quadral20004 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) skad wiesz ze na dlugi czas.audi nie bez powodu zmienilo m 12 na m14 z reszta kupilem je za 250zl z tulejkami,sam wymienilem,przetoczenie gratis wiec zaoszczedzilem 1750 zl Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez quadral20004
Wihajster Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 sam wymienilem nie ma problemu z wymontowaniem ich z auta? Bo w B7 jest problem bo sruby mocującej nie idzie wyjąc z braku miejsca i trzeba kombinowac.
krupskim Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 sam wymienilemnie ma problemu z wymontowaniem ich z auta? Bo w B7 jest problem bo sruby mocującej nie idzie wyjąc z braku miejsca i trzeba kombinowac. Nie ma problemu , nieraz wychodzą razem ze sworzniem
Wihajster Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 sam wymienilemnie ma problemu z wymontowaniem ich z auta? Bo w B7 jest problem bo sruby mocującej nie idzie wyjąc z braku miejsca i trzeba kombinowac. Nie ma problemu , nieraz wychodzą razem ze sworzniem nie pytam o zwrotnice ale druga strone
PJ3 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Napisałem wyraźnie: to jest wskazówka dla tych, którzy nie chcą kombinować ze starymi wahaczami, toczeniem tulejek, etc... Jak komuś się zbliża czas wymiany bananów na nowe, to ma podane numery tych poprawionych i może je sobie zamówić/zamontować. Temat jest dla tych osób, którzy chcą montować nowe ori wahacze, a nie jakieś używki albo zamienniki. Ad. druga śruba: trzeba tylko odkręcić i zdjąć osłonę termiczną ( i oczywiście wcześniej osłonę plastikową silnika ), wtedy jest dobry dostęp. Nie trzeba zrzucać całej kołyski jak to było w B7:)
Wihajster Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Nie trzeba zrzucać całej kołyski jak to było w B7:) i o to mi chodziło Który z was i jak długo jeździ juz na przerobionej tuleji zwrotnicy ze zmienionym wahaczem z polifta??
quadral20004 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 pol roku na uzywkach ktore maja 5 lat i spokoj
PJ3 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 A lift nie był czasem dopiero od 2012 roku?
komoornik Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zmiany konstrukcyjne zawieszenia były już przed samym liftem.
PJ3 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 A to ciekawa informacja.... Do przedliftowych B8 montowali już inne zwrotnice i inne wahacze z tuleją 75 mm i gwintem 14 mm? Od którego roku i od którego miesiąca ??
Wihajster Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Wahacze kupione poliftowe w doskonałym stanie.Na razie musze sie zastanowic jak zbić tuleje ze sworzni bo za cholere nie chcą zejść a trzeba zdjąć do przetoczenia.
sikszak Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Mi ściągali na prasie i nacisk kilku ton był zanim je zdjeli
quadral20004 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 wihajster zwykly 3 punktowy sciagacz i zejda bez problemu.nie wal po nich mlotkiem czasami
Wihajster Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 wihajster zwykly 3 punktowy sciagacz i zejda bez problemu.nie wal po nich mlotkiem czasami ale ze ściągaczem problem bo sworzen kręci sie razem z nim podczac próby zdjecia
quadral20004 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 mi sie nic nie krecilo,zeskoczyly bez problemu
Wihajster Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udało sie zdjąć tulejki ze sworzni. Dopiero prasa i nacisk kilku ton dał rade Mierzyłem tuleje i maja rozmiar 28mm a pierścien 39,5mm.Czytałem, że trzeba stoczyć do 26mm / 35,5mm żeby od razu pasowalo.
quadral20004 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 tak 26,00,kolniez bez znaczenia nawet 35 starczy
czester Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja również zakupiłem nowe wahacze z tulejkami i mam nadzieję że raz ma zawsze pozbede się problemu. Numer ktory wytloczony jest na wahaczu nie ma nic wspólnego z numerem w etce. Tak jak u mnie np 8K0 407 695H ma numer 8K0 407 693Q oraz 8K0 407 696 H ma numer 8K0 407 694Q. Poniżej fotki tulejek Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez czester
Wihajster Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Ja jeszcze profilaktycznie wymieniam łożysko na lewej półosi z kapa mimo ze nie ma luzu ale lepiej dmuchac na zimne a koszt niewielki
PJ3 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Dajcie znać, czy będzie poprawa po zamontowaniu. Z tym tematem walczy bardzo dużo osób, więc każde info jest cenne.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się