Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zakup AUDI A4 B7 2.7TDI 180KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie,

Mam do was ogromną prośbę, mianowicie przymierzam się do zakupu fury od dłuższego czasu. Z uwagi, że moje oczko w głowie czyli b6 będzie na cześć przymierzam się do zakupu B7. I z mojej strony takie pytanie, może ktoś się orientuje czy może nawet kupował już raport DNA poprzez podanie VIN. Mianowicie ja pierwszy raz użyłem tego narzędzia i mam pewne wątpliwości. Dlaczego ? Dlatego ponieważ w raporcie nie ma historii serwisowania. W ogłoszeniu gość ma wpisane 215tys nalotu i 2007r. Zapewnia bez wypadkowość samochodu. Nawet powiedział, że wróci mi za drogę jeśli faktycznie coś znajdę mogę z czujnikiem przyjeżdżać itp . Wszystko biorę z przymrużeniem oczu.

Dlatego w załączniku  załączę pełen Raport fury do wglądu, może ktoś podzieli się sugestiami na temat tego wozu. Ogólnie samochód jest z okolic Poznania dokładnie SWARZĘDZ może akurat ktoś mieszka w tych okolicach. Ja się tam wybieram ale to przed nowym rokiem z uwagi że mam kawałek. Nie wiem czy też dobre miejsce na temat.

 

Raport_autoDNA_WAUZZZ8EX7A198265.pdf

Edytowane przez oneskypemen
Opublikowano

Nie bój się tego silnika jest fajny ale podstawa to jak pojedziesz oglądać to niech właściciel go nie odpala po nocy tylko zrobi to przy Tobie bo wtedy będzie słychać czy przy odpalaniu nie hałasuje rozrząd bo jak hałasuje to wymiana 7 tys 

 

Opublikowano
12 minut temu, Ziewal napisał:

Nie bój się tego silnika jest fajny ale podstawa to jak pojedziesz oglądać to niech właściciel go nie odpala po nocy tylko zrobi to przy Tobie bo wtedy będzie słychać czy przy odpalaniu nie hałasuje rozrząd bo jak hałasuje to wymiana 7 tys 

 

Dzięki ? Też tak słyszałem i tak w sumie byłem już jeden egzemplarz oglądać i na takiej zasadzie jak mówisz. Otworzyłem maskę i czekałem aż odpali by posłuchać. Akurat tamta jednostka była 3.0 z 2005r  automat quattro

Ale zdecydowałem że bezpieczniej będzie kupić manualna i 2.7 ?

Opublikowano

Słabo z tym DNA,kolega zamówił raport na auto z Kanady i dostał bardzo dużo danych i sporo fotek,łącznie z opisem uszkodzeń.

Opublikowano
30 minut temu, oneskypemen napisał:

Dzięki ? Też tak słyszałem i tak w sumie byłem już jeden egzemplarz oglądać i na takiej zasadzie jak mówisz. Otworzyłem maskę i czekałem aż odpali by posłuchać. Akurat tamta jednostka była 3.0 z 2005r  automat quattro

Ale zdecydowałem że bezpieczniej będzie kupić manualna i 2.7 ?

Bez sensu pchać sie w 2.7... ma wszystkie te same bolączki co 3.0, a jest wykrastrowany i często bez Quattro, w 3.0 zawsze jest Quattro i wtedy jest w miare bezproblemowy automat tip w przeciwienstwie do 2.7 ktore potrafi byc z multi.

Wszystko zależy od egzemplarza, ale moim zdaniem bez sensu, zarówno rozrząd jak i wtryski czy klapy w kosztach są te same.

Opublikowano
6 minut temu, golden87 napisał:

Bez sensu pchać sie w 2.7... ma wszystkie te same bolączki co 3.0, a jest wykrastrowany i często bez Quattro, w 3.0 zawsze jest Quattro i wtedy jest w miare bezproblemowy automat tip w przeciwienstwie do 2.7 ktore potrafi byc z multi.

Wszystko zależy od egzemplarza, ale moim zdaniem bez sensu, zarówno rozrząd jak i wtryski czy klapy w kosztach są te same.

Wszystko spoko no ale ze skrzynią różnie jest, nikt nie zagwarantuje bezawaryjności. Też na samym początku patrzyłem n 3.0TDI, ale w sumie popatrzyłem też z drugiej strony na to w inny sposób. Tutaj manual bez quarto ale mniejsze spalanie i odpada skrzynia biegów.  Jednak jeśli samochód ma quarto chcąc nie chcąc spali więcej nie ma siły :)

Opublikowano
27 minut temu, oneskypemen napisał:

Wszystko spoko no ale ze skrzynią różnie jest, nikt nie zagwarantuje bezawaryjności. Też na samym początku patrzyłem n 3.0TDI, ale w sumie popatrzyłem też z drugiej strony na to w inny sposób. Tutaj manual bez quarto ale mniejsze spalanie i odpada skrzynia biegów.  Jednak jeśli samochód ma quarto chcąc nie chcąc spali więcej nie ma siły :)

Tyle ze powyzej pewnej mocy, auto w osce nie ma sensu... Wiecej pali, różnica spalania w 2.7 a 3.0 będzie ile... z litr.

Pozatym 3.0 tdi w manualu tez występowały :D

Jak chcesz tani silnik w obsludze, i oska nie robi Ci problemu, to takie BPW po chipsie bedzie mialo niewiele gorsze osiagi od fabrycznego 2.7.

Jak pchać sie w taki drogi motor w obsłudze to chociaż czerpać z tego korzyści takie moje zdanie.

Opublikowano (edytowane)

2.7 i 3.0 to identyczne silniki różniące się tłokami i turbiną  więc lepiej brać 3.0 bo spalanie będzie identyczne, moje 2.7 pali w  mieście 10-12 i 2.7 nie występowało w quattro tylko multi i manual, multi dlatego dali do 2.7 bo nie lubi dużego momentu obrotowego max 400 nm. Szukaj 3.0 bo jak zrobisz wirusa to spokojnie 270-280 KM a w 2.7 ja zrobiłem 205 KM bo na więcej już wtryski nie pozwalają 

Edytowane przez Ziewal
Opublikowano
30 minut temu, Ziewal napisał:

2.7 i 3.0 to identyczne silniki różniące się tłokami i turbiną  więc lepiej brać 3.0 bo spalanie będzie identyczne, moje 2.7 pali w  mieście 10-12 i 2.7 nie występowało w quattro tylko multi i manual, multi dlatego dali do 2.7 bo nie lubi dużego momentu obrotowego max 400 nm. Szukaj 3.0 bo jak zrobisz wirusa to spokojnie 270-280 KM a w 2.7 ja zrobiłem 205 KM bo na więcej już wtryski nie pozwalają 

14 godzin temu, Ziewal napisał:

 

To może coś takiego 

936572591_;slot=1;filename=eyJmbiI6Inoze
WWW.OTOMOTO.PL

Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Czarny, Metalik, Nie Perłowy...

 

Opublikowano

Bardzo ładna ale do ceny trzeba doliczyć opłaty czyli jakieś 3-4 tys no i tekst „bardzo ekonomiczne” mnie rozjebał ?

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Ziewal napisał:

Bardzo ładna ale do ceny trzeba doliczyć opłaty czyli jakieś 3-4 tys no i tekst „bardzo ekonomiczne” mnie rozjebał ?

No gość z ekonomicznościa poleciał po bandzie fakt ? Nie wiem nie pytałem o to czy do opłat czy po opłatach. Natomiast zapytałem o VIN wysyłając wiadomość. Gość odczytał ale nie odpowiedział więc nie wiem co mam o tym myśleć. 

Ogólnie to się bardzo poważnie zastanawiam co robić, bo w garażu stoi moja b6 ze skasowanym tyłem. Jak gość mi się starym mercem wje..bal za przeproszeniem w dupke to samochód do grubszej roboty. Silnik po kapitalnym, więc tak myślę by znaleźć coś innego i wymienić motor 130km później chip i jazda. Bez zmartwień i dodatkowych kosztów. Z drugiej strony kultura pracy v6 chodzi za mną ?

Edytowane przez oneskypemen
Opublikowano

Zadzwoń i zapytaj o vin i przy okazji o opłaty a jak będzie się wykręcał no to wiadomo, że mina 

Opublikowano
18 godzin temu, oneskypemen napisał:

No gość z ekonomicznościa poleciał po bandzie fakt ? Nie wiem nie pytałem o to czy do opłat czy po opłatach. Natomiast zapytałem o VIN wysyłając wiadomość. Gość odczytał ale nie odpowiedział więc nie wiem co mam o tym myśleć. 

Ogólnie to się bardzo poważnie zastanawiam co robić, bo w garażu stoi moja b6 ze skasowanym tyłem. Jak gość mi się starym mercem wje..bal za przeproszeniem w dupke to samochód do grubszej roboty. Silnik po kapitalnym, więc tak myślę by znaleźć coś innego i wymienić motor 130km później chip i jazda. Bez zmartwień i dodatkowych kosztów. Z drugiej strony kultura pracy v6 chodzi za mną ?

To kup odpowiednio taniej B7 z zajechanym motorem np. BRD (lubią padać) lub inna 16v, najlepiej w Quattro, a potem tylko przeswapowac i mody i jazda :)

Opublikowano

odpuść sobie 2.7 ekonomiczna porażka, 3.0 spoko ale pamiętaj że to "auto skarbonka"

Opublikowano
W dniu 14.12.2019 o 22:39, golden87 napisał:

Tyle ze powyzej pewnej mocy, auto w osce nie ma sensu... Wiecej pali, różnica spalania w 2.7 a 3.0 będzie ile... z litr.

Pozatym 3.0 tdi w manualu tez występowały :D

Jak chcesz tani silnik w obsludze, i oska nie robi Ci problemu, to takie BPW po chipsie bedzie mialo niewiele gorsze osiagi od fabrycznego 2.7.

Jak pchać sie w taki drogi motor w obsłudze to chociaż czerpać z tego korzyści takie moje zdanie.

Dzięki Panowie,

Szukam, szukam ciągle coś ciekawego i nic sensownego nie widzę. Było coś po dobrych pieniądzach ale momentalnie schodzą takie samochody 

Opublikowano

A co z tym czarnym nie podał gość vinu ?

Opublikowano
1 godzinę temu, Ziewal napisał:

A co z tym czarnym nie podał gość vinu ?

Nie nie odpisał na wiadomość. Może trzeba po prostu zadzwonić i zapytać o VIN. Tak śledzę oferty i znów pojawiła się fajna fura 3.0 2007r 

Tak się zastanawiam, bo przecież silnik gdyby faktycznie okazał się za jakiś czas skarbonka. Zawsze można oddać na złom lub sprzedać i włożyć tam 1.9 ?

938613384_;slot=1;filename=eyJmbiI6Ind0d
WWW.OTOMOTO.PL

Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Czarny, Metalik, Nie Perłowy...

 

Opublikowano

Jeżeli mój brat zdecyduje się sprzedać styczeń luty swoje auto które ja od niego chce kupić to wtedy moje b7 będzie na sprzedaż 

Opublikowano
8 godzin temu, oneskypemen napisał:

Nie nie odpisał na wiadomość. Może trzeba po prostu zadzwonić i zapytać o VIN. Tak śledzę oferty i znów pojawiła się fajna fura 3.0 2007r 

Tak się zastanawiam, bo przecież silnik gdyby faktycznie okazał się za jakiś czas skarbonka. Zawsze można oddać na złom lub sprzedać i włożyć tam 1.9 ?

938613384_;slot=1;filename=eyJmbiI6Ind0d
WWW.OTOMOTO.PL

Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy...

 

https://www.facebook.com/groups/555126938019393/permalink/1186781751520572/?sale_post_id=1186781751520572

Upg można zrobić albo swap ac avfa jakby kupił za 20 można by fajnie zrobić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...