Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Prośba o pomoc przy obniżeniu zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ma ktoś może zawias - 40/40 i fele 16 :wink4: byłbym bardzo wdzięczny jak by ktoś podrzucił taką fotkę na feldze 16" i zawiasie -40/40 Aktualnie stoję na takim czymś i nie bardzo wiem ile to ma :mysli: celuję że to jest jakieś -35 góra -40 :mysli:

lkaudi17200810041265320.jpg

Opublikowano

to jest raczej -35/-30

Opublikowano

mcm00 bardzo możliwe bo tyłeczek stoi nieco wyżej jak przód :wink4:

Opublikowano

to jest raczej -35/-30

Też mi się podobnie wydaje. Tył będzie tak -20 -30 a przód -30 -35

Opublikowano

jak by ktoś miał fotkę na zawiasie - 40/40 i felunku 16" to podrzucie :wink4::good:

Opublikowano

Szkoda ze nie kupiles gwintu , bo za te pieniade co kupisz amory i sprezyny to chyba kupilbys juz gwint Technica przynajmniej masz jakas regulacje i sobie mozesz ustawic obnizenie jak ci sie bedzie podobalo ,no i jezdzi sie calkiem przyzwoicie. Ale oczywiscie kazdy robi jak uwaza , powodzenia w modach :good:

Opublikowano

Wiedziałem że będą rozbieżności :naughty: Taki pomiar nie jest wiarygodny bo zazwyczaj powierzchnia na której stoi auto nie jest idelnie równa. Dodatkowo sprężyny z czasem trochę siądają, dlatego te wartości różnią się od siebie.

i co z tym fantem?? :cool1: :cool1:

widze że ucichło....gdzie znalesc pewne dane przód/tył ??

Nie mogę tego znaleźć teraz :wallbash:

Ale tych 39 centymetrów jestem pewien. Moje auto ma w miarę nowe seryjne sprężyny, które jeszcze nie siadły. Z przodu i z tyłu jest 39 centymetrów.

_________________________________________________

Mam :lol1:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t17365.0.html;highlight=dzis+zmierze+jeszcze+odleg%C5%82o%C5%9B%C4%87+od+piasty+do+rantu+b%C5%82otnika+i

Opublikowano

Wiedziałem że będą rozbieżności :naughty: Taki pomiar nie jest wiarygodny bo zazwyczaj powierzchnia na której stoi auto nie jest idelnie równa. Dodatkowo sprężyny z czasem trochę siądają, dlatego te wartości różnią się od siebie.

i co z tym fantem?? :cool1: :cool1:

widze że ucichło....gdzie znalesc pewne dane przód/tył ??

Nie mogę tego znaleźć teraz :wallbash:

Ale tych 39 centymetrów jestem pewien. Moje auto ma w miarę nowe seryjne sprężyny, które jeszcze nie siadły. Z przodu i z tyłu jest 39 centymetrów.

_________________________________________________

Mam :lol1:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t17365.0.html;highlight=dzis+zmierze+jeszcze+odleg%C5%82o%C5%9B%C4%87+od+piasty+do+rantu+b%C5%82otnika+i

w takim razie jak(39cm) jest pewne to jutro sprawdze dokladnie na równym i przód i tył :slina: zobaczymy jaką moja balbina :black:ma :black: :black:
Opublikowano

Szkoda ze nie kupiles gwintu , bo za te pieniade co kupisz amory i sprezyny to chyba kupilbys juz gwint Technica przynajmniej masz jakas regulacje i sobie mozesz ustawic obnizenie jak ci sie bedzie podobalo ,no i jezdzi sie calkiem przyzwoicie.

Tylko że ma on jedną poważną wadę, zresztą jak większość tańszych pseudomarkowych gwintów. Jest strasznie miękki :confused4: Dlatego lepiej kupić jakiegoś twardego markowego kita.

Opublikowano

Szkoda ze nie kupiles gwintu , bo za te pieniade co kupisz amory i sprezyny to chyba kupilbys juz gwint Technica przynajmniej masz jakas regulacje i sobie mozesz ustawic obnizenie jak ci sie bedzie podobalo ,no i jezdzi sie calkiem przyzwoicie.

Tylko że ma on jedną poważną wadę, zresztą jak większość tańszych pseudomarkowych gwintów. Jest strasznie miękki :confused4: Dlatego lepiej kupić jakiegoś twardego markowego kita.

No musze sie z toba dibo zgodzic :confused4: jest za miekki , chociaz powiem CI ze jesli sie lata normalnie ,lub nawet bardzo szybko zachowuje sie bardzo przyzwoicie , problemy sie zaczynaja gdy chcesz powariowac na ciasnych winklach to wtedy np.mi obciera o nadkola i prostuje blotniki :polew: .Ale wielki plus dla takiego gwintu to zakres regulacji ustawisz sobie jak tylko bedziesz chcial i wtedy wyglada super . :gwizdanie: Zreszta te springi co kolega kupil to tez jakies markowe nie sa :gwizdanie:

Opublikowano
:bry: dziś mierzyłem mam p-35 a tył -30 niejest żle :cool1: :cool1:
Opublikowano

:bry: dziś mierzyłem mam p-35 a tył -30 niejest żle :cool1: :cool1:

poka jakąś fote :naughty:
Opublikowano

jutro pstrykne i postaram sie :cool1: wkleic....bo teraz :drunk: :drinks:o jutra :hi:

Opublikowano

Panowie a jeśli mam u siebie 15" to obniżenie nie będzie wyglądało kiepsko i czy na 15" jest wogole sens obniżac? Muślałem o obniżeniu -35 przód i tył. Jakie ewentualnie wybrać amortyzatory i spręzyny i czy oprucz tego coś jeszcze trzeba kupić? Kompletnie się nie znam. Doradźcie.

pzdr

Opublikowano
Panowie a jeśli mam u siebie 15" to obniżenie nie będzie wyglądało kiepsko i czy na 15" jest wogole sens obniżac?

nie bedzie wygladalo kiepsko i jest sens obnizac

Muślałem o obniżeniu -35 przód i tył

wiecej niz -40 nie ma sensu bo bedzie za nisko

Jakie ewentualnie wybrać amortyzatory i spręzyny i czy oprucz tego coś jeszcze trzeba kupić?

do obnizenia max -30 wystarcza same sprezyny (polecam Eibach), a do sprezyn -40 przydaloby sie wymienic amorki na amorki ze skroconym skokiem

Opublikowano
Muślałem o obniżeniu -35 przód i tył

wiecej niz -40 nie ma sensu bo bedzie za nisko

nie prawda... wiem to z autopsji -->

zawiasy.jpg

Opublikowano
Muślałem o obniżeniu -35 przód i tył

wiecej niz -40 nie ma sensu bo bedzie za nisko

nie prawda... wiem to z autopsji -->

zawiasy.jpg

na fotkach sa kola 19", a kolega chce obnizac do kolek 15" wiec nadal twierdze, ze -60 bedzie za nisko

Opublikowano

Będzie za nisko...

U mnie przy 1be (-25mm) na 225/40/R18 koło w błotniku wygląda tak jak na fotce -60mm u Nowaka.

Jak mam zimówki na alu 15" i 195/65 to często zdarza mi się dotknąć spowalniacze (te tzw kocie łby) przy ich nawet bardzo wolnym pokonywaniu. Chociaż to też wina wysokich i uginających się opon, ale mimo wszystko...

Opublikowano

Będzie za nisko...

U mnie przy 1be (-25mm) na 225/40/R18 koło w błotniku wygląda tak jak na fotce -60mm u Nowaka.

1be to -20mm

Opublikowano

Nikt mi nigdy tego nie potwierdził. Różnie w różnych miejscach podają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...