Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

skad wiesz ze na dlugi czas.audi nie bez powodu zmienilo m 12 na m14 :) z reszta kupilem je za 250zl z tulejkami,sam wymienilem,przetoczenie gratis wiec zaoszczedzilem 1750 zl :)

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

sam wymienilem
nie ma problemu z wymontowaniem ich z auta? Bo w B7 jest problem bo sruby mocującej nie idzie wyjąc z braku miejsca i trzeba kombinowac.
Opublikowano

sam wymienilem

nie ma problemu z wymontowaniem ich z auta? Bo w B7 jest problem bo sruby mocującej nie idzie wyjąc z braku miejsca i trzeba kombinowac.

Nie ma problemu , nieraz wychodzą razem ze sworzniem

Opublikowano

sam wymienilem

nie ma problemu z wymontowaniem ich z auta? Bo w B7 jest problem bo sruby mocującej nie idzie wyjąc z braku miejsca i trzeba kombinowac.

Nie ma problemu , nieraz wychodzą razem ze sworzniem

nie pytam o zwrotnice ale druga strone :)

Opublikowano

Napisałem wyraźnie: to jest wskazówka dla tych, którzy nie chcą kombinować ze starymi wahaczami, toczeniem tulejek, etc...

Jak komuś się zbliża czas wymiany bananów na nowe, to ma podane numery tych poprawionych i może je sobie zamówić/zamontować.

Temat jest dla tych osób, którzy chcą montować nowe ori wahacze, a nie jakieś używki albo zamienniki.

Ad. druga śruba: trzeba tylko odkręcić i zdjąć osłonę termiczną ( i oczywiście wcześniej osłonę plastikową silnika ), wtedy jest dobry dostęp.

Nie trzeba zrzucać całej kołyski jak to było w B7:)

Opublikowano

Nie trzeba zrzucać całej kołyski jak to było w B7:)
i o to mi chodziło :)

Który z was i jak długo jeździ juz na przerobionej tuleji zwrotnicy ze zmienionym wahaczem z polifta??

Opublikowano

A lift nie był czasem dopiero od 2012 roku?

Opublikowano

Zmiany konstrukcyjne zawieszenia były już przed samym liftem.

Opublikowano

A to ciekawa informacja....

Do przedliftowych B8 montowali już inne zwrotnice i inne wahacze z tuleją 75 mm i gwintem 14 mm? :eusathink:

Od którego roku i od którego miesiąca ??

Opublikowano

29gk3rk.jpg

Wahacze kupione poliftowe w doskonałym stanie.Na razie musze sie zastanowic jak zbić tuleje ze sworzni bo za cholere nie chcą zejść a trzeba zdjąć do przetoczenia. :)

Opublikowano

Mi ściągali na prasie i nacisk kilku ton był zanim je zdjeli

Opublikowano

wihajster zwykly 3 punktowy sciagacz i zejda bez problemu.nie wal po nich mlotkiem czasami

Opublikowano

wihajster zwykly 3 punktowy sciagacz i zejda bez problemu.nie wal po nich mlotkiem czasami

ale ze ściągaczem problem bo sworzen kręci sie razem z nim podczac próby zdjecia :decayed:

Opublikowano

Udało sie zdjąć tulejki ze sworzni. Dopiero prasa i nacisk kilku ton dał rade :decayed: Mierzyłem tuleje i maja rozmiar 28mm a pierścien 39,5mm.Czytałem, że trzeba stoczyć do 26mm / 35,5mm żeby od razu pasowalo. :ph34r:

Opublikowano (edytowane)

Ja również zakupiłem nowe wahacze z tulejkami i mam nadzieję że raz ma zawsze pozbede się problemu. Numer ktory wytloczony jest na wahaczu nie ma nic wspólnego z numerem w etce. Tak jak u mnie np 8K0 407 695H ma numer 8K0 407 693Q oraz 8K0 407 696 H ma numer 8K0 407 694Q. Poniżej fotki tulejek
20160816_104156.jpg
20160816_104152.jpg

Edytowane przez czester
Opublikowano

Ja jeszcze profilaktycznie wymieniam łożysko na lewej półosi z kapa mimo ze nie ma luzu ale lepiej dmuchac na zimne a koszt niewielki :)

Opublikowano

Dajcie znać, czy będzie poprawa po zamontowaniu.

Z tym tematem walczy bardzo dużo osób, więc każde info jest cenne.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...