. Wg mnie nic się nie powinno stać ale masz gwarancję na rozrząd więc dlaczego by nie skorzystać. Na pewno nie oddadzą za demontaż tego i montaż następnego. Miałeś rację. Problemem był wadliwy pasek. Po wymianie na inny wszystko idealnie. Przestrzegam przed kupowaniem od użytkownika niem-cars na jednym ze znanych portali aukcyjnych. Musiałem dokupić pasek gdzie indziej. Obsługa osiągnęła dno.
aprox99 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Ale to chyba nie sprzedawca winien tylko producent?
KINIAM Opublikowano 13 Grudnia 2019 Opublikowano 13 Grudnia 2019 (edytowane) Co zrobiłeś z tym paskiem SKF ?. SKF to bardzo rzetelna firma sama pasków nie produkuje zleca je firmom od gumy kiedyś dla SKF robiło paski Dayco, radzę pasek wysłać do SKF z opisem wady. Miałem kiedyś problem z produktem SKF i po złożeniu do nich reklamacji otrzymałem rekompensatę w częściach z nawiązką, która pokryła nawet włożoną robociznę. Sprzedawca nic nie winien jakości paska, rolki, pompy czy tak dalej, nawet nie powinien mieć możliwości zaglądania do produktu i otwierania opakowania. Uważam, że paski powinny być szczelnie pakowane w sztywne opakowania otwierane tuż przed montażem, patrz zasady obchodzenia się z paskiem przed jego montażem. Edytowane 13 Grudnia 2019 przez KINIAM
KINIAM Opublikowano 13 Grudnia 2019 Opublikowano 13 Grudnia 2019 12 godzin temu, qmek napisał: Problemem był wadliwy pasek. Po wymianie na inny wszystko idealnie. Jakiej firmy teraz pasek ?. Conti ? Gates ?.
qmek Opublikowano 14 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2019 To jasne, że wina jest po stronie producenta ale sprzedawca pośredniczy w procesie reklamacji a z tym byl problem. Ewidentnta wina paska bo po podmianie na stary wszystko idealnie: 0f726460-7df9-40a1-83ba-1f21f23e657a.MP4 Sprzedawca robi ze mnie idiote, że na pewno źle złożone, że nie wiem jak działają reklamacje, że on będzie miał problem z księgowościa a co mnie to interesuje auto mam rozebrane na podjeździe gdzie kolejnego dnia potrzebuje jechać w trasę a ten każe mi całość rozbierać włącznie z pompą wody i odesłać na swój koszt bez gwarancji, że odzyskam pieniądze. O tonie rozmowy w ogole nie wspominam. Generalnie podejście: mam to w d*pie - radź sobie. To chyba nie tak powinno wyglądać? Teraz pasek gates, niestety musiałem go kupić a swój koszt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się