Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 TDI PD] Proszę o ocenę logów - błąd 16687


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie zruszałeś może przy tej pracy krocca podciśnienia? Nie jest luźny? Albo nie wyczepił się wężyk? 

Opublikowano

Nie miałby hamulców

 

Opublikowano

A jak jedziesz nie kopci na czarno czasem? 

Opublikowano

Trochę spaliny są ciemniejsze ale żeby kopcił to nie. Jutro przelecę vacuo-metrem całe podciśnienie i dam znać o wynikach.

Opublikowano

Jakie powinno być podciśnienie dla tego silnika. Bo szukałem i nic nie znalazłem. A zaraz jadę do domu i będę sprawdzał.

Opublikowano

I dziura znaleziona. Popękał sztywny wąż od vacum do serwa nr części 7M3611931L . Macie jakieś pomysły jak to naprawić? Myślałem o jakimś wężu zbrojonym średnica wewnętrzna fi10 bo końcówka ma minimalnie 11 do 12 mm. i opaski zaciskowe bo nowa część kosztuje 220zł i ciężko dostępna a używka może chwilę pochodzić i będzie to samo.

IMG_20200129_172411841.jpg

IMG_20200129_172347397.jpg

IMG_20200129_172209853.jpg

Opublikowano

Wąż musi być na tyle gruby żeby go nie zassało i żeby nie załamał się na zgięciu. 

 

Mogłeś to co było zostawić i obkleic taśmą samowulkanizujacą... Są takie specjalne. 

Opublikowano

Zamówiłem nowa oryginalną część. 215zł w ASO. Będę miał ją jutro.

Opublikowano

A powiedz nie czułeś że hamulce są jakoś słabsze? 

Opublikowano

Nie właśnie nie było czuć bo wąż siedział na swoim miejscu. Ale jak trzymałem nogę na hamulcu i zgasiłem silnik to 5 sekund i zrobił się twardy. Przewód już  mam tylko założyć i sprawdzić. Ale to po 16.

Opublikowano (edytowane)

Przewód wymieniony. auto dalej nie chce jechać. Zapomniałem wcześniej napisać że Spalanie na postoju wcześniej było na poziomie 0.6l/h teraz nie zejdzie niżej jak 1,6l/h. zrobiłem logi :

http://vaglogi.pl/log-009_Tajd1vl.html
http://vaglogi.pl/log-011_it8N5.html (bez przepływomierza)
http://vaglogi.pl/log-011_d43fHOG.html
http://vaglogi.pl/log-010_C9WmDEE.html
http://vaglogi.pl/log-008_L18ZxpS.html
http://vaglogi.pl/log-004_f8k43FG.html
http://vaglogi.pl/log-003_q163Ay.html

 

po przepłukaniu przepływomierza benzyną ekstrakcyjną spalanie na postoju zmniejszyło się do 1.3l/h

 

Zmierzyłem jeszcze parametry przepływomierza woltomierzem i tak.:

na zapłonie:

2+ masa 12v i jest 12v

2+3 12v i jest 12v

3+4 5v i jest 5v

3+5 1v a jest1,12v

na odpalonym silniku:

3+5 ma być 1,2 do 1,8v a jest stałe 2,1v

przy przegazowaniu :

3+5 ma być 3,6-4,4v a jest maksymalnie 2,7v

 

co o tym myślicie?

Edytowane przez karoldg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...