noname2327 Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 Cześć, Mam problem. Po wymianie szklanek u mechanika auto trochę straciło na mocy i pali o litr więcej i tak jakby się dusiło. Po zgłoszeniu tego mechanik stwierdził, że opóźni kąt synchronizacji o 2,5 stopnia. Nie sprawdzałem jeszcze co mówi vag ale teraz po nocy auto ledwo pali. Spalanie spadło i silnik pracuje lepiej ale ciężko odpala rano, później już od strzała. Aha jeszcze jedno przed opóźnieniem kąta auto jak się nagrzało to na biegu jałowym falowały mu obroty w zakresie ok. 930-960. Korekcje na wtryskach w okolicach 0,3 na pierwszym wtrysku tylko 1,3 a wydaje mi się, że były mniejsze. Czy istnieje szansa, że przesunął mu się wtrysk i od tego teraz silnik dziwnie pracuje? Pozdrawiam,
kamil-vag Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 Jaki jest teraz ten kąt synchronizacji ?
kamil-vag Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 Taki kąt może mieć lekki wpływ na spalanie, ale raczej do odpalania na minus jest lepiej.... Tu może być kilka rzeczy... ustawienie rozrządu, ustawienie śruby dociskowej pompo-wtrysków... Bo samego pompowtrysku raczej nie ruszał przy tej operacji...
noname2327 Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Opublikowano 20 Lutego 2020 mechanik powiedział, żeby przyjechać to jeszcze trochę cofnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się