_Solar_ Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 Ma ktoś może zawias - 40/40 i fele 16 byłbym bardzo wdzięczny jak by ktoś podrzucił taką fotkę na feldze 16" i zawiasie -40/40 Aktualnie stoję na takim czymś i nie bardzo wiem ile to ma celuję że to jest jakieś -35 góra -40
_Solar_ Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 mcm00 bardzo możliwe bo tyłeczek stoi nieco wyżej jak przód
Dibo Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 to jest raczej -35/-30 Też mi się podobnie wydaje. Tył będzie tak -20 -30 a przód -30 -35
_Solar_ Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 jak by ktoś miał fotkę na zawiasie - 40/40 i felunku 16" to podrzucie
dudi75 Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 Szkoda ze nie kupiles gwintu , bo za te pieniade co kupisz amory i sprezyny to chyba kupilbys juz gwint Technica przynajmniej masz jakas regulacje i sobie mozesz ustawic obnizenie jak ci sie bedzie podobalo ,no i jezdzi sie calkiem przyzwoicie. Ale oczywiscie kazdy robi jak uwaza , powodzenia w modach
Armi Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 Wiedziałem że będą rozbieżności Taki pomiar nie jest wiarygodny bo zazwyczaj powierzchnia na której stoi auto nie jest idelnie równa. Dodatkowo sprężyny z czasem trochę siądają, dlatego te wartości różnią się od siebie. i co z tym fantem?? :cool1: widze że ucichło....gdzie znalesc pewne dane przód/tył ?? Nie mogę tego znaleźć teraz Ale tych 39 centymetrów jestem pewien. Moje auto ma w miarę nowe seryjne sprężyny, które jeszcze nie siadły. Z przodu i z tyłu jest 39 centymetrów. _________________________________________________ Mam http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t17365.0.html;highlight=dzis+zmierze+jeszcze+odleg%C5%82o%C5%9B%C4%87+od+piasty+do+rantu+b%C5%82otnika+i
Bulik Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 Wiedziałem że będą rozbieżności Taki pomiar nie jest wiarygodny bo zazwyczaj powierzchnia na której stoi auto nie jest idelnie równa. Dodatkowo sprężyny z czasem trochę siądają, dlatego te wartości różnią się od siebie. i co z tym fantem?? :cool1: widze że ucichło....gdzie znalesc pewne dane przód/tył ?? Nie mogę tego znaleźć teraz Ale tych 39 centymetrów jestem pewien. Moje auto ma w miarę nowe seryjne sprężyny, które jeszcze nie siadły. Z przodu i z tyłu jest 39 centymetrów. _________________________________________________ Mam http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t17365.0.html;highlight=dzis+zmierze+jeszcze+odleg%C5%82o%C5%9B%C4%87+od+piasty+do+rantu+b%C5%82otnika+i w takim razie jak(39cm) jest pewne to jutro sprawdze dokladnie na równym i przód i tył zobaczymy jaką moja balbina :black:ma :black:
Dibo Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 Szkoda ze nie kupiles gwintu , bo za te pieniade co kupisz amory i sprezyny to chyba kupilbys juz gwint Technica przynajmniej masz jakas regulacje i sobie mozesz ustawic obnizenie jak ci sie bedzie podobalo ,no i jezdzi sie calkiem przyzwoicie. Tylko że ma on jedną poważną wadę, zresztą jak większość tańszych pseudomarkowych gwintów. Jest strasznie miękki Dlatego lepiej kupić jakiegoś twardego markowego kita.
dudi75 Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 Szkoda ze nie kupiles gwintu , bo za te pieniade co kupisz amory i sprezyny to chyba kupilbys juz gwint Technica przynajmniej masz jakas regulacje i sobie mozesz ustawic obnizenie jak ci sie bedzie podobalo ,no i jezdzi sie calkiem przyzwoicie. Tylko że ma on jedną poważną wadę, zresztą jak większość tańszych pseudomarkowych gwintów. Jest strasznie miękki Dlatego lepiej kupić jakiegoś twardego markowego kita. No musze sie z toba dibo zgodzic jest za miekki , chociaz powiem CI ze jesli sie lata normalnie ,lub nawet bardzo szybko zachowuje sie bardzo przyzwoicie , problemy sie zaczynaja gdy chcesz powariowac na ciasnych winklach to wtedy np.mi obciera o nadkola i prostuje blotniki .Ale wielki plus dla takiego gwintu to zakres regulacji ustawisz sobie jak tylko bedziesz chcial i wtedy wyglada super . :gwizdanie: Zreszta te springi co kolega kupil to tez jakies markowe nie sa :gwizdanie:
Bulik Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 dziś mierzyłem mam p-35 a tył -30 niejest żle :cool1:
_Solar_ Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 dziś mierzyłem mam p-35 a tył -30 niejest żle :cool1: poka jakąś fote
Bulik Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 jutro pstrykne i postaram sie wkleic....bo teraz :drinks:o jutra
peteair Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Panowie a jeśli mam u siebie 15" to obniżenie nie będzie wyglądało kiepsko i czy na 15" jest wogole sens obniżac? Muślałem o obniżeniu -35 przód i tył. Jakie ewentualnie wybrać amortyzatory i spręzyny i czy oprucz tego coś jeszcze trzeba kupić? Kompletnie się nie znam. Doradźcie. pzdr
A-rek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Panowie a jeśli mam u siebie 15" to obniżenie nie będzie wyglądało kiepsko i czy na 15" jest wogole sens obniżac? nie bedzie wygladalo kiepsko i jest sens obnizac Muślałem o obniżeniu -35 przód i tył wiecej niz -40 nie ma sensu bo bedzie za nisko Jakie ewentualnie wybrać amortyzatory i spręzyny i czy oprucz tego coś jeszcze trzeba kupić? do obnizenia max -30 wystarcza same sprezyny (polecam Eibach), a do sprezyn -40 przydaloby sie wymienic amorki na amorki ze skroconym skokiem
Nowak_zg Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Muślałem o obniżeniu -35 przód i tył wiecej niz -40 nie ma sensu bo bedzie za nisko nie prawda... wiem to z autopsji -->
A-rek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Muślałem o obniżeniu -35 przód i tył wiecej niz -40 nie ma sensu bo bedzie za nisko nie prawda... wiem to z autopsji --> na fotkach sa kola 19", a kolega chce obnizac do kolek 15" wiec nadal twierdze, ze -60 bedzie za nisko
bakuś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Będzie za nisko... U mnie przy 1be (-25mm) na 225/40/R18 koło w błotniku wygląda tak jak na fotce -60mm u Nowaka. Jak mam zimówki na alu 15" i 195/65 to często zdarza mi się dotknąć spowalniacze (te tzw kocie łby) przy ich nawet bardzo wolnym pokonywaniu. Chociaż to też wina wysokich i uginających się opon, ale mimo wszystko...
Armi Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Będzie za nisko... U mnie przy 1be (-25mm) na 225/40/R18 koło w błotniku wygląda tak jak na fotce -60mm u Nowaka. 1be to -20mm
bakuś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Nikt mi nigdy tego nie potwierdził. Różnie w różnych miejscach podają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się