Rafal2410 Opublikowano 13 Lutego 2020 Opublikowano 13 Lutego 2020 (edytowane) chłopaki no mam problem auto kopci jak dla mnie to mocno kopci jak na załączonych filmikach szary dym . pali na strzała .wymieniłem uszczelniacze pompek i korekcje jak na foto . turbine tez jakis czas temu wymieniłem na regenerowana . dziur w dolocie nie ma . wymieniony czujnik temperatury . a auto im cieplejsze tym bardziej kopci czasem nawet to słychac jakby spaliny pod cisnieniem leciały .nie ma kata bo ktoś go kiedyś wycioł . logi statyczne jak na foto . tym smierdzi jedynie ropa i aż gryzie nie czuć spalonego oleju a potrafi jak sie zagrzeje i przygazuje na lekko siwo zadymic . oczywiście filtry wszystkie nowe . gniazda pompek no lekko wybite . z VCDS jedyne co zauważyłem to ze czasem na wolnych obrotach róznie ukłąda sie maf .ponieważ raz załacza egr na 48% i maf jest 450 a za chwile spada egr na 5% i maf ma 450 (wszystko na wolnych obrotach)czysciłem zaworki sterujące .według mnie wałek nie jest idealny ale tez nie jest szrot . zaczynam juz sie skłąniac ku teori peknietej głowicy lub że to wina wtrysków mimo korekcji w miare . co myslicie powiedzcie .synchoro 0,0-0,6 Edytowane 13 Lutego 2020 przez Rafal2410
kamil-vag Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 Zdejmij rurę z turbo, zobacz czy nie ma tam oleju... druga sprawa to sprawdzić czy drożna odma...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się