Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Moja Audi Standardzik :D do modyfikacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

... wkoncu ktos zauwazyl:D

Wiem co mowie:D

Opublikowano

http://www.moto.allegro.pl/item592136791_audi_a4_pierwszy_model_po_liftingu_prawa_i_lewa.html#gallery

to takie lampy z 99rocznika mi wejdą do mojej 1996?? bo to są te depo i chyba się do nich przekonuję ;D

TU mam nową lampę tanio dość -->http://www.moto.allegro.pl/item590398239_nowa_lewa_lampa_audi_a4_98_01.html#gallery

pasowały by do mojej budy??? I czy nie będę musiał cią blachy tak jak to już ktoś pokazywał na forum. nie wiem gdzie znaleźć lampy takie by mi pasowały i xenony można było wstawi coś jak w tym depo.

Panowie to co mogę zrobi z moim silnikiem żeby mi lepiej wchodził na wysokie obroty bo ogółem jak już na 3 tysie wejdzie to dalej za***rdala nieźle :tongue4: A co do lamp może ktoś mi powie krótko co takiego złego w tych ringach jest ??

Opublikowano

Przy lampach po II lifcie zawsze będziesz musiał ciąć mocowanie starego kierunku.

Opublikowano

Teraz widze, że M-pałer leży w grobie... :polew::tongue4::naughty::kox::decayed:. Jak widze M-pałery na drodze to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać :naughty::polew:...

Opublikowano

Są też dzielone DEPO, ma je czaki22 . :wink4:[br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 12:57_________________________________________________

Tu masz przykład lamp, które podejdą bez rezania: http://moto.allegro.pl/item582608719_lampy_xenon_kierunkowskazy_audi_a4_s4_94_99.html

Moim zdaniem zespolone lepiej wyglądaja, a rezania wcale nie ma przy tym tak dużo i na forum jest pięknie opisane

Właśnie te. :decayed:

Opublikowano

Granul, żeby lepiej się kręcił są 2 wyjścia:

1. Cięższe buty

2. Mocniej wciskać pedał gazu :naughty:

Opublikowano

Ciężkie auto + niska moc = bez szału - czysta fizyka :decayed:

Opublikowano

Granul a nie szukałeś OOOO A4 z silnikiem 1.8 :?:

Opublikowano

1,6 wydawała się zrywna i ekonomiczna do czasu ;D teraz analizując wszystko chyba wymienie na 2.5TDI albo 1.8T trochę dozbieram ;D

Zresztą to buda od ojca on nią jeździł

Opublikowano

Jak na Twoim miejscu brałbym A4 z silnikiem 1.8 (125 KM) lub 1.9 TDI (110 KM). W 2.5 TDI (150 KM) koszty ekspolatacji są znacznie droższe od tych co wymieniłem. Kompletny rozrząd do 2.5 TDI (150 KM) kosztuje ok. 1200 zł. Nie wiem jak teraz. Ale czytałem, że zamienniki mają pójść w góre, albo już poszły. Jak Cię stać na utrzymanie takiego samochodu to proszę bardzo. KUP, ale jak już 2.5 TDI to z napędem Quattro (4x4). Z kolei w 1.8T (150-180 KM) trzeba dbać o turbine (trzebą odczekać ok. 1 min. przed wyłączeniem silnika żeby turbina zwolniła obroty i po uruchumieniu silnika przez ileś tam przejechanych metrów nie można korzystać z górnej części obrotów. Silnik musi się zagrzać. Nie można go drzeć), a zaniedbanie turbiny wiąże się z dużymi problemami m.in. zużywanie dużo oleju. Nowa turbina kosztuje 1200 zł, po regeneracji ok. 700 zł. Sam miałem kupić A4 z silnikiem 1.8T, ale teraz ciesze się, że nie kupiłem i z 1.8 jestem bardzo zadowolony.

Opublikowano

VOMIT żartujesz z tym quattro coooo???????

a jak nie to ktoś Ci niezłe brednie wygaduje, bo nie słyszałem żeby ktoś zniszczył ten napęd :blink:

żadnych M-powerów nie zakładaj...

mocy nie zwiększysz...chyba że wsadzisz inny silnik, ale to już KOSZTY :gwizdanie:

Opublikowano

Audi A4 Quattro wykorzystuje prosty, efektywny, a przede wszystkim trwały stały napęd z centralnym dyferencjałem typu Torsen. Najsłabszym punktem A4 jest przednie zawieszenie, a stały napęd na 4 koła Quattro jest bardzo trwały. W dieslach często psują się przepływomierze powietrza.

Opublikowano

VOMIT żartujesz z tym quattro coooo???????

a jak nie to ktoś Ci niezłe brednie wygaduje, bo nie słyszałem żeby ktoś zniszczył ten napęd :blink:

żadnych M-powerów nie zakładaj...

mocy nie zwiększysz...chyba że wsadzisz inny silnik, ale to już KOSZTY :gwizdanie:

To nie są brednie, mój stary jest handlarzem samochodowym od około 20 lat i zna się na samochodach używanych, jego różne wersje się potwierdzają, zna kolegów, którzy też mieli taki napęd i odradzają zakup samochodu używanego z takim napędem, z Quattro gdy będziesz coś z nim mocno przesadzał możesz coś zwalić ;(

Handlarz to nie mechanik to po raz (pewnie kupił jakiś zajechany model za grosze, a teraz odradza), a po dwa jest to najlepszy napęd jaki istnieje w osobówkach. Czy Twój tato też wymienia oleje rozrząd i wszystkie płyny przed sprzedażą?? Do A4 ja nic nie mam i uważam że zawieszenie też w sumie jest OK, wiem że szybko podobno leci ale jakoś na ori robi się 200 tys więc nie jest jakieś słabe, to co kupujemy w sklepie jest coś słabej jakości.[br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 14:30_________________________________________________A tu pokaz możliwości napędu quatro (jakoś się nie chce rozlecić)

http://www.autokrata.pl/ogien/781/audi_80_w_wersji_potwor/

Opublikowano

o jaaaaa to jak założe stożek to będe miał już 135 kucy....... napiszę tak: BUHAHHAHAHHAH

ale niektórzy mają pomysły...quattro się posuje, stożek w zwykłym 1.6 da 10 kucy...no to jestem nieźle zacofany

SADEK gdyby te koniki tak łatwo przybywały, to stożek byłby najlepiej sprzedającym się produktem, ale niestety te kuce przybędą...ale w naszych głowach!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...