Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A3 8P 3.2 V6 Tarcze i klocki?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przyszedł czas na wymianę tarcz i klocków z przodu w moim małym pudełku. Niestety jak to bywa nie jestem dobrze obeznany w temacie hamulców i tu pojawia się kilka pytań/problemow. Wiem że tarcza 345mm ale nie znam innych parametrów przydatnych podczas odpowiedniego doboru tarczy, to problem pierwszy. 

Innym jest jak to często bywa co założyć? Jaki zamontować zestaw aby być w pełni zadowolonym. Po ostatniej wymianie tarcz i klocków w innym aucie  A4 B8 też tarcze 345 OZ + obecnie klocek TRW  nie jestem do końca zadowolony. Dlatego teraz mam nadzieje zebrać więcej informacji. Głównie zależy mi na odpowiednio dobrej sile hamowania oraz na tym aby przy hamowaniu z większych prędkości 170+ nie dudniły, hałasowały no i nie kończyły się :facepalm: Będę wdzięczny za wszelkie sugestie jakiś sprawdzonych zestawów szczególnie od osób, które lubią agresywniejszą jazdę :wink:  Interesują mnie zarówno tarcze gładkie jak i nacinane czy nawiercane choć bardziej z tendencją na te drugie. 

Przy okazji jeśli ktoś posiada jakieś rzetelne informacje w temacie nacinanych bądź nawiercanych tarcz. Wyczytałem ze takie tarcze zawsze będą głośniejsze od zwykłych gładkich, czy to prawda? 

Opublikowano
5 godzin temu, Seikokilla napisał:

Przyszedł czas na wymianę tarcz i klocków z przodu w moim małym pudełku. Niestety jak to bywa nie jestem dobrze obeznany w temacie hamulców i tu pojawia się kilka pytań/problemow. Wiem że tarcza 345mm ale nie znam innych parametrów przydatnych podczas odpowiedniego doboru tarczy, to problem pierwszy. 

Innym jest jak to często bywa co założyć? Jaki zamontować zestaw aby być w pełni zadowolonym. Po ostatniej wymianie tarcz i klocków w innym aucie  A4 B8 też tarcze 345 OZ + obecnie klocek TRW  nie jestem do końca zadowolony. Dlatego teraz mam nadzieje zebrać więcej informacji. Głównie zależy mi na odpowiednio dobrej sile hamowania oraz na tym aby przy hamowaniu z większych prędkości 170+ nie dudniły, hałasowały no i nie kończyły się :facepalm: Będę wdzięczny za wszelkie sugestie jakiś sprawdzonych zestawów szczególnie od osób, które lubią agresywniejszą jazdę :wink:  Interesują mnie zarówno tarcze gładkie jak i nacinane czy nawiercane choć bardziej z tendencją na te drugie. 

Przy okazji jeśli ktoś posiada jakieś rzetelne informacje w temacie nacinanych bądź nawiercanych tarcz. Wyczytałem ze takie tarcze zawsze będą głośniejsze od zwykłych gładkich, czy to prawda? 

Robert daj gładkie tarcze Zimmermanna + klocki Ferodo DS FDS1629 - DS nie występuje w zacisku do golfa i A3 ale wystarczy przelutować wtyczkę bo klocek jest ten sam.

Opublikowano

Ostatnio z gładkich OZ to nie jestem do końca zadowolony dlatego te pytania. Wciąż myślę i dumam :eusathink:

Opublikowano
3 godziny temu, Seikokilla napisał:

Ostatnio z gładkich OZ to nie jestem do końca zadowolony dlatego te pytania. Wciąż myślę i dumam :eusathink:

To założ Brembo czy Textara.  Nawiercane/nacinane na pewno głośniej będą pracować a różnicy w skuteczności nie odczujesz.

Opublikowano

Poważnie Brembo ?

Ostatnimi czasy nie cieszą się szczególnym uznaniem.

Wandej tu się nie zgodzę.

Po przesiadce na swap z S4 B7 (nacinane + nawiercane tarcze Rotinger GT front  + Bozarto GTR tył na klockach Hella Pagid) + oplot auto staje dęba.

Nie zauważam żeby setup był głośniejszy.

Pozdrawiam

Opublikowano

Gładkie OZty plus FDSP, nic innego

Opublikowano
2 godziny temu, black4 napisał:

Poważnie Brembo ?

Ostatnimi czasy nie cieszą się szczególnym uznaniem.

Wandej tu się nie zgodzę.

Po przesiadce na swap z S4 B7 (nacinane + nawiercane tarcze Rotinger GT front  + Bozarto GTR tył na klockach Hella Pagid) + oplot auto staje dęba.

Nie zauważam żeby setup był głośniejszy.

Pozdrawiam

Zagotuj to i wtedy zobaczysz czy nie będzie głosniej.  Brembo ,Textar ,  OZ ,Ferodo , Pagid - Sprzedaję i polecam każdemu. 99% zadowolonych klientów:wink:

Opublikowano (edytowane)

Pagid u nas zdaje sięue mocno niedoceniona marka a dużo dobrego o nich słyszę ?

Dzięki za info?

Pozdrawiam

Edytowane przez black4
Opublikowano
48 minut temu, black4 napisał:

Pagid u nas zdaje sięue mocno niedoceniona marka a dużo dobrego o nich słyszę ?

Dzięki za info?

Pozdrawiam

Pagid to od Dawna OE dla wielu firm motoryzacyjnych, tak samo  jak Jurid,  Textar, Ferodo czy Galfer. Kiedyś było jeszcze Permafuse ale już dawno nie widziałem ich podzespołów, zwykle były we włoskich Fiatach.

Opublikowano

No właśnie.

Mam w swoim klocki Hella Pagid.

Trochę pylą ale skuteczność świetna.

I cenowo rozsądne,

Dzięki za info,

Pozdrawiam ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...