Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odcina auto przy 3 tysiącach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Posiadam Audi a4 b8 2,0 143km problem dotyczy...-Odcina auto przy 3 tysiacach a do tych 3 tysiecy auto ladnie przyspiesza i jedzie idealnie,magiczne 3 tysiace i odcina auto wiecej nie przekroczy max 130 pojedzie i zwalnia....czy ktoś z Państwa wie gdzie może byc usterka? Bylo u kilku mechaników...pol auta mi wymienili a dalej problem jest :(

Opublikowano

Trochę brzmi  jakby turbo się wieszało i samochód wpadał w tryb awaryjny, do turbiny ktoś zaglądał? 

 

Opublikowano

Tak mechanik zaglądał, wyczyscil nawet i wg niego turbo jest dobre i nie wie dlaczego sie tak dzieje. Czy moze to byc wina zaworów podcisnienia turbiny?

Opublikowano (edytowane)

Skoro auto odcina przy 3 tyś musi generować błędy. Co mówi diagnostyka ?

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano

 1.....Module J179 P0684

2.....Sensor G42 P0113 00 (032) signal too high

Opublikowano

Pierwszy błąd od świec nie ma nic wspólnego z mocą czy odcinką , drugi to błąd czujnika temperatury zasysanego powietrza on może mieć wpływ na odcięcie powyżej 3 tyś.Jeśli był wymieniony i nic to nie zmieniło do sprawdzenia wiązka elektryczna, lub sam sam czujnik może być kiepskiej jakości. Zapewne check świeci się na desce.

Opublikowano

Nie nie na desce nic sie wlasnie nie świeci i tylko te dwa błędy. Dziękuję za wiadomości od Pana, czujnik byl wymieniony ale mozliwe ze jest kiepski - to spróbuje w samym audi zamowic czujnik i sprawdzimy

Opublikowano

na początek proponuje sprawdzić wiązkę, a nie wymieniać na ślepo wszystko po kolei jak poprzedni mechanicy. W jakich okolicznościach się to stało ?

Opublikowano

Auto jezdzilo normalnie 160 170km/h itd i tak z dnia na dzien bez konkretnego zdarzenia

Opublikowano

czujnik zasysanego powietrza jak zostal odpiety to zapalila  sie kontrolka spirali i teraz nie wiem czy dziala czy dziala ale nieprawidlowo

Opublikowano
2 godziny temu, Motylek876 napisał:

Tak mechanik zaglądał, wyczyscil nawet i wg niego turbo jest dobre i nie wie dlaczego sie tak dzieje. Czy moze to byc wina zaworów podcisnienia turbiny?

Dziwny to mechanik, czyści coś czego może nie trzeba czyścić a podciśnienia nie sprawdził.

Turbina, powietrze, paliwo to podstawa zaczynamy od  mechanicznych usterek, styki elektryczne czujników potem to tylko podłączenie pod diagnostykę.

Żaden ze mnie mechanik ot takie podstawy a tak dokładniej to znam silniki w swojej rodzinie.

Temat mnie zainteresował będę obserwował i czekał na zlokalizowanie usterki.

Opublikowano

Dokładnie auto było u wymieniaczy, a nie mechaników. Napisałem co trzeba sprawdzić , dodatkowo szczelność układu plus wszystkie podciśnienia i zawory. Skoro po wymianie czujnika błąd dalej jest to albo czujnik marnej jakości albo wiązka. W blokach pomiarowych do sprawdzenia temperatura jaką widzi czujnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...