Avari Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Witam. Dziś jadąc ze stałą prędkością zaczęła mi mrygać kontrolka od świec. Auto straciło moc. Po ponowym uruchomieniu kontrolka zgasła i moc wróciła. Zrobiłem później 50 km i było już dobrze. Przekopałem forum i błąd który mi wyskoczył ( P0234- Regulacja ciśnienie doładowanie Powyżej granicy regulacji) jest dośc obszerny od DPF po zawory i silniki do wymiany. Obawiam się, że auto może nie podołac wyjazdowi w góry a mam do zrobienia dużo kilometrów. DPF był sprawdzany i jest bodajże na poziomie ok 35% zapełnienia. Innych błędów niż P0234 brak. Pytanie- Kiedy błąd się znowu pojawi od czego zacząć? Myślałem nad czyszczeniem turbo. Mechanik krzyknął mi 750 za regenerację z czego zobaczyłem że nie oplaca się to bo można wysłac swoje turbo i dostać zregenerowaną za ok 600. Pozatym chyba bez sensu brać się od razu za regenerację. Co sądzicie, co robić ?
ori52 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Turbo ci przeładowuje i auto wpada w tryb awaryjny. Pewnie kierowniczki w turbinie sie zapiekly. Wyszysc i powinno smigac jak nie da sie wyczyscic to 2 turbo.
Kimas97 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Miałem ten sam błąd. Czyszczenie nic nie dało dwa tygodnie pojeździłem i znowu błąd wyskoczył tylko kasa wydana na marne. Zawór N75 też wymieniłem dalej było to samo. W końcu zdecydowałem się na nowe Turbo ( zregenerowane ) i jest ponad rok spokój. Czyszczenia nie polecam, było kilka wątków z Twoim błędem tu na forum i prawie każdy odradzał ten zabieg.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się