Motylek876 0 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Posiadam Audi a4 b8 2,0 143km problem dotyczy...-Odcina auto przy 3 tysiacach a do tych 3 tysiecy auto ladnie przyspiesza i jedzie idealnie,magiczne 3 tysiace i odcina auto wiecej nie przekroczy max 130 pojedzie i zwalnia....czy ktoś z Państwa wie gdzie może byc usterka? Bylo u kilku mechaników...pol auta mi wymienili a dalej problem jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 472 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Trochę brzmi jakby turbo się wieszało i samochód wpadał w tryb awaryjny, do turbiny ktoś zaglądał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motylek876 0 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Tak mechanik zaglądał, wyczyscil nawet i wg niego turbo jest dobre i nie wie dlaczego sie tak dzieje. Czy moze to byc wina zaworów podcisnienia turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) Skoro auto odcina przy 3 tyś musi generować błędy. Co mówi diagnostyka ? Edytowane 16 Grudnia 2019 przez Tom A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motylek876 0 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 1.....Module J179 P0684 2.....Sensor G42 P0113 00 (032) signal too high Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Pierwszy błąd od świec nie ma nic wspólnego z mocą czy odcinką , drugi to błąd czujnika temperatury zasysanego powietrza on może mieć wpływ na odcięcie powyżej 3 tyś.Jeśli był wymieniony i nic to nie zmieniło do sprawdzenia wiązka elektryczna, lub sam sam czujnik może być kiepskiej jakości. Zapewne check świeci się na desce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motylek876 0 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Nie nie na desce nic sie wlasnie nie świeci i tylko te dwa błędy. Dziękuję za wiadomości od Pana, czujnik byl wymieniony ale mozliwe ze jest kiepski - to spróbuje w samym audi zamowic czujnik i sprawdzimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 na początek proponuje sprawdzić wiązkę, a nie wymieniać na ślepo wszystko po kolei jak poprzedni mechanicy. W jakich okolicznościach się to stało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motylek876 0 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Auto jezdzilo normalnie 160 170km/h itd i tak z dnia na dzien bez konkretnego zdarzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motylek876 0 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 czujnik zasysanego powietrza jak zostal odpiety to zapalila sie kontrolka spirali i teraz nie wiem czy dziala czy dziala ale nieprawidlowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 2 godziny temu, Motylek876 napisał: Tak mechanik zaglądał, wyczyscil nawet i wg niego turbo jest dobre i nie wie dlaczego sie tak dzieje. Czy moze to byc wina zaworów podcisnienia turbiny? Dziwny to mechanik, czyści coś czego może nie trzeba czyścić a podciśnienia nie sprawdził. Turbina, powietrze, paliwo to podstawa zaczynamy od mechanicznych usterek, styki elektryczne czujników potem to tylko podłączenie pod diagnostykę. Żaden ze mnie mechanik ot takie podstawy a tak dokładniej to znam silniki w swojej rodzinie. Temat mnie zainteresował będę obserwował i czekał na zlokalizowanie usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Dokładnie auto było u wymieniaczy, a nie mechaników. Napisałem co trzeba sprawdzić , dodatkowo szczelność układu plus wszystkie podciśnienia i zawory. Skoro po wymianie czujnika błąd dalej jest to albo czujnik marnej jakości albo wiązka. W blokach pomiarowych do sprawdzenia temperatura jaką widzi czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się