Bonieksi0 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Witam. Panowie posiadający bądź znający się na 4.2V8. Kupiłem niedawno S4b6 i wydaje mi się, że auto nie ciągnie od dołu tak jak powinno. Przy wyższych obrotach owszem radzi sobie ale z dołu niema tej mocy albo porostu oczekiwałem czegoś więcej. Poradzicie na co zwrócić uwagę i co może być powodem?
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Najpierw diagnostyka i logi. Warto też zrzucić kolektor ssacy
pawelosinski83 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 a klapki w kolektorze sprawne? może zablokowane w pozycji otwartej albo wywalone bo pękły... rozrząd jaki rozjazd ma?
Bonieksi0 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2020 Nie sprawdzałem ponieważ dopiero co nabyłem te auto dlatego pytam od czego tu zacząć żeby nie robić nie potrzebnych ruchów.
Bonieksi0 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2020 Więc zacznę od kolektora ssacego, zdejme i zobaczę Te klapki. Pojadę też nią na hamowanie zobaczymy co pokaże.
Bonieksi0 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2020 A jakie najlepiej uszczelki założyć pod kolektor i te klapki? Gdzie je dostane bo w inter carsie nie mają.
pawelosinski83 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 W dniu 16.01.2020 o 12:56, Bonieksi0 napisał: A jakie najlepiej uszczelki założyć pod kolektor i te klapki? Gdzie je dostane bo w inter carsie nie mają. Pod kolektor są bez problemu dostępne. Między połowki kolektora nie ma uszczelek nawet oryginalnych, musisz delikatnie rozpołowić kolektor i tam jest taka cienka silikonowa uszczelka, jak cała to zakładasz z powrotem i już... moja była zmęczona i spłaszczona więc dąłem cieniutko reinzosilu na nią i też trybiła ;-)
Langista Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) Najlepiej wejdź sobie na audizine, tam jest mnóstwo wiedzy na temat utrzymania i typowych usterek tego silnika (BBK bodajże). Sam poczytasz to najlepiej się wiedza utrwali Oczywiście pomijając to, że tutaj też trochę informacji jest w tematach wyżej. Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Langista
Bonieksi0 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2020 A niema ktoś z kolegów sprężyne zawieszenia do tyłu prawa strona? Chciałbym ori założyć a jest peknieta
Langista Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Pytasz w złym dziale, najlepiej załóż sobie osobny temat z tym co potrzebujesz w dziale kupię.
Bonieksi0 Opublikowano 18 Lutego 2020 Autor Opublikowano 18 Lutego 2020 Witam. Panowie sprawdzalem eske i pokazała mi 301koni i z wykresu wyszło że powyżej 5tys jakby już nie szła.. Teraz czeka na operację odnośnie otwarcia kolektora dolotowego i wymian uszczelniacz pod pokrywam. Macie jakiś dostęp do sklepu gdzie dostanę uszczelki pod kolektor dolotowy te termoizolujące?? I powiedzcie mi sieszcze jakim olejem zalewaliscie swoje Eski?? Dzięki za info..
Bonieksi0 Opublikowano 18 Lutego 2020 Autor Opublikowano 18 Lutego 2020 https://sidmotorsport.pl/pl/silnik/1967-podkladki-termiczne-rs4-b7.html Kojarzycie może te źródło i czy te uszczelki będą okey? Noi cena czy jest dekwatnA?
Meister Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 (edytowane) Kolego, te podkładki działają tylko przy małych prędkościach i w korkach. Założyliśmy u kolegi w S4, na postoju temperatura mniejsza może o 5 stopni (ale z tego co pamiętam jest to dalej ponad 40 stopni) a przy jeździe 100 km/h mam u siebie w A6C6 te same temperatury, które już zbliżają się do temp. otoczenia. Jeszcze co do podkładek, te z SIDa mają tylko 5mm grubości, są jeszcze od JHM i mają 8mm, co powinno dać trochę lepszy rezultat ale tych nie testowałem. https://jhmotorsports.com/products/engine-performance/jhm-intake-spacers-8mm-thick-for-b6-b7-s4-c5-a6-s6-and-c5-allroad-40v-v8.html Nigdzie nie piszesz w jakim stanie jest rozrząd (ile kilometrów i jak jest przesunięty) i fazatory ani żadnych logów, tak jak pisał Dev. Nic nie powiedziałeś o świecach i cewkach. Następna sprawa to taka, że te auta po wyjeździe z salonu nie trzymały serii na hamowni z powodu temperatury powietrza dolotowego. Tutaj trzeba dać zaje*iście wydajny wentylator żeby nadążał pompować tyle chłodnego powietrza i najlepiej hamować przy minimum -10*C Edytowane 2 Marca 2020 przez Meister
Bonieksi0 Opublikowano 14 Marca 2020 Autor Opublikowano 14 Marca 2020 Witam. Panowie cewki, świece wymienione. Rozebrany kolektor dolotowy okazało się, że klapka stoi w pozycji przymknietej, więc przy większych obrotach najwyraźniej nie dostawała odpowiedniej dawki powietrza. Druga sprawa okazalo sie.,ze jest pełno oleju w kolektorze?tak więc wszystkie uszczelki, uszczelniacze itp idą nowe. Nie ukrywam, że nie chciałbym ruszać rozrządu gdyż widzę po wypowiedziach, że są to duże koszta. Ale czy jeżeli na rozrządzie byłaby przedstawiona to nie wyrzucaloby błędów?
Langista Opublikowano 14 Marca 2020 Opublikowano 14 Marca 2020 Rozrząd zobaczysz w vagu czy jest rozjechany..
Bonieksi0 Opublikowano 16 Marca 2020 Autor Opublikowano 16 Marca 2020 Panowie a przerabiał ktoś temat z klapką w kolektorze ssacym i usunol ja całkiem? U mnie ona chodzi bardzo ciężko więc nie chodzi jak należy a boję się wyciągać ten wałek na siłę żeby nic nie pękło i tak myślę jakby wyjol sama klapkę a wałek zostawić żeby żadne błędy nie wyskakiwaly.. Jak myślicie będzie silnik wariowal coś od braku danej klapki? Jest ktoś kto może się wypowiedzieć na ten temat?
Langista Opublikowano 16 Marca 2020 Opublikowano 16 Marca 2020 Oczywiście, wyszukaj, 5 minut szukania w googlach Cie nie zbawi a doedukujesz się w związku z Twoim samochodem. Temat wałkowany i rozwiązanie padło już dawno, a posiadając S4 chcąc nie chcąc musisz sie znać na tym wozie, w innym przypadku go sprzedaj.
Bonieksi0 Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Opublikowano 17 Marca 2020 Langista nie jestem długo użytkownikiem tego forum tak więc nie sledzilem wszystkich wątków.. Czytam w wolnej chwili powiązane wątki większość kolegów zakłada klapkę karbonowa.. Ja rozważam dwie opcje albo karbon jeżeli wałek się obluzuje na tyle żeby chodził swobodnie albo usunę klapkę a zostawię sam wałek i właśnie z tą drugą opcja nie spotkałem się żeby ktoś się wypowiadał, że zrobił taka akcje i było wszystko okey dlatego też pytam.. I liczę na bardziej pomocne odpowiedzi niż typu poszukaj se 5 minut cię nie zbawi?właśnie nie bardzo mam czas na grzebanie w necie a tu w wolnej chwili mogę zajrzeć i przeczytać mądre odpowiedzi ludzi którzy przerabiał ten temat..
Langista Opublikowano 18 Marca 2020 Opublikowano 18 Marca 2020 No to jestem ciekaw jak czytałeś, bo w tym samym temacie było napisane, że wywalenie klapek całkowicie znacznie osłabi silnik i najlepszym rozwiązaniem jest właśnie karbon.
Bonieksi0 Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Opublikowano 18 Marca 2020 Nie każdy ma czas na przesiadywanie godzinami w telefonie bądź innych komunikatorach.. Dzieki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się