Piotrek717 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Opublikowano 16 Stycznia 2020 (edytowane) Witam. Przeprowadziłem dwa logi dynamiczne. Pierwszy ten całkowicie przeladowuje i wskoczył w tryb awaryjny i wyskoczył taki błąd jak na zdjęciu. Skasowałem błędy i zrobiłem jeszcze jeden. W drugim przypadku w połowie loga wartości zaczęły się stabilizować. Czy mógłby ktoś doświadczony rzucić okiem dlaczego może się tak dziać? Edytowane 16 Stycznia 2020 przez Piotrek717
Radek Trzeciak Opublikowano 16 Stycznia 2020 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Do sprawdzenia zmienna geometria w turbo. 1
kamil-vag Opublikowano 16 Stycznia 2020 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Mogłeś zrobić 003+011 bo nie widać zależności MAF / MAP... Może być zacinajaca się zmienna geometria, jeśli MAF też jest wysoki... 1
Piotrek717 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2020 003 sprawdzałem jedynie aktualne wartości podczas jazdy, bez logów. Wszystkie parametry mieściły się w wartościach zadanych. Jeszcze jedno pytanie, czy biorąc pod uwagę powyższe logi możemy wykluczyć zawór n75?
Piotrek717 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2020 Doperio dziś udało mi się zrobić logi
Piotrek717 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2020 Dodatkowo zrobiłem raz jeszcze log 011
kamil-vag Opublikowano 19 Stycznia 2020 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Widzisz, mówiłeś, że parametry w normie a MAF też pokazuje maksymalne wartości... Wniosek jeden, turbina na stół i do czyszczenia, zacina się zmienna geometria... i unikaj jazdy w sumie bo takie przeładowanie jest niezdrowe dla układu dolotowego i osprzętu... i tak dziwne, że Ci jeszcze nie rozerwało, spluło żadnego węża... 1
Piotrek717 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2020 Co mnie jeszcze dziwi to to, że jak ściągam podciśnienie z gruszki i zakładam to normalnie sztanga chodzi, nic się nie zacina
kamil-vag Opublikowano 19 Stycznia 2020 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Nie myśl, nie kombinuj... Co Ty porównujesz warunki na postoju z tymi przy jeździe z pedałem w podłodze i wysokim EGT?
Piotrek717 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2020 Jak zrzucę turbo to dam znać co i jak. Dzięki za pomoc
Piotrek717 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2020 Co o tym sądzisz? Nie za duży luz na wirniku? VID_20200120_194624.mp4
Piotrek717 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2020 Jestem po wyczyszczeniu turbiny. Tak wyglądają teraz logi 003 i 011
kamil-vag Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 No i widzisz, miałem rację, jest OK teraz, ładnie trzyma zadane ciśnienie ? 1
Piotrek717 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2020 Dokładnie tak, wszystko śmiga
Piotrek717 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2020 Przy okazji może komuś się to przyda jak to przegląda: jak się nie ma zeszlifowanej 17 do zablokowania tego nypla, to dwa grube śrubokręty po bokach nypla wcisnąć i dopiero można odkręcić rurkę od smarowania turbo. U mnie mocno zapieczona była, a dzięki temu udało się odkręcić bez strat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się