cinekLeczna Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Witam Mam problem z Audi a4 b7 1.9 tdi. Zajechałem do pracy i pomyślałem że otworzę maskę żeby zobaczyć czy wszystko jest ok. Moim oczom ukazał się widok podniesionego bagnetu oleju i zachlapana obudowa silnika... Pomyślałem podciśnienie jakieś się zrobiło albo chłopaki przy rozrządzie nie wsadzili do końca. Myślę spoko wytrę i idę do roboty. Godzina 15 czas na fajkę, idę i patrze a tam plamki oleju na kostce. Zaglądam do silnika znowu lecz głębiej i co widzę? Cały dół w oleju. W miejscu gdzie kończy się obudowa bagnetu :/ po sprawdzeniu poziomu oleju praktycznie go brak :/ Są zimne noce i rano nie wiem czy kopci na biało. Co myślicie o tym fakcie? Czy bagnet powinien być zasysany jak się go delikatnie podniesie? Odma do wywalenia? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
lewiatan1989 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Sprawdź odmę czy nie jest zapchana, najprostszy sposób usta->odma ściągasz waż dmuchasz w niego czy w kierunku turbo jest przedmuch (chociaż bym się zdziwił jakby tu było zapchane), potem odkręcasz korek oleju i dmuchasz w odmę w kierunku separatora - przepływ powietrza był luźny jakbyś dmuchał w pustą rurkę tak samo z zassaniem - jeżeli w którąś stronę idzie z oporem albo nie idzie dmuchnąć masz winowajcę wypchniętego bagnetu. Wymyj silnik i wtedy obserwuj skąd leci - rurka bagnetu nie ma luzów? U mnie puszczało rurką wymieniłem i czysto tam Pozdrawiam, Darek
cinekLeczna Opublikowano 24 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2020 Odma jest ok. Tylko od tej pomarańczowej rurki była ścieżka oleju i na końcu jest jakaś czarna część tak jakby przedłużka tej pomarańczowej i tam jest mokro. Po przemyciu i przedmuchaniu tak żeby było sucho przejechałem jakieś 2 km i widzę że znowu zaczęło być mokro. Pytanie czy tam jest jakiś oring?
lewiatan1989 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Tak to wygląda. Rurka bagnetu jest mocno luźna? Jeżeli tak warto wymienić groszowe sprawy.
cinekLeczna Opublikowano 24 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2020 Dzisiaj już nie zejdę na dół bo szczerze nie zwróciłem uwagi na to ale jadę jutro do pracy jakieś 30 km i wszystko zobacze jak dojadę ewentualnie dodam zdjęcia jak to wygląda Mam tylko nadzieję że nie będę stałym bywalcem warsztatu bo wróciłem do a4 od listopada i tylko zaczynają się problemy ? może znasz kogoś kto byłby w okolicach Lublina specem od a4??
cinekLeczna Opublikowano 24 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2020 Aaaa na końcu bagnetu powinien być oring? ?
lewiatan1989 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 U mnie rurka ma numer 038 103 663B końcówka ma jakby podwójna ściankę i sredek wchodzi w otwór a zewnętrzna zatrzaskuje się na. Dlatego dość ciężko ja wyjąć przeważnie się ją łamie. A nową wkłada na ciepło tzn po podgrzaniu w ciepłej wodzie. Co do mechanika to nie moje rejony
kamil-vag Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Darek, ale kolega chyba mówi, że ma wycieki z tej niższej metalowej części, najlepiej rurkę kupić oryginalną, zamienniki są do d*py, a to za luźne i miarka wyskakuje, a to źle zatrzaskują się właśnie na tej klamrze... Będę na kompie to podam Ci nr tej metalowej rurki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się